چگونه غذا رسانه ها ایجاد هیولا در آشپزخانه

چرا مواد غذایی و روزنامه نگاران در حال حاضر در مورد این سوء استفاده? و یا اگر آنها می دانند که چرا تا به حال آ

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

برای سال در حال حاضر, این غذا در نیویورک رسانه ها بازگشته است به Bowien دوباره و دوباره به دنبال او دیدگاه او ارائه یک پلت فرم دانستن است که هر آنچه اتفاق می افتد حداقل آنها می توانند انتظار خوب کپی کنید. مانند بسیاری از سرآشپزها او ایجاد رسانه ها از جمله حتی عمومی بهره مجلات مثل این یکی. اما در حال حاضر که اتهامات جدی ظاهر شده اند مورد او پاسخ از همان روزنامه نگاران که سرمایه گذاری کرده ایم سال به تقویت مشخصات خود را? هیچ چیز.

در آن سازگار و بی چون و چرا جشن سرآشپزها و صاحبان بعد نشان داد به بد و کارفرمایان و در امتناع خود را به روی چیزی حساب کردن با نقش خود را در تسهیل افزایش خود را به بالا و از مواد غذایی, رسانه های ما شکست خورده.


در نظر گرفتن این مورد اخیر از آشپز آبه Conlon, که شیکاگو رستوران چربی برنج بود garlanded با جوایز و انتقادی تحسین و سپس مجبور به تعطیل پس از کارکنان در معرض Conlon در رسانه های اجتماعی به عنوان یک سیل, سراخ کون. کجا بود این گزارش در رستوران سمی آشپزخانه, فرهنگ, زمانی که چربی برنج باران شده با تمجید و ستایش است ؟ رسانه های جریان اصلی مواد غذایی استمرار اختلال شایع در صنعت رستوران با امتناع به گزارش "که" در پشت "چه بوده است." یا رسانه ها glosses بیش نقش خود را در ایجاد مادر هیولا و یا آن busies خود را با یک مطالعه سکوت صبورانه امتناع به آدرس گناهان خود را به مخاطره می انداخت عزیزان.

را Momofuku بنیانگذار دیوید چانگ. چانگ است دوست دیرین و همکار از مواد غذایی نویسنده پیتر میهن که به تازگی استعفا داد از پست خود به عنوان غذا سردبیر لس آنجلس تایمز پس از چندین همکاران آمد و رو به جلو توصیف سوء استفاده newsroom فرهنگ است که رونق تحت Meehan دیده بان هر دو در زمان و پیش از آن در خوش شانس هلوکه در حال حاضر از بین رفته غذایی مجله که Meehan شرکت تاسیس در سال 2011 با چنگ و کریس یانگ. Meehan را استعفای از زمان بود بزرگترین داستان در مواد غذایی جهان برای بسیاری از این تابستان. او و چانگ نزدیک: آنها در آشپزی با هم و در سال 2018 میهان ویژه گسترده در چندین قسمت از فصل اول از زشت خوشمزهچانگ محبوب Netflix سری.

چانگ بدیهی است که احساس فشار می گویند چیزی در مورد Meehan سقوط از فضل. نتیجه: نازک می گویند-هیچ بیانیه ای در پادکست خود را که در آن چانگ ریختن برخی اشک تمساح تحت تاثیر یک خط تیره از عاطفی rawness ادعا افتاده اند با Meehan به زودی پس از اولین نسخه از خوش شانس هلو در 2011 (پس چگونه ممکن است آنها یار بوده در سال 2018 فصل زشت خوشمزه?), سپس گفت: او نمی تواند نظر بیشتر به دلیل اتصال NDA با Meehan. غذا رسانه پاسخ به این غیرممکن ضعیف بیانیه ای ؟ سکوت. این مواد غذایی نویسندگان یکی ممکن است انتظار می رود به انتقاد چانگ و یا مشغول به دیرینه زمزمه سوء استفاده در خود را در رستوران ها آشپزخانه تا به حال چیزی برای گفتن است که شاید نمی تعجب آور نیست زمانی که شما در نظر بگیرید که بسیاری از آنها خود را بهره مند از چانگ حمایت از ظاهر شدن در پادکست خود را و در قسمت های زشت خوشمزه.

سرآشپزها مشهور و مواد غذایی نویسندگان نیاز به هر دیگر -- برای ساخت علامت های تجاری خود و "آیا اعداد" آیا آنلاین (برای نویسندگان) و یا در نقطه ای از فروش (رستوران ها). غذا رسانه ها همدست در ایجاد آشپزخانه ظالم, ساختمان, خود, پروفایل, ماساژ غرور, بهره برداری از شخصیت خود را برای کلیک و سرآشپزها به نوبه خود کمک بالا بردن مشاغل از مواد غذایی نویسندگان با دسترسی و قرار گرفتن در معرض. در این حس مواد غذایی در جهان نشان دهنده این ازدواج دو منحصر به فرد ناقص صنایع: رستوران ها و رسانه ها. آشپز و مواد غذایی نویسندگان همه بار به برخی از توسط درجه ضرورت رقابت و سود. اقتصاد رستوران معروف نامهربان است, که بدان معنی است که سرآشپزها نیاز به به شدت بازار خود را در جهت شناور ماندن در حالی که آگهی-وابسته به مواد غذایی رسانه ها و همچنین به عنوان سنتی روزنامه ها و مجلات به طور طبیعی جذب به هر آنچه می گذرد را در کلیک و خوانندگان.

آنچه را واقعا در معرض خطر در اینجا است که چگونه این مواد غذایی رسانه های نزدیک به وظیفه پوشش صنایع غذایی. وجود دارد, البته, مهم استثنا اما رستوران رسانه ها نه بر خلاف فن آوری رسانه ای در این نفس روز از آی فون جدید نشان می دهد که در بیشتر قسمت یک بی چون و چرا اعتیاد به مواد مخدره ماشین. آن را هنوز هم views عملکرد آن به عنوان توزیع توصیه ها و آموزش مردم در آن و چه به غذا خوردن. اما یک رستوران بیش از فقط مواد غذایی خود را: آن را در یک محل کار یک مخزن از زايمان شیوه های یک آشپزخانه با خود فرهنگ خاص و رویکرد به مدیریت مردم و خلاقیت است. زمانی که خیلی از مواد غذایی پوشش اختصاص داده شده به جشن و cultifying سرآشپزها به عنوان گریز از مرکز و خواستار "خلاقیت" unbeholden به عادی قوانین محل کار می تواند ما را شگفت زده می شود که این لحظه در که بسیاری از سرآشپزها و رستوران داران هستند که نشان داد به عنوان سوء استفاده سلطه گر کارفرمایان آنها واقعا هستند را ترک کرده است مواد غذایی, رسانه های تخت-پا? یک محوری به یک مطلب انتقادی رویکرد خصمانه به پوشش رستوران به نظر می رسد بعید است تا زمانی که مواد غذایی media ساخته شده است ایده آشپز به عنوان یک منحصر به فرد ذهن خلاق.

با وجود این امواج از آیات است که باید لرزاند صنعت رستوران در سال های اخیر—شروع با #MeToo-سوخت implosions از مشاغل از Mario Batali و کن فریدمن در سال 2017—رسانه ها حساب با نقش خود را در بالا بردن و فعال کردن این آشپزخانه معتادان است شده است اندکی به غیر موجود. این به نظر می رسد به شدت ناعادلانه است. آیا یک رستوران وعده غذایی خوب و شایسته را به جشن گرفته می شود اگر کارکنان به طور منظم مورد آزار و اذیت و demeaned هستند و فرهنگ آشپزخانه ساخته شده است و دستکاری سوء استفاده ؟ چرا باید به فردی کارکنان برای قرار دادن گردن خود را در خط و بگویید این داستان سوء استفاده اغلب در معرض خطر بزرگ برای خود و آینده خود چشم انداز اشتغال هنگامی که وجود دارد یک کل بخش رسانه ها که اسمی اختصاص داده شده به پوشش مواد غذایی ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن