سفر جاده ای خود را است و نه مهم تر از کشور هند

در مقاله منتشر شده در هفته گذشته توسط وال استریت ژورنالرمان نویس و خبرنگار علامت Childress نوشت که او می خواست

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

در مقاله منتشر شده در هفته گذشته توسط وال استریت ژورنالرمان نویس و خبرنگار علامت Childress نوشت که او می خواست به صرف زمان سفر به "بخش هایی از کشور که در آن هیچ کس است." Documenting خود را همه گیر های انجام Childress نوشت که او "احساس همه گیر بلند کردن به عنوان تمدن به رقیق."

داشتن تغییر تقریبا همه چیز در مورد زندگی در آمریکا به کروناویروس در حال حاضر با داشتن این راه با ما تعطیلات تابستان برنامه. در حالی که تقاضا برای سفر هوایی با دیدن یک "آهسته اما پیوسته" چشم انداز مثبت شرکت های هواپیمایی هنوز انتظار تنها به خدمات کسری از پرواز نسبت به حالت عادی نرخ در تابستان. برای بسیاری از مردم یک سفر جاده ای است بهترین گزینه بعدی; به طور طبیعی آمریکا, پارک ملی خواهد صعود به بالا از بسیاری از لیست به عنوان نخست مقصد برای اجتماعی دور دور شو. باید این شامل شما اجازه می دهد من به دو روش ساده درخواست: به یاد داشته باشید که "بخش هایی از کشور که در آن هیچ کس است" ساخته شد بالای شکسته معاهدات و بومی خون. و احترام به این واقعیت است که کشور هند است که هنوز هم در اینجا.

قبل از استعمار اروپا, بسیاری از فضاهای عمومی در حال حاضر نظارت بر پارک های ملی سرویس و خدمات جنگل ملی نمی شد رایگان از تماس انسان. این پارک ملی در ایالات متحده سیستم بسیار شبیه به کشور خود ایجاد شده توسط دولت فدرال خشونت حذف بومی ملت ها و جوامع—ملت ها و جوامع است که هنوز هم در اینجا. به عنوان مونتانا وکیل اسحاق Kantor نوشت: در سال 2007 کاغذ تأمل در سفر خود به پارک ملی گلیشر—زمین های طولانی استفاده می شود و ساکنان در حال حاضر همسایه Blackfeet ملت—این فضاهای "در حال ساخته شده بر اساس یک توهم است. به نظر می رسد آنها به ما پیشنهاد یک فرصت نادر برای تجربه این قاره به عنوان آن بود به مجموعه ای از چشم در ویستا دست نخورده توسط فعالیت های انسانی. این خالی از سکنه طبیعت اخیر ساخت و ساز."

پس از ایجاد اولین پارک ملی Yellowstone در سال 1872در این سرزمین هنوز هم متعلق به کلاغ شوشون, Bannock و Tukudeka مردم, در میان دیگران, هر Kantor. در ظرف هفت سال از یلو ایجاد دولت فدرال زور همه کسانی که ساکن جدید پارک مرزها به عنوان قبایل وحشت زده سفید گردشگران که به تعطیلات در سرزمین خود را. امریکا متوقف نمی در زمین سرقت. به عنوان مردم بومی بودند پاک شده از چشم های عمومی از طریق مجبور جذب تلاش در قرن 20—یکی دیگر از سازمان تلاش به سرقت تمام باقی مانده سرزمین مادری—پارک ملی شروع به استفاده از مردم بومی نه تنها زمین های خود را به عنوان یک رسم برای بازدید کنندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب