چه دموکرات ها باید به تقلید از حزب جمهوری خواه

در طول 1980s و 1990s وجود دارد یک جریان ثابت از دموکرات ها شد که جمهوریخواهان پس در قدم به قدم از سوی دیگر ، S

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

در طول 1980s و 1990s وجود دارد یک جریان ثابت از دموکرات ها شد که جمهوریخواهان پس در قدم به قدم از سوی دیگر ، Strom Thurmond از ایالت کارولینای جنوبی که پناهنده در سال 1964. جمهوری خواهان بودند سخاوتمندانه به کسانی که عبور از راهرو. سنسور. ریچارد شلبی ایالت آلاباما بن Nighthorse کمپبل کلرادو اجازه داده شد برای حفظ ارشد خود را پس از رفتن به ایران با ارائه این تصمیم همه اما هزینه به حرفه خود. در مقابل زمانی که سناتور. Wayne مورس از اورگان روشن از ایران به حزب دموکرات در سال 1955 او از دست همه ارشد و رفت و به پایین ارشد, لیست, از دست دادن با ارزش کمیته تکالیف در این فرآیند است.

در یک ورید مشابه محافظه کاران در 1950s و 1960s مشتاقانه در آغوش سابق کمونیست ها مانند ویتاکر و گاز ، کالج بروکلین دانشمند علوم سیاسی کوری رابین می گوید که این مرتد از سمت چپ بسیار ارزشمند است زیرا آنها درک چپ را آسیب پذیری بسیار بهتر از کسانی که در سمت راست انجام داد. زمانی که من به کار می رفت در کاپیتول هیل به عنوان یک جمهوریخواه در سال 1970 بسیاری از بهترین های سیاسی و سیاست مشاوره من می توانم پیدا کردن گروهی از سابق چپ وابسته و یک مجله به نام منافع عمومیویرایش شده توسط one-زمان Trotskyite ایروینگ کریستول.

کریستول در نهایت قدرت کارگزار در سمت راست به دست آوردن دسترسی به بودجه قابل توجهی از سازمان های محافظه کار مانند اسمیت ریچاردسون بنیاد که او استفاده می شود به حمایت از مردم مانند جود Wanniski که اساسا اختراع جمهوریخواه وسواس با مالیات-برش. کریستول نیز با توجه به یک ستون در سمت محافظه صفحه تحریریه وال استریت ژورنالکه از آن او توزیع ارزشمند سیاسی مشاوره در مورد چگونه اوباما می تواند شکست دموکرات ها هر دو electorally و ایدئولوژیک.

در مقابل, کمی وجود دارد, اگر هر گونه کمکی از دموکرات ها و یا ترقی خواهان به رشد صفوف "هرگز Trumpers"سابق جمهوری خواهان که رها عربستان و در میان تهمت شدیدترین منتقدان. به عنوان مورد با سابق کمونیست این مرتد درک آسیب پذیری های قبلی خود را متحدان بسیار بهتر از خود و متحدان جدید انجام دهید. کوچک لینکلن پروژهخانه هرگز Trumpers است به وضوح بدست تحت مغلوب ساختن پیشی جستن پوست و تبدیل مکرر شی از توییتر خود را حمله. جالب اینجاست که ایروینگ کریستول پسر بیل کریستول تبدیل به یکی از رهبران هرگز Trumpers به نقطه ای که او نه تنها یک تیز منتقد توافق اما محافظه کاری خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب