Wildcats انتخاب AAU بسکتبال به livestream تمرین

توسط: لایحه Beckner جونیور چهار شنبه, ژوئن 12 سال 2020 | 4:12 PM لورل ارتفاعات' رادنی گالاگر خراب

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

توسط:
چهار شنبه, ژوئن 12 سال 2020 | 4:12 PM


AAU بسکتبال هنوز به بازگشت پس از گسترده تاخیر ناشی از شیوع کروناویروس اما یک سازمان محلی آماده است تا به نکته و برنامه را به مربیان و خانواده ها و طرفداران خود را نگاه کنید استعداد استخر از طریق های مختلف منشور.

وحشی, انتخاب, تاسیس شرکت-مدیران Nate پری و تام Droney و بخشی از ملی آدیداس دستکش مدار با داشتن یک "روز آموزش" رویداد را از 1 به 4 p. m. 20 ژوئن در سرد چشمه مجموعه ورزشی در Bethel Park.

در اینجا بخش منحصر به فرد: این ازمایش-نوع رویداد خواهد بود livestreamed از طریق یوتیوب و Facebook.

"همه چیز در مورد کودکان و نوجوانان دریافت بیشتر قرار گرفتن در معرض ممکن است در طول این دوران سخت" گفت: پری سابق Hempfield standout. "این رفتن به احساس بزرگ برای دیدن بچه ها ما دوباره."

Livestreaming یک راه در اطراف NCAA را تمدید مرده دوره که منع تماس بین مربیان کالج و آینده نگر استخدام تا ژوئیه 31. این نمایشگاه کمک خواهد کرد که بازیکنان دیده می شود — افزایش انواع آنجا استخدام شده تبدیل آن گوش.

به طور معمول مدارس را ساخته اند و ده ها تن از پیشنهادات به AAU بازیکنان خواهد بود که بیش از دو ماه را در فصل.

"ما می خواهیم این بچه ها برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بنابراین هر راه ما می توانیم آنها را در ارتباط با مربیان و پیشاهنگان ما را انجام خواهد داد که گفت:" Droney یک Sewickley آکادمی آلوم که بازی در Davidson. "Livestreaming این رویداد ایده آل نیست شرایط, اما آن را می دهد مربیان کالج یک فرصت برای دیدن بچه ها که آنها را دیده اند و همچنین نظارت بر بچه های دیگر است که آنها در حال حاضر می دانستم که در مورد شده اند و یا استخدام برای برخی از زمان."

این رویداد نه به روی عموم باز و انتخاب رسانه مجاز خواهد بود.

یکی از بازیکنان بهتر در آینده صفوف با Wildcats انتخاب است لورل ارتفاعات phenom رادنی گالاگر خواهد شد که یک دانشجوی سال دوم در پاییز. گارد نقطه led ایرانی به یک WPIAL کلاس 5A عنوان این فصل است و ارائه می دهد از پیت و پن استیت.

اجتماعی فاصله دستورالعمل خواهد بود در محل رویداد. دیگر AAU لباس است که آغاز شده است زندگی می کنند نیز آگاه هستند از پروتکل های ایمنی که برخی از آنها سخت خواهد بود به دنبال در یک تماس ورزشی مانند بسکتبال است.

غربی PA برونز یکی از دختران بالا برنامه های در منطقه برای بیش از سه دهه شده است تمرین در خارج از منزل برای حدود سه هفته در گروه های کوچک.

برونز, مدیر اجرایی, جان تیت گفت: دعوت از 200 بازیکنان به تمرینات و 15 تصمیم گرفتند که آنها اشتباه در کنار احتیاط.

"هست که فقط شما می توانید انجام دهید و بدون تغییر در ماهیت بازی" تیت گفت. "بسکتبال یک ورزش نیست شما می توانید با یک ماسک بر روی."

برونز نیز مورد بحث livestream, رویداد, اما جزئیات تنظیم نشده است. آنها باز خواهد شد با یک پیش فصل رویداد در اوایل ماه جولای در شن Athletix در سویسول مقابل تیم از ایری غرب ویرجینیا مرکزی پنسیلوانیا و مریلند تیت گفت. جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب