چگونه به رفع امریکا را شکسته مهمان کارگر سیستم

این احتمالا درست است که H-2B ویزا-دارندگان انجام کاری که دیگران نمی, اما این یک نبوت خود انجام است. قبل از H-2

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

این احتمالا درست است که H-2B ویزا-دارندگان انجام کاری که دیگران نمی, اما این یک نبوت خود انجام است. قبل از H-2B ویزا اختراع شد در سال 1986 سیمپسون-Mazzoli قانون مهاجرت کسی بود قطع هجز و چیدن خرچنگ درسته ؟ هر کس که کسی متوقف شد تقاضا برای این شغل به عنوان دستمزد کاهش یافت و کلمه به اطراف کردم که این پول است که می تواند به دست آورده بود و جا تنها برای بی بضاعت اتباع خارجی.

فقط در مورد همه چیز است که می توان گفت در مورد H-2B ویزا هم درست است از H-2A ویزا که به کارگران مهمان در کشاورزی است. نظارتی دستگاه H-2A کارگران ایجاد شده توسط همان سیمپسون-Mazzoli قانون و قوانین بسیار شبیه به کسانی که برای H-2B کارگران است. اما مغلوب ساختن پیشی جستن است معاف H-2A کارگران از ویزا تعلیق زیرا دولت او بداند آنها را ضروری کارگران خود عمیقی طنز, داده مغلوب ساختن پیشی جستن مکرر اصرار که امریکا نمی نیاز به کارگران خارجی برای به دست آوردن.

در علاوه بر این به H-2B ویزا مغلوب ساختن پیشی جستن است به حالت تعلیق J-1 ویزای "به حدی است که بیگانه است شرکت در یک کارآموز کارآموز, معلم, اردوگاه, مشاور, au pair یا تابستان کار برنامه مسافرت." این است که بسیار سخت تر برای دفاع از. تعلیق مجموعه ناعادلانه مانع برای دانشجویان خارجی که نیاز به کار و شمار یک مشکل جدی برای آموزش عالی که به شدت به این دانش آموزان بسیار ماهر به خصوص در علوم است.

Au pair برنامه هر چند می تواند با استفاده از یک ضربه در شلوار. معشوق haute بورژوازی به دلیل آن اوست ارزان قیمت زنده-در کار برای مراقبت از فرزندان خود—من خودم یک بار در سپاسگزار ذینفع—طبقه بندی آن به عنوان یک برنامه تبادل فرهنگی به جای یک برنامه کار برگ های آن دولت در دست وزارت امور خارجه که به عنوان معرض پس معرض نشان داده شده کمی علاقه یا توانایی در نظارت وحشتناک نقض حقوق بشر که برخی از خانواده ها ظرف. با توجه به عظیم قدرت سیاسی از برنامه های این حوزه این است likeliest بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی جهت معکوس—در واقع اوایل کلمه قبل از سفارش نهایی شد این بود که جفت طلا بود از مطالعه حذف شدند. حقیقت این است که این برنامه می تواند با استفاده از زمان-در حالی که کنگره ارقام نحوه انتقال آن دولت از مه آلود پایین به دول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن