کلاغ' ارل توماس برگزار شد در اسلحه توسط همسر پس از اتهام امور اسناد می گویند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

BALTIMORE — Baltimore Ravens ایمنی ارل Thomas سوم برگزار شد در اسلحه توسط همسر خود در ماه گذشته پس از او گفته و او را گرفتار, فریب داد, در, با توجه به شارژ اسناد و مدارک به دست آمده توسط بالتیمور خورشید.

پس از ورود در یک خانه اجاره در Austin, تگزاس, و پیدا کردن توماس در رختخواب با زن دیگری نینا توماس پلیس گفت که او خود را برگزار تپانچه به سرش اسناد گفت. نینا گفت که او فکر نمی کنم که این تفنگ می تواند آتش را به عنوان او می خواهم گرفته شده از مجله. اما پلیس گفت: 9 میلی متر Beretta هنوز لود شد با یک دور در اتاق.

زن دیگری در خانه بعدها به پلیس گفت که او شنیده ارل بگو: "قرار دادن تفنگ پایین." صدای زن پاسخ داد: "ایمنی خاموش است. اگر شما هر گونه نزدیک من به شما شلیک." تصویری از این حادثه نشان داد نینا با اشاره تفنگ در ارل سر در راهرو از کمتر از یک پا را با ایمنی قطع شد و انگشت بر ماشه پلیس نوشت.

با توجه به شارژ اسناد تصویری را نشان می دهد ارل شانه خالی کردن اردک سر و گریبان تفنگ دور از او. این ویدئو بعد از آن نشان می دهد نینا اعتصاب ارل در بینی قبل از آن به پایان می رسد, پلیس گفت:.

زن ارل شد با در خانه اجاره پلیس گفت نینا نیز تهدید او و زن دیگر که وجود دارد با ارل برادر ست. او با اشاره تفنگ در آنها و فریاد زد: "من چیزی برای همه شما هس." پلیس گفت: این زن به او گفت که یکی از آن دو نینا وارد با چرخش یک چاقو در درگیری "را به عنوان اگر برای نگه داشتن خود را در خلیج است."

زن بود که با ارل پلیس گفت که او تا به حال شده است در یک رابطه عاشقانه را با او حدود دو ماه و ارل گفته بود او در گرفتن طلاق با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

اداره پلیس آستین در پاسخ به این حادثه حدود 3:41 صبح 13 آوریل, با توجه به شارژ اسناد و مدارک. پلیس نینا با یک چاقو در دست او تعقیب ارل بود که پزشک بود و تپانچه در دست خود را در اطراف یک ماشین. زمانی که پلیس به خود جلب کرد سلاح های خود را و دستور داد آنها را به زمین آنها گزارش پیروی بدون حادثه است.

نینا و دو نفر دیگر بودند به اتهام سرقت از یک اقامت سوابق نشان می دهد. نینا نیز به اتهام سرقت از یک اقامت به قصد ارتکاب تشدید حمله با سلاح مرگبار. نینا منتشر شد در 25.000 دلار و اوراق قرضه صادر اضطراری محافظ که مورد نیاز خود را به ماندن 200 متری دور از ارل و ادعایی خود را عاشق, با توجه به شارژ اسناد و مدارک. ارل بازداشت نشده بود.

یک کلاغ سخنگو روز پنجشنبه گفت که این تیم "آگاه شد از این وضعیت زمانی که ما به عنوان خوانده شده و آن را دیدم در گزارش اواخر شب گذشته و اوایل امروز صبح."

نینا وکیل Jonathan Goins گفت: در انتشار یکشنبه که او تا به حال شده است به ناحق بازداشت شده است. Goins گفت: آنها در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات است که "controverts هر آنچه ساخته شده در شب در سوال" و آنها که از همکاری با Travis County دفتر دادستان منطقه.

نینا پلیس گفت که او کشف می خواهم ادعا زناکارانه امور با ورود به حساب اسنپ چت بعد از بحث و پیدا کردن تصویری از ارل با زن دیگری. او سپس با استفاده از خود حساب Snapchat برای ردیابی محل خود را به نزدیکی خانه اجاره. با توجه به شارژ اسناد او به ارمغان آورد و با او و تپانچه او را بترساند.

زمانی که زنان وارد آنها گفت: آنها کشف ارل و برادر خود را در بستر با زنان در اتاق های جداگانه.

در یک Instagram تصویری ارسال شده حدود یک ساعت قبل از TMZ اولین گزارش حادثه ارل گفت: نماینده او به او گفته بود خروجی خواهد به زودی گزارش یک "درگیری که اتفاق افتاده است با من و نینا."

"منظورم این است که آن را واقعا نمی, کسی, کسب و کار," او گفت: در این ویدئو. "این من html کد خاموش که آن را کردم اما آن را به جهان ما در امروز زندگی می کنند. اما به جای صحبت کردن در مورد ما فقط ما را در نماز خود را. چیزهای شبیه به این اتفاق می افتد. شما سعی می کنید به زندگی می کنند بهترین زندگی شما احتمالا می توانید, اما گاهی اوقات آن را نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده. فقط دعا کنید برای ما که ما از طریق این مسائل. ما به صحبت کردن. من از دیدن بچه های من. فقط ما را در نماز خود را."

ارل و نینا ازدواج کرده بودند در سال 2016 و سه فرزند.

توماس 31 در حال آمدن است خاموش قوی bounce-back فصل در بالتیمور. او نام خود را به هفتم Pro کاسه در سال اول خود را با کلاغ شروع تمام اما یک بازی پس از آسیب-خدشه دار قبلی سه فصل با Seattle Seahawks. او امضا چهار سال $55 میلیون مقابله با 32 میلیون دلار تضمین شده با کلاغ در سال 2019 پس از گذراندن اولین nine فصل کار خود را در سیاتل.

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن