فصل طوفان تله مردم در طرف اشتباه از شکاف درآمد

اما حتی یک کمی فعال طوفان های نجومی این سال می تواند فاجعه آمیز. فلوریدا است که هنوز هم در برخورد با انفجار Co

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

اما حتی یک کمی فعال طوفان های نجومی این سال می تواند فاجعه آمیز. فلوریدا است که هنوز هم در برخورد با انفجار Covid-19 موارد و بیکاری سیستم است که بسیار کند و متناقض در ارائه کمک های که در آن است رو به یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام. آن فجایع را به طور نامتناسبی افتاده در افراد کم درآمد است. در پاسخ به Covid دولت فدرال ارائه شده کمی پیشرفته شبکه امنیت اجتماعی: یک زمانی $1,200 محرک بررسی و اضافی 600 دلار در هفته در مزایای بیکاری. اما به خصوص با کسانی که بیکاری گسترش مجموعه به پایان می رسد در پایان ماه جولای فلوریدا در حال حاضر در تلاش برای پرداخت صورتحساب خود را ممکن است ویران هر طوفان یا سیل که ضربه زدن به دولت است.

در سال 2018 آن هزینه خانواده به طور متوسط در حدود $1,000 به تخلیه طوفان ایرما تعدادی است که در خارج از دسترس برای بسیاری از فلوریدا در حال حاضر. و در بدترین سناریو قادر به ترک می تواند کشنده باشد. در سال 2005 بیش از 1800 نفر را در پس از طوفان کاترینا با غرق شده است به عنوان به احتمال زیاد علت مرگ. بسیاری از آنها اساسا به دام افتاده چرا که آنها نمی تواند استطاعت به ترک: نرخ فقر در نیواورلئان بود که نزدیک به 30 درصد و 112,000 از 500.000 در نیواورلئان نمی دسترسی به یک ماشین.

در سال 2018 طوفان مایکل آمار فلوریدا تکدی کشته شدن حداقل 30 نفر است. در پاناما سیتی که در آن حدود یک نفر از هر پنج ساکنان زیر خط فقر زندگی میکند کسانی که احساس طوفان سخت ترین بودند کسانی که با حداقل پول است. "طوفان به خصوص مجازات به دلیل هزینه های گزاف در ارتباط با آماده سازی کافی" گزارش HuffPost. "برای افراد کم درآمد که تحمل آسیب به خانه های خود و اموال شخصی در فلوریدا آن را می تواند سال آنها را به جبران ضرر و زیان است."

حتی هنگامی که خانه خود را نابود شده است ماندن در طوفان زدگان شهر مشکلات. در سال 2004 یکی از فلوریدا بدترین طوفان فصل وجود دارد چهار back-to-back طوفان بین 13 آگوست و سپتامبر 26: چارلی ایوان فرانسیس و جین. دو ضربه جنوب فلوریدا به طور مستقیم ترک ما بدون قدرت برای هفته ها. مدارس لغو شد برای یک ماه و بدون قدرت, مواد غذایی فروشگاه ها و ایستگاه های گاز بسته شد برای روز. چند فروشگاه رفاه افتتاح شد درهای خود را بر روی یک نقدی-تنها اساس و من ایستاده در خط برای ساعت ها به خرید آخرین پلاستیک پیچیده بشقاب سفالی کوچک در قفسه.

دوستان من و من در بیست سالگی ما بود و ما فقط امضا اجاره به ما اولین آپارتمان. مبلمان ما تحویل داده شد و ما تا به حال فقط شروع به ساخت پرداخت در ما وام های دانشجویی و اتومبیل های دست دوم. هیچ یک از ما تا به حال این ذخایر برای پوشش یک تخلیه: مانند بسیاری از فلوریدا ترک نبود یک گزینه برای ما است. ترک به معنای داشتن یک شغل به اندازه کافی انعطاف پذیر به زمان و یا رانندگی هشت ساعت به علاوه به نزدیکترین دولت به کتاب یک هتل و یا خرید بلیط هواپیمایی قبل از اینکه قیمت سه برابر یا چهار برابر شده است. کسانی که قادر به ترک اغلب یک هفته قبل از طوفان, بازدید, پناه, با, خانواده, خارج از کشور, مشاهده از راه دور.

من هرگز اسرائیل تا سال 2017 را طوفان ماریا. در جنوب فلوریدا ما به تماشای طوفان انتقام ویران کردن در دومینیکا, St. Croix و در نهایت پورتو ریکو. ماریا بود یک جانور یک دسته 5 بود که کاهش پایین او به عنوان سر راست برای جنوب فلوریدا. در حالی که ما تا به حال آمار توسط برخی بسیار بد پس از طوفان در حال حرکت به فلوریدا, من تا به حال هرگز زندگی می کردند از طریق یک دسته 5; من فقط شنیده ام داستان در مورد یکی از آخرین سال 1992 طوفان اندرو که به تخریب بیش از 25 ، 000 خانه و آسیب دیده یکی دیگر از 100,000. آن را ناشی از $26 میلیارد دلار خسارت و کشته و 65 نفر است.

من کار به عنوان یک معلم و در پاسخ به ماریا مدرسه من اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی بسته; شوهر من نیز اعلام کرد این امر می تواند بسته شدن دفاتر آن است. ما تا به حال به اندازه کافی بزرگ پنجره به طرح ما تخلیه و ما در نهایت می توانیم به ترک. ما قرار داده تا ما پرده طوفان تانک و سوار کردن دولت به صبر کردن طوفان و سفر است که ما هزینه حدود $1,500. در پایان ماریا به پایان رسید تا تنها چرا سواحل غرب از دولت اما تخلیه به ما صلح از ذهن—اگر آن را به حال محصل آن می تواند باعث جرم بدبختی و بسیاری از مرگ و میر. اما ما می شده اند و امن بدون توجه به آنچه اتفاق افتاده است به جنوب فلوریدا. ما تا به حال لوکس تخلیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب