بومی مرکز در ویسلر رها به خوش آمدید, نیروی تازه دادن به بازدید کنندگان

محتوای مقاله در ادامهپل آغاز شده به عنوان اجرایی مستقیم مارس 9 و تا به حال نزدیک به مرکز و پنج روز بعد به دلیل

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

پل آغاز شده به عنوان اجرایی مستقیم مارس 9 و تا به حال نزدیک به مرکز و پنج روز بعد به دلیل COVID-19. آن عمل اولیه برای محافظت از نه تنها کارکنان خود را, اما همچنین بزرگان که زندگی می کنند و یا متصل به مرکز است نیروی کار است.

قبل از همه گیر اکثریت آن بازدید کنندگان ایالات متحده و بازدید کنندگان بین المللی بیش از سن 55. مرکز تطبیق معتقد است آنچه در آن خواهد شد یک جوان بازار داخلی با اضافه کردن اقلام مواد غذایی جدید مانند, bannock, tacos و, bannock, دونات. آنها همچنین فروش ماسک صورت دست ساز طراحی شده توسط Squamish و کری هنرمندان.

جدید پروتکل های ایمنی به معنای تغییر به سنتی خود هدایت تورهای: به جای یک گروه به رهبری توسط یک راهنمای در حال حاضر گروه حرکت از ایستگاه به ایستگاه که در آن راهنماهای انجام صنایع دستی سنتی استقبال آنها.

"ما در حال تلاش برای زنده ماندن در طول این همه گیر توسط باز کردن درب های فرهنگ ما و به دنبال منابع برای گسترش بیشتر آن را," او گفت:.

kevingriffin@postmedia.com

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب