داخل HBO حداکثر تلاش برای راه اندازی یک شرط بندی بر روی جریان

HBO حداکثر در یک نگاه HBO Max WarnerMedia را $14.99 یک ماه جریان, خدمات, آغاز بکار مارس 27 و باید از 10 ، 000

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

جفت شدن تونی سوپرانو با علم و چندلر بینگ بود و همیشه می توان روی حیله و تزویر.

خواهد اوباش مرگبار رئیس همراهی قرمز Muppet? فراموش نکنید در مورد آن. و نه می تونی سوپرانو باید صبر زیادی برای wiseguy antics از چندلر بینگ همسایه از "دوستان".

در عین حال در اینجا آنها ستون جدید, جریان, خدمات, HBO Max که رول چهارشنبه. همیشه از ارتباطات از راه دور غول AT&T خرید تایم وارنر نزدیک به دو سال پیش و تغییر نام شرکت WarnerMedia مدیران ایجاد شده است نسبت به این رویداد است. HBO حداکثر راه اندازی خواهد شد یک لحظه نقطه عطفی به عنوان یک هالیوود بازیکن برای نزدیک به یک قرن تلاش بالا-سیم محوری به یک رسانه جدید نیروگاه.

اما بدانند چگونه به بازار HBO Max WarnerMedia مدیران مواجه ذاتی در تضاد است. در حال حاضر وجود دارد سه نفر دیگر از HBO-محصولات مارک: HBO حق بیمه کانال تلویزیون; HBO Go یک نرم افزار برای مشترکین به سازمان دیده بان را نشان می دهد بر روی بروید و HBO در حال حاضر یک سرویس مستقل اختصاص داده شده به شبکه دو سیما برنامه نویسی. چگونه شما را به چهارمین و احتمالا بزرگترین, تکرار ایستادگی کردن به خصوص در یک بیماری همه گیر?

به فریب مشتریان جدید این شرکت از مدتها پیش بینی ترکیب آن امضای HBO برنامه های مانند "بازی تاج و تخت," "The Sopranos" و "جانشینی" با بیشتر تجاری گرا اصلی را نشان می دهد و عمیق برادران وارنر کتابخانه TV, بازدید, کارتون ها و فیلم ها.

اما سوپر مارکت رویکرد به HBO که برای سال عمل کرده است به عنوان یک جزیره تعالی و پختگی ایجاد خطر قطع برای بینندگان: ملکه Daenerys و اژدها از "بازی تاج و تخت" همراه با دوروتی و مترسک از "جادوگر شهر از" و Scooby-Doo, Tweety Bird و Elmer Fudd.

"HBO با نام تجاری همواره حق بیمه با نام تجاری در تلویزیون گفت:" Deana مایرز یک مدیر پژوهش در S&P در بازار جهانی هوش. "اما در حال حاضر آنها در حال انجام اصل برای HBO Max از جمله واقعیت را نشان می دهد که نگاه کنید هیچ چیز مانند یک HBO نشان می دهد. من فکر می کنم آنها در حال رفتن به اشتباه با نام تجاری."

6 تازه نشان می دهد

چالش دیگر: تولید shutdown ناشی از شیوع کروناویروس مختل WarnerMedia برنامه به یک قوی تخته سنگ اصلی برنامه های خود را به ترویج. خدمات جریان پیدا کرده اند که در اصل یک ابزار کلیدی در جذب مشترکان جدید است. هنگامی که آن را زندگی می کنند می رود HBO Max ارائه خواهد شد فقط شش تازه را نشان می دهد.

علاوه بر HBO Max ارائه خواهد شد در $14.99 یک ماه ساخت آن priciest جریان خدمات. Netflix محبوب ترین طرح 13 دلار در ماه است. HBO حداکثر نرخ بالاتر ممکن است دلسرد برخی از مصرف کنندگان با توجه بالا رفتن سرسام آور بیکاری است.

WarnerMedia ارائه کرده است نرخ تیزر — $11.99 یک ماه برای یک سال — برای مشتریانی که ثبت نام تا قبل از مارس 27 راه اندازی.

مدیران بر این باورند که با 10000 ساعت از استودیو تولید محتوای مشترکان را پیدا خواهد کرد که HBO حداکثر ارزش قیمت و نمرات از شراب خواری-بینندگان خواهد بود گرسنه برای یک تازه ای از کیفیت برنامه نویسی. AT&T پیش بینی کرد که HBO حداکثر باید 50 میلیون مشتریان در ایالات متحده تا سال 2025 و آن وعده داده شده به صرف 4 میلیارد دلار روی خدمات بیش از سه سال آینده.

"ما قصد داریم برای قرار دادن همه ما عضله پشت HBO Max" باب " Greenblatt رئیس WarnerMedia سرگرمی و مستقیم به مصرف کننده در مصاحبه ای گفت:. "ما فکر می کنم ما واقعا خوب و با ارزش محصول را ارائه دهد."

HBO مدت طولانی است که یک رهبر قدمت آن به سال 1972 تولد. این اولین بار بود که آمریکا شبکه برای استفاده از ماهواره به ارائه برنامه نویسی آن. آن را نوشت و قوانین در تلویزیون حق بیمه پس از آن ممنوعه حک کردن تو رفتگی در دیوار خود در اعتبار تلویزیون در اواخر 1990s و 2000s اولیه با چنین فرهنگ-تنظیم برنامه به عنوان "The Sopranos," "جنسیت و شهر" و "سیم."

اما شتاب سریع بند ناف-برش و ظهور جریان مجبور میراث شبکه مانند HBO برای انطباق با دیجیتال جدید تلویزیون های دنیا.

HBO حداکثر آوردن عقب در جریان جنگ.

رقبای اپل تلویزیون+ و دیزنی+ راه اندازی در ماه نوامبر در 4.99 $در ماه و $6.99 یک ماه بود. ماه گذشته NBCUniversal ارائه یک پیش نمایش رایگان از آن طاووس خدمات به مشتریان شرکت Comcast. Jeffrey Katzenberg و مگ ویتمن Quibi همچنین clamored روی. همه در حال مسابقه برای گرفتن trailblazers Netflix, Hulu و آمازون نخست تصویری.

"ما نشسته بودند در یک موقعیت است که ما تا به حال به انجام این کار گفت:" جان Stankey AT&T افسر ارشد عامل که زد WarnerMedia تا ماه گذشته.

AT&T بانکی در HBO حداکثر به سوق دادن آن در تلویزیون کسب و کار را به آینده و ثابت کند که آن 85 دلار-میلیارد دلار خرید تایم وارنر نبود دیگر اشتباه پرهزینه.

پنج سال پیش AT&T به دست آورد DirecTV در ال سگوندو فقط به عنوان مصرف کنندگان شروع به انداختن گران پرداخت-TV بسته های نرم افزاری در حمایت از هزینه های پایین تر جایگزین. به عنوان Stankey و دیگر مدیران کار را DirecTV مناسب در AT&T آنها زده بودند توسط یک موج در تصویری استفاده از دستگاه تلفن همراه مشتریان به عنوان فن آوری داده را فعال فشرده در جریان است. راه حل AT&T نمیفهمد نبود به سادگی توزیع محتوای آن داشتن آن بیش از حد.

اما این شرکت رسیدگی شد قابل شکست است. در اکتبر سال 2016 AT&T اعلام کرد 85 دلار-میلیارد دلار تصاحب تایم وارنر بود که مورد ستایش قرار داد به عنوان یک ازدواج از تکنولوژی سنتی و سرگرمی. با دسترسی به بیش از 170 میلیون مشتریان برای موبایل, تلویزیون و سرویس پهنای باند AT&T متعهد به ارائه سرگرمی مثل هیچ کدام دیگر.

At&T در ارتباط با تنظیم کننده های حال تبدیل به ریگ روان: وزارت دادگستری در سال 2017 شکایت کرد برای جلوگیری از ادغام که منجر به طولانی جنگ در دادگاه که AT&T در نهایت برنده شد. در ژوئن 2018 AT&T تثبیت تایم وارنر. پس از آن نزدیک به یک سال از مدیریت بحران.

HBO ارشد ریچارد Plepler و سایر ارشد تایم وارنر رهبران ترک جدید مدیران سطح بالا آورده شد از جمله " Greenblatt, سابق, NBC, سرگرمی, رئیس که در زمان بیش از HBO ترنر سرگرمی کانال HBO Max برنامه نویسی. در اوایل این ماه, Jason Kilar که بیش از یک دهه پیش کمک به ایجاد رقیب سرویس Hulu پیوست WarnerMedia به عنوان رئیس اجرایی است. تیم جدید در هیئت مدیره با Stankey دستور که فردی تایم وارنر خواص — استودیو برادران وارنر, TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, کارتون های شبکه HBO — باید همکاری برای تقویت HBO حداکثر.

Stankey تحت فشار قرار دادند به پلت فرم آماده در اوایل سال 2020 که ثابت بیش از حد خوش بینانه است.

"ما گفت: ما باید بیشتر به ارائه اگر ما بیشتر زمان" " Greenblatt گفت: یادآوری سال گذشته بحث داخلی. "اما ما در حال حاضر یکی از آخرین است."

'خیلی بیشتر'

برنامه نویسی مدیران شناخته شده ضرورت و درهم به دریافت نشان می دهد به تولید. گروه برنامه ریزی شده برای 31 جدید نشان می دهد مارک به عنوان "مکس اصل" برای اولین بار در این سال است. دستیابی به موفقیت در آمد و در اواخر فوریه که شش اعضای بازیگران از "دوستان" توافق یک ساعته مراسم ویژه برای کمک به راه اندازی این سرویس است.

شعار برای HBO حداکثر است "که در آن HBO در دیدار خیلی بیشتر" و بازاریابان آمادگی برای یک حمله رعد اسا. تابلوهای تبلیغاتی بودند رزرو شده است. حوادث ایجاد شد برای South by Southwest جشنواره در تگزاس در اواسط ماه مارس و Met Gala در نیویورک در اوایل ممکن است. سه ماه تبلیغ کمپین برنامه ریزی شده بود به نکته ها در طول ماه مارس جنون مسابقات بسکتبال.

سپس coronavirus شیوع رسید.

"ما انتظار ندارد این در 11th hour," " greenblatt گفت.

تلویزیون و تولید فیلم به طور ناگهانی تعطیل می شود. WarnerMedia بلافاصله به رسمیت شناخته شده است که آن را نمی خواهد بود قادر به مرحله "دوستان" مراسم و یا پایان بسیاری از "مکس اصل" برنامه ریزی شده برای راه اندازی.

"ما شاهد آنچه اتفاق می افتد در جهان ما نمی خواهم به غیر حساس اما ما بلافاصله فکر کردم: چه خواهد شد ما با HBO حداکثر؟" "Greenblatt گفت. فن آوری تیم شامل یک گروه بزرگ در سیاتل مشغول به کار به سرعت برای تعیین اینکه آیا آنها می تواند به جلو و راه اندازی میان بسیار اختلال.

"تکنولوژی مردم گفت: 'ما می توانیم آن را انجام دهد.' ""Greenblatt اضافه شده است. "این یک بیت از یک صف آرایی گریه. همه نورد تا آستین خود را."

برنامه های بازاریابی شد پاره پاره کردن.

"نبود زمان مناسب برای ایجاد یک گرند اعلام" گفت: Chris Spadaccini یک دیرین HBO اجرایی که در حال حاضر WarnerMedia را افسر ارشد بازاریابی. "وجود دارد هیچ زنده ورزشی, هیچ فرهنگی جوایز. ما تا به حال به زیرک و نوآوری است."

Stankey که آماده است برای تبدیل شدن به AT&T ارشد اجرایی در ماه ژوئیه به مدت طولانی استدلال کرد که HBO مورد نیاز بیشتر بلند. یکی از دلایلی بود چون HBO مثل تو رفتگی در دیوار دیگر خدمات دچار پرواز از مشتریان هنگامی که خیمه را نشان می دهد مانند "بازی تاج و تخت" رفت و در وقفه و یا به پایان رسید. فراتر از "Sesame Street" HBO ارائه نمی دهد مقدار کودکان برنامه نویسی است که یک راننده کلیدی برای فروش اشتراک به خدمات جریان.

"HBO فوق العاده ای خدمات فوق العاده ای با نام تجاری" " greenblatt گفت. "اما آن را نیز آسیب پذیر در جهان است که در حال حاضر سوپر غول های آمازون و Netflix و دیزنی این سیستم عامل است که حق رفتن به خانه خود را و همه از این مطالب عالی."

برخی از منتقدان را رد کرد HBO حداکثر چشم انداز گفت: درخواست تجدید نظر خود را می تواند محدود به علاقمندان فیلم و یا کسانی که در حال حاضر به اشتراک HBO. و پس از آن وجود دارد طولانی سردرگمی در مورد های مختلف HBO محصولات.

WarnerMedia مدیران می گویند چنین انتقادات از دست علامت.

"مشتریان که فکر نمی کنم ما هر چیزی را برای آنها — آنها ممکن است در درب از حداکثر سمت" " greenblatt گفت. "سپس آنها را در معرض دریافت کنید به برنامه نویسی از HBO آنها هرگز قبل از دیده می شود مانند "ناامن" "Veep" یا "بری."

وجود خواهد داشت شش "مکس اصل" آماده راه اندازی از جمله "دیر نیست نشان می دهد با علم"; "عشق زندگی" یک کمدی عاشقانه گلچین با بازی آنا کندریک; و "رکورد" با مشخصات بالا فیلم مستند در مورد راسل سیمونز' شاکیان. اضافی اصل را به سرعت خواهد بود اضافه شده به این سرویس از جمله 1930s L. A. بر اساس دوره قطعه "پری میسون" یک HBO اصلی بازیگران Matthew Rhys در اواخر ماه ژوئن و رمز و راز "پرواز" با Kaley Cuoco.

بسیار مشاهده می شود انتظار می رود مطالب از بربنک کالیفرنیا مبتنی بر برادران وارنر که بیشتر دلخواهی کتابخانه در هالیوود است. این سازی برای پلت فرم "دیوانه غنی اتوبوس" در "ارباب حلقه ها" سه گانه "ستاره متولد شده است" و همچنین تمام 236 قسمت از "دوستان" همه 279 قسمت از "نظریه انفجار بزرگ" و "The Fresh Prince of Bel-Air." HBO حداکثر نیز دارای آثار کلاسیک از جمله "Jetsons," "کازابلانکا" "شهروند کین" و "وقتی هری با سالی ملاقات کرد."

سال آینده HBO حداکثر برتر خواهد شد زاک اسنایدر کارگردان کات از "لیگ عدالت" از برادران وارنر تصاویر و DC, غذای تماس از طرفداران که آشفته برای انتشار آن است.

همه گیر الهام بخش دیگر کرایه از جمله آینده پخت و پز نشان می دهد ویژگی های سلنا گومز و پدر بزرگ خود را با الهام خود را قرنطینه معمول است.

"این مشکل در حال حاضر بیش از همیشه به ایستادگی" گفت: مردیت Gertler, معاون اجرایی رئیس جمهور از محتوای استراتژی و برنامه ریزی برای HBO حداکثر و HBO. "اما من اعتقاد راسخ که کرم همیشه افزایش می یابد به بالا."

HBO حداکثر انتظار می رود که کندتر بین المللی به دلیل اجرای قراردادهای موجود با رسانههای خارجی با حقوق HBO برنامه نویسی.

اما یونیس Shin, یک سان فرانسیسکو-بر اساس تحلیلگر و شریک در شرکت مشاوره پیامبر گفت: HBO حداکثر راه اندازی میان coronavirus بحران ممکن است اتفاقی.

"Covid-19 قرار داده احمقانه ترین چرخش در جریان جنگ" شین گفت و اشاره کرد که میلیون ها نفر از بینندگان ساعت را صرف بیش از دو ماه گذشته در جریان محتوا. "در حال حاضر وجود دارد یک شوخی می رود که: 'من به پایان رسید Netflix بکشد. بعدی چیست؟' و در اینجا می آید HBO Max با استفاده از این کتابخانه بزرگ است."

در نهایت هر چند به منظور رقابت با هزینه های رقیب مانند Netflix, HBO حداکثر نیاز به نشان دادن ارزش آن برای مصرف کنندگان است.

"باید وجود داشته باشد یک دلیل برای اشتراک HBO حداکثر فراتر از "ما باید همه این مطالب' " شین گفت. "آیا محتوای قوی به اندازه کافی برای نگه داشتن مردم پرداخت هر ماه ؟ اگر آنها لازم نیست که — یا به اندازه کافی محتوای اصلی — سپس آن را برای رفتن به یک مبارزه واقعی."

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن