جنیفر ردی و روری قهوه ای: آموزش و پرورش در یک پست-COVID شهرستان

محتوای مقالهامیدوارم برخی از زمان در ماه های آینده, B. C. و مدرسه ما سیستم را وارد کنید پست-COVID-19 عصر. در و

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

امیدوارم برخی از زمان در ماه های آینده, B. C. و مدرسه ما سیستم را وارد کنید پست-COVID-19 عصر. در ونکوور به طور خاص با یک معامله خوب از سعی و کوشش و ملاحظه کار سخت ما را با شجاعت و empathetically حرکت به سوی بازسازی و ارتباط با دانش آموزان و خانواده ها در داخل آجر و ملات ساختمان در حدود 118 سایت در سراسر شهرستان.

در حال حاضر بیش از هر زمان برای دفاع. با یادگیری دانش آموزان از مربیان به طور فزاینده ای آگاه متنوع و پیچیده خانه زندگی می کند که کودکان و جوانان هستند و گاهی اوقات در مواجهه با, از جمله پدر و مادر/نگهبان کار از خانه نا امن خانه و ناامنی غذایی از دست دادن شغل و یا precarity, فیزیکی, فاصله, و گمنام از COVID-19. این جای تعجب نیست که بچه ها بودن نهفته است و همچنین جای تعجب نیست که استرس و اضطراب و ترس و پریشانی در حال افزایش است.

ما باید به دقت فکر می کنم و آشکارا در مورد آنچه مطرح کنید به نظر می رسد. ما باید آماده به ایجاد برخی از تغییرات. پس از تقریبا 20 سال از مدرسه underfunding ساختاری تحول تسهیلات نوسازی سوالات (فکر می کنم لرزه ای نیاز دارد) و افزایش ارزش ملک است که ما را تغییر محلات ونکوور مدارس نیاز به کمک برخی از.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن