جیمی کاب, 'نوع آبی' درامر برای مایلز دیویس می میرد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 6 خرداد 1399

33 دقیقه پیش

جیمی کاب یک ضربی و آخرین عضو بازمانده از مایلز دیویس' 1959 "نوع آبی" پیشگامانه آلبوم جاز که تبدیل نوع و موجب چندین مشاغل درگذشت یکشنبه.

همسرش, Eleana سه راهی کاب اعلام کرد در Facebook که شوهرش درگذشت و در شهر نیویورک از سرطان ریه است. او 91.

متولد در واشنگتن دی سی کاب آسوشیتدپرس گفت در سال 2019 او گوش به موسیقی جاز در آلبوم و در آنجا ماند تا در اواخر به شنیدن دیسک سوارکار اسب دوانی شدن سمفونی Sid بازی موسیقی جاز در شهر نیویورک قبل از راه اندازی کار حرفه ای خود را. او گفت: آن saxaphonist Cannonball Adderley که توصیه می شود او را به دیویس و او به پایان رسید تا بازی در چند دیویس ضبط شده است.

اما کاب نقش به عنوان یک درامر در "نوع آبی" جم جلسه به ریاست دیویس خواهد برای همیشه لطفا برای تغییر زندگی حرفه ای او. این آلبوم همچنین برجسته Adderley و John Coltrane.

این آلبوم منتشر شده در تاریخ Aug. 17, 1959, اسیر لحظه ای که جاز بود تبدیل از bebop به چیزی جدیدتر و کولر و کمتر سازمان یافته.

کامل طول می کشد از آهنگ ها ثبت شد تنها یک بار با یک استثنا کاب گفت. "فردی Freeloader" نیاز به توان دو بار به دلیل Davis نمی خواهم یک تغییر وتر در اولین تلاش او گفت:.

دیویس که در سال 1991 تا به حال برخی از یادداشت ها jotted اما نبود صفحات موسیقی ورق. آن را تا به improvisers برای پر کردن صفحات. "او می خواهم بگویم این است که یک ballad. من می خواهم آن را به صدا مانند آن شناور است. و من می خواهم بگویم, 'OK' و این است که آنچه در آن بود" کاب به یاد می آورد.

این آلبوم دریافت مقدار زیادی از تحسین در عین حال منتقدان این گروه و استودیو نمی توانست شناخته شده آن خواهد لذت بردن از چنین طول عمر. او bandmates می دانستند آلبوم ضربه خواهد بود اما نمی دانستم در آن زمان چگونه نمادین تبدیل شود.

"ما می دانستیم که خیلی سر در گم خوب" کاب شوخی.

آن را فروخته است بیش از 4 میلیون نسخه و همچنان بهترین فروش آلبوم جاز از همه زمان. آن همچنین به عنوان یک اعتراض آلبوم برای آمریکایی های آفریقایی تبار مردانی که نگاه به دیویس و موسیقی جاز برای شکستن کلیشه ها در مورد موسیقی جاز و بشریت است.

کاب را نیز با چنین هنرمندان به عنوان Dinah Washington, Pearl Bailey, Clark Terry, Dizzy Gillespie, Sarah Vaughan, Billie Holiday, Wynton کلی و Stan Getz. او همچنین می خواهم با انتشار تعدادی از آلبوم های خود را.

او خوب انجام شده به اواخر 80s و همچنین در آلبوکرک N. M. در سال 2017 به عنوان بخشی از مکزیک جشنواره جاز. طرفداران موسیقی جاز از سراسر جنوب غربی آمریکا آمد برای ادای احترام خود را در چه بسیاری از احساس بود خداحافظی.

کاب منتشر شد آخرین آلبوم من این حفاری از شما با دود جلسات رکورد در ماه اوت سال 2019.

دسته بندی: AandE | موسیقی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن