در خرداد ماه به اورژانس برنامه ریزی برای حیوانات خانگی خود را

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

ما شنیده ایم در مورد "برو کیف" و انواع دیگر از آماده سازی برای هر دو ساخته و بلایای طبیعی است.

اما زمانی که شما در حال برنامه ریزی خروج سریع از خطر برای خود و خانواده خود را, شما همچنین نیاز به فکر می کنم در مورد حیوانات خانگی خود را.

همه دیده ایم دلخراش عکس ها و ویدئوها از حیوانات پشت در طوفان و یا در حال انجام از سوختن ساختمان.

هیچ کس می خواهد خود را محبوب گربه یا سگ گرفتار در یک وضعیت مشابه — پس با ژوئن بودن ملی حیوان خانگی مصلی ماه در حال حاضر زمان مناسبی برای دریافت اورژانس حیوان خانگی طرح در محل.

"حیوان خانگی خود را یک عضو خانواده شما می خواهید به انجام درست آنها می گوید:" کتی Burkley مدیر اجرایی جامعه انسانی از Westmoreland County است. "هنگامی که شما در حال ساخت برنامه های خود را, شما نیاز به برنامه ریزی برای آنها."

هنگامی که شما خود را کیت اورژانس را یکی دیگر برای حیوان خانگی خود را می گوید کاساندرا Kovatch اطلاعات عمومی و افسر با Westmoreland County Department of Public Safety.

حیوان خانگی دبستان

برخی از اقلام اساسی برای کیت سه روز تامین آب و غذا و داروها ؛ بازکن; جعبه یا حامل; دامپزشکی سوابق; و یک اسباب بازی و یا دیگر آشنا آیتم استفاده کنید.

"شما حتی می توانید یک پیراهن و یا چیز دیگری که مانند بوی خانه," او می گوید. "هنگامی که شما یک حیوان خانگی از خود و محیط طبیعی آن را استرس زا بنابراین داشتن آشنا چیزی است که آنها می تواند کمک کند."

Burkley می گوید: بسیاری از مردم تمایل به از دست دادن آهنگ از دامپزشک سوابق.

"متاسفانه بسیاری از مردم از دست دادن آن. اما هر کجا که شما در نهایت, شما در حال رفتن به نیاز کسانی که برای حیوان خانگی خود را برای دریافت مراقبت های," او می گوید.

در اینجا برخی از چیزهای دیگر را در حیوان خانگی خود را در دبستان:

• کیت کمک های اولیه و دستی

• یقه و یا مهار ID تگ هاری برچسب و یک دسته سه تایی

• بهداشت نیاز دارد (جعبه بستر و بستر حوله کاغذی و کیسه زباله و عفونی)

• مجوز و تصویب اسناد و مدارک

• یک لیست از حیوان خانگی دوستانه, هتل دامپزشکان و امکانات شبانه روزی در منطقه که در آن شما به احتمال زیاد به دنبال سرپناه اگر شما تخلیه. به یاد داشته باشید که پناهگاه های اضطراری برای مردم همیشه اجازه می دهد حیوانات خانگی.

برنامه های دیگر

وجود دارد بیشتر به آمادگی بیش از یک کیسه Burkley می گوید.

مردم باید یک طرح برای بستری در بیمارستان و یا دیگر شرایط اضطراری است که می تواند به نگه داشتن آنها را دور از خانه. ترتیب با یک دوست و یا نسبی همسایه برای مراقبت از حیوانات خود را در چنین یک رویداد.

متاسفانه Kovatch می گوید وجود دارد همچنین می تواند زمانی که شما را به سرعت ترک می شود و می توانید حیوانات خانگی خود را همراه. حیوانات گاهی اوقات خواهد فرار و یا پنهان کردن زمانی که حملات فاجعه است.

دامپزشکان اغلب نشان میکرو-پیکور حیوانات به طوری که آنها به راحتی می توان شناسایی در چنین مواردی است. شما همچنین باید عکس از حیوان خانگی خود را بر روی تلفن خود را.

شما می توانید خرید کن پنجره به هشدار پاسخ اضطراری و یا پرسنل امداد و نجات وجود دارد که حیوانات خانگی در خانواده است.

Kovatch نیز می گوید: وزارت امنیت عمومی خواهد بود های بیشتر حیوانات نکات ایمنی از طریق رسانه های اجتماعی در طول ماه ژوئن است.

شرلی McMarlin یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس شرلی در 724-836-5750, smcmarlin@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: سبک زندگی | مطلب زندگی | منطقه ای



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن