یک پنجره امکان در خود مدیریت سقط جنین

به عنوان تنظیم mifepristone و ميزوپروستول است که در علم پزشکی آن است که بیشتر صادقانه درک به عنوان یک پاسخ به

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

به عنوان تنظیم mifepristone و ميزوپروستول است که در علم پزشکی آن است که بیشتر صادقانه درک به عنوان یک پاسخ به مبارزات علیه حقوقی سقط جنین به معنای محدود کردن دسترسی. یکی دیگر از چالش قانونی به FDA محدودیت در mifepristone ثبت توسط آیتالله سیستانی به نمایندگی از کائوآئی مبتنی بر پزشک استدلال می کند که محدودیت نیاز مردم به دنبال یک داروی سقط جنین به سفر فاصله چنین است که آن را ساخته شده است که سقط جنین غیر قابل دسترس.

در علاوه بر این به FDA دستورالعمل 33 متحده نیاز به یک پزشک به توزیع مواد مخدر با توجه به قیصر بنیاد خانواده و هجده متحده به طور موثر ممنوعیت سقط جنین توسط پزشکی از راه دور در دسترس نباشد. هنگامی که دسترسی محدود است در این راه نیاز مردم برای به دست آوردن دارو در خارج از درمانگاه ها بالا می رود. "خود موفق سقط جنین است که گاهی اوقات به عنوان یک کار در اطراف و یا "آخرین چاره" برای آینده سناریو است که در آن دسترسی به سقط جنین را به شدت محدود" می نویسد مگان K. داناون ارشد سیاست مدیر برای Guttmacher موسسه. اما این ایده ناقص است برای تعدادی از دلایل او همچنان ادامه دارد. برای بسیاری از مردم است که آینده سناریو این است که واقعیت های فعلی خود را. دیگران ترجیح می دهند به خود مدیریت حتی اگر درمانگاه گزینه های در دسترس به آنها.

خود موفق سقط جنین قانونی در همه اما پنج متحده است. با وجود این مردم شده اند جرم برای به دست آوردن دارو خود به خود تحت تعقیب قرار "جنین آسیب برساند" قوانین و جیل, Adams, مدیر اجرایی, اگر/وقتی که/چگونه یک حقوقی باروری عدالت غیر انتفاعی گفت:" مادر جونز در ماه ژانویه است. دادستان همچنین با استفاده از مرورگر مردم تاریخ جستجو و پیام های متنی را از جمله موارد در برابر آنها. این یک چرخه است که حفظ خود: ننگ و مقررات غیر ضروری همه کمک به توجیه این جرم.

ترکیب که محیط خصمانه به سقط قانونی با این بیماری همه گیر و موانع تنها ترکیب یک دیگر—اما آنها همچنین نشان می دهد که چگونه خودسرانه آنها هستند. به کروناویروس در سراسر ایالات متحده در این بهار بیشتر و بیشتر ارائه دهندگان خدمات پزشکی معطوف به telehealth از ضرورت چیزی است که وزارت بهداشت و خدمات انسانی, پشتیبانی, دلیل نیاز به کسی برای آمدن-فرد برای به دست آوردن مراقبت از خود را یک خطر سلامت.

مانند coronavirus با دارو سقط جنین را در معرض خطر است نامساوی به اشتراک گذاشته. "COVID-19 است باعث عواقب ویرانگر در هر گوشه ای از کشور اما هیچ جا بیشتر از در جوامع رنگ و جوامع بومی گفت:" مونیکا سیمپسون مدیر اجرایی SisterSong, در بیانیه ای. "از آنجا که از دیرینه نابرابری در دسترسی و کیفیت مراقبت های بهداشتی و دیگر مظاهر نژادپرستی ساختاری سیاه و قهوه ای مردم بیشتر احتمال دارد به موجود شرایط پزشکی که افزایش احتمال بیماری شدید و مرگ از COVID-19." تعلیق این محدودیت سقط جنین یک راه برای کمک به کاهش است که نابرابری نژادی در بهداشت و درمان.

در تصمیم گیری این چالش قانونی منطقه قاضی Chuang نوشت: در نظر او روز دوشنبه منتشر دادگاه خود را نگاه کنید اخیر تصمیم دیوان عالی کشور در ژوئن خدمات پزشکیکه در تأیید آن تصمیم را زودتر در کل سلامت زنانهر دو مورد سقط جنین دسترسی تعریف آنچه به منزله یک "بی بار" مردم در به دست آوردن سقط جنین. در حالی که مبارزه با بادها در قاضی است در اثر گسترش دسترسی به سقط جنین. این تصمیم به طور موقت لغو FDA محدودیت می تواند خود را کمک به رد وخیم نتایج پیش بینی شده توسط مخالفان سقط قانونی. هر چند خود پزشکی نظرات مربوط به هر دادگاه و یا به مراقبت های بهداشت باروری با این وجود آنها استفاده شده است به سوخت مبارزه بدن در برابر استقلال. به زنده رایگان از آنها را برای یک لحظه در بخشی به coronavirus است غیر منتظره unburdening.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن