جان هرگن: نژادپرستی را متوقف نمی کند در مرز

محتوای مقالهبه عنوان یک پدر و مادر من هرگز می دانم که تجربه داشتن به من بگویید که فرزندان خود را به رنگ پوست ا

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

محتوای مقاله

به عنوان یک پدر و مادر من هرگز می دانم که تجربه داشتن به من بگویید که فرزندان خود را به رنگ پوست است که یک تهدید برای ایمنی خود را. اما این حقیقت سخت درباره زندگی واقعی به مراتب بیش از حد بسیاری از اهالی بریتیش کلمبیا.

مانند شما, من وحشت زده برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است به جورج فلوید در مینه سوتا است. به عنوان ما به تماشای وقایع آشکار در ایالات متحده ما نباید راضی به تفکر در آنچه اتفاق می افتد در جنوب مرز نمی کند اتفاق می افتد در اینجا.

بیش از چند هفته گذشته من شنیده ام از مردم در B. C. جوامع به طور مستقیم تحت تاثیر اخیر جنایات نفرت. داستان آنها به اشتراک گذاشته شده از ترس و نا امیدی و خشم و انعطاف پذیری طنین انداز عمیقا با من. این که آیا آن را نژادپرستانه گرافیتی یا بی پروایی نشان دادن نواخته انگیزه ضرب و جرح بر مردم ما نیاز به گوش دادن به تجارب روزمره مردم را تحت تاثیر نژادپرستی نظاممند.

بریتیش کلمبیا شناخته شده است و برای آن چند فرهنگی و جامعه فکر مردم است. ما یک استان از مهاجران از سراسر جهان است. یک استان است که راه رفتن در مسیر آشتی با مردم بومی است. اما هیچ یک از این پاکسازی گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن