جان هرگن: با توجه به دقت مراحل را به حالت عادی پس از تعطیلات آخر هفته طولانی

محتوای مقاله در ادامهاما ما نه کاملا هنوز وجود دارد. به عنوان ما به این آخر هفته طولانی و ما باید بماند. این ب

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

اما ما نه کاملا هنوز وجود دارد. به عنوان ما به این آخر هفته طولانی و ما باید بماند. این به این معنی ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است محدود گردهمایی های اجتماعی را تنها با کسانی که زندگی در خانه های ما و تمرین فیزیکی فاصله زمانی که ما بیرون بروید. این همچنین به معنای لذت بردن از زیبایی از میلاد در جامعه خود ما و اجتناب از غیر ضروری سفر.

من بسیار افتخار از اهالی بریتیش کلمبیا. ما در یک زندگی واقعا قابل توجه محل نه فقط به دلیل زیبایی های طبیعی آن است اما از آنجا که هنگامی که بار سخت ما پس از هر یک از دیگر. از طریق این بی سابقه ای و به چالش کشیدن شما باید تمام انجام بخشی خود را برای متوقف کردن گسترش COVID-19. به این دلیل است که کار سخت خود را که ما بدست اینجا ما می تواند به توقف در حال حاضر.

با ادامه به پيروى از سلامت استان افسر دکتر بانی هنری ما خواهد بود قادر به حرکت به مرحله دوم پس از تعطیلات آخر هفته طولانی و لذت بردن از محدودیت های کمتری.

همانطور که ما از طریق این حرکت همه گیر دولت ما را به مطمئن شوید که افراد خانواده ها و کسب و کار می تواند دسترسی به کمک آنها نیاز دارند. بهبود یک شبه اتفاق نخواهد افتاد اما در ادامه با هم کار کنند و با پیروی از قوانین طلایی, فیزیکی, فاصله, شستن دست های خود را اغلب و ماندن در منزل و زمانی که شما بیمار هستید ما را از این طریق دریافت کنید.

جان هرگن برتر از B. C.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن