ستون: بیس بال دعوا برای بازگشت اما چرا حتی امتحان کنید ؟

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

این احتمال وجود دارد بیس بال را هنوز هم بازی می شود در تابستان امسال خاتوله, ناسازگاری و sneakiness از coronavirus ممکن است تعیین می کند در غیر این صورت.

فقط به عنوان به خوبی. به دلیل آن را نمی بیس بال من می خواهم برای دیدن.

یک برنامه با چند تا بازی که این فصل به طور منظم و بی معنی است. Postseason با بسیاری از تیم های است که آن خاص است.

یک بازی bastardized توسط ساخته شده تا قوانین که در آن همه چیز دیکته شده توسط تعقیب برای دلار قادر متعال.

چرا حتی زحمت ؟

اعلام شکست در حال حاضر و قطعات یدکی ما تمام استدلال بین بازیکنان و مدیریت. دوباره در سال آینده با یک برنامه است که احترام هر دو بیس بال از امروز و گذشته آن را بسیار ستایش.

اجازه دهید که همانند بازی های قدیمی را به یک استراحت در حالی که هنوز هم وجود دارد چیزی بزرگ در مورد آن.

ما شده ایم بدون بیس بال برای بیش از سه ماه در حال حاضر به طوری که آن را نه مثل ما نمی تواند بدون آن زندگی می کنند. بله, ما می خواهم برای دیدن کلیتون Kershaw زمین راه خود را از مربا یا مایک ماهی قزل آلا به صفحه با پایگاه های لود شده اما هیچ مورد بسیار قانع کننده برای ورزش بازگشت که ما نمی توانیم نشستن بقیه سال.

به خصوص زمانی که جایگزین میکی موس مجموعه ای از تغییر حکومت برای فصل کوتاه است که تهدید به آن را unwatchable.

می آید که با عذر خواهی به میکی که شرمنده به نام خود را متصل به آنچه این یک بازی بزرگ است که در تلاش برای تبدیل شدن به.

حتما تغییرات وجود دارد که بیس بال می تواند برای بهتر. ورزش است و نیاز فوری به برخی از سرهم بند اگر آن را تا کنون به امید به دست آوردن مجدد آن نقطه به امریکا تفریح و سرگرمی.

متاسفانه هیچ یک از این تغییرات موجود در طرح های پیشنهادی از هر بازیکن و یا صاحبان. هر دو طرف پس از مصرف با حرص و آز است که چیزهایی که آنها را به نظر می رسد بیشتر قصد از بین بردن پارچه از بازی نسبت به حفظ آن برای آینده است.

DH اجرا خواهد شد در سراسر بیس بال که تقریبا یک داده شده است. کوزه دیگر را به نوسان خفاش ها که در واقع به معنی حذف قربانی bunt, بیش از حد.

ظریف استراتژی است که باید خوشحال طرفداران بیس بال برای بیش از یک قرن خواهد بود نه بیشتر. یک بازی از نکات دقیق وظریف و پیچیدگی تبدیل خواهد شد کمی بیشتر از جلال صفحه اصلی اجرای دربی با کوزه پرتاب به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند و مورد نوسانی حتی سخت تر است.

لحن را به یک بازی و شما ممکن است تشخیص یانکی پینستریپس یا طفره زن خانه سفید پوستان است. من می گویم ممکن است چرا که آنها خواهید بود با پوشش تبلیغات برای ورایزون Budweiser یا حتی بالش من ،

نگران نباشید در مورد ماندن تا دیر به تماشای. اگر یک بازی را فوق العاده نوبت آنها به احتمال زیاد شروع خواهد شد درست مثل مدرسه خود را بالا و سافتبال بازی — با یک دونده در پایه دوم. در صورتی که دونده نمی, نمره بازی به سادگی ممکن است به نام یک کراوات.

Doubleheaders می تواند به کاهش هفت نوبت. شروع کوزه ممکن است مجبور به التماس مدیر خود را برای رسیدن به پنجمین زمین باز یافته برای دریافت رسمی برنده شدن اما امکان پذیر می تواند بعد از بازگشت به بازی برای صرفه جویی در.

و آن همه را در خالی ورزشگاه با بازیکنان بد خلق آنها در حال بازی در یک حباب و حتی grumpier آنها نمی گرفتن کامل خود را 30 میلیون دلار حقوق و دستمزد.

نقطه چیست ؟ که حتی شروع به مراقبت به اندازه کافی به لحن ،

دیگر از انحطاط قماربازان حدس من است و نه بسیاری از. بیس بال در تلاش برای گرفتن چشم در تلویزیون در این فصل به طور منظم در زمان عادی و حتی طرفداران کمتری مراقبت خواهد کرد زمانی که آنها بفهمند که کل فصل به طور منظم است که به عنوان بی ربط به عنوان بهار آموزش.

که می تواند البته تغییر دهید. بزرگ بیس بال ذهن که بدست ما این دور ممکن است حتی بیشتر از ایده های واقعا جریان آب در میان طرفداران.

نارنجی توپ بیسبال? بررسی کنید. یک چهارم "رور" outfielder برای پر کردن این شکاف در تغییر? حتما چرا که نه.

چگونه در مورد اجازه می دهد مدیران به تجدید سازمان خود را در ترکیب اولیه the ninth inning اگر آنها پشت ؟ و چه کسی تا کنون گفت: سه اعتصاب چهار توپ حکومت بود set in stone?

آنها همه همان چیزی که لقب برای آنچه که می تواند غلط انداز شود. در واقع آن حتی نمی تواند یک فصل فقط یک سری از بازی ها را امتحان کنید و طرفداران به نحوی در مورد مراقبت برگشتی.

و در یک بازی اعداد تنها عدد است که واقعا مهم است این است که چگونه بسیاری از بازیکنان تست مثبت برای coronavirus.

در پایان وجود دارد به سادگی هیچ دلیل قانع کننده به بازی بیس بال در این تابستان. و قطعا وجود دارد هیچ دلیلی برای تغییر ریشه ای این بازی فقط به آن را انجام دهد.

این احتمال وجود دارد که ویروس در نهایت تصمیم نهایی تعیین اینکه آیا به فراغت ما را از بدترین گذاشته و قصد دارد در دو طرف میز.

اما وجود دارد هیچ دلیلی برای صبر کنید دیگر به آن واریز شده است.

دسته بندی: Coronavirus | MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن