به عنوان آثار سقوط مؤتلفه کنده کاری شده اندازه در کنار آن

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

STONE MOUNTAIN, Ga. — برخی از مجسمه ها از آمار و ارقام از امریکا برده-داشتن گذشته شده اند yanked توسط معترضان دیگران برچیده منظور از فرمانداران یا رهبران شهر. اما بزرگترین Confederate monument تا کنون گردد — عظیم ارقام حک شده را به سنگ جامد از گرجستان کوهستان — ممکن است outlast همه آنها را.

سنگ کوه supersized مجسمه به تصویر می کشد ژنرال رابرت E. Lee رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس و ژنرال Thomas J. "Stonewall" جکسون سوار بر اسب است حمایت ویژه مندرج در گرجستان قانون است.

حتی اگر آن تخریب شد تحریم این بنای تاریخی را اندازه خالص به شمار چالش های جدی. کنده کاری اقدامات 190 پا در سراسر 90 و پا بلند است. یک عکس قدیمی را نشان می دهد یک کارگر در داربست فقط زیر لی چانه به سختی رسیدن به بینی خود را.

متعدد مؤتلفه مجسمه ها و بناهای تاریخی به آمریکا برده صاحبان پایین آمده اند و در سراسر جنوب در میان تظاهرات اخیر در برابر نژادی و بی عدالتی است. سنگ کوه نشده از فرار متوجه.

پس از سازماندهی یک اعتراض که در آن هزاران نفر در راهپیمایی در کشور همسایه آتلانتا 19 ساله زو بامبارا برگزار شد تظاهرات ژوئن 4 با یک مقدار کوچکتر گروهی — او اجازه اجازه بیش از 25 — داخل پارک ایالتی که در آن مجسمه کشیده شده است میلیون ها نفر از گردشگران برای چند دهه.

"کنفدراسیون نمی کند جشن جنوبی; این جشن سفید برتری" گفت: بامبارا که سیاه و سفید است. "مردم در کوه که آنها متنفر بودم من. آنها نمی دانستند که من از آنها متنفر بودم من و اجداد من. آن لطمه می زند و برای دیدن آن مردم جشن و یادبود به آنها اختصاص داده شده."

هنوز بامبارا اذعان می کند او را در از دست دادن برای آنچه باید انجام شود با این بنای عظیم تصور برخی از 50 سال پس از جنگ داخلی به پایان رسید اما به پایان رسید تا سال 1972 است.

مجسمه سازی سازندگان با استفاده از دینامیت انفجار تکه های عظیمی از سنگ گرانیت به دور از کوه پس از صرف سال کنده کاری به آمار و ارقام دقیق با دستی برش مشعل.

پاک کردن کنده کاری خطرناک خواهد بود و وقت گیر و گران است.

سنگ است به احتمال زیاد بیش از حد با دوام برای سندبلاست گفت: بن Bentkowski رئیس جمهور از آتلانتا زمین شناسی جامعه است. انفجار کنترل شده با استفاده از TNT بسته بندی شده به حفر سوراخ در کوهستان کار می کنند, او گفت:.

"با تدارکات ایمنی جنبه از آن شما می خواهم یک بودجه قطعا شمالی از $1 میلیون گمان من" Bentkowski گفت. "شما نیاز به بیمه برای پروژه شما نیاز خطر پرداخت و برای مردم کار بر روی سطح آن است. آن می تواند به راحتی از یک سال و یا بیشتر است."

نیز وجود دارد یک ملاحظه حقوقی مانع است.

زمانی که گرجستان نمایندگان مجلس رای دادند و در سال 2001 به تغییر پرچم دولت بود که تحت سلطه مؤتلفه نبرد آرم از سال 1956 زبان برای تضمین حفاظت از سنگ کوه مجسمه سازی گنجانده شد به عنوان یک تراشه چانه زنی.

قانون می گوید که "یادبود به قهرمانان Confederate States of America قبر بر روی سنگ کوه هرگز توان تغییر, حذف پنهان و یا پنهان در هر مد."

رایان شن آتلانتا مبتنی بر شهری طراح با اشاره به قانون ندارد دستور تعمیر و نگهداری. او پیشنهاد اجازه می دهد طبیعت به آن دوره را اجازه پوشش گیاهی رشد بیش مجسمه سازی از آن nooks و crannies.

"من فکر می کنم ما در یک لحظه که در آن هل دادن محدودیت های که قانون ممکن است" شن گفت. "و قطعا مقیاس چالش در سنگ کوه حکم است."

ایده های دیگر — مانند اضافه کردن یک برج ناقوس بالای کوه به افتخار کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور — شکست خورده اند را نگه دارید. و دموکراتیک پیشنهادات به نوار محافظ زبان از گرجستان قانون افتاده اند تخت با جمهوریخواهان کنترل مجلس قانونگذاری.

پرسید که آیا سنگ کوه هنوز هم سزاوار ویژه حفاظت از ایران با رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ نمی دهد پاسخ مستقیم در هنگام صحبت با خبرنگاران ژوئن 26.

"همانطور که بارها گفته ایم ما نمی تواند پنهان از تاریخ ما" کمپ گفت: در حالی که با استناد جدید جنایات نفرت قانون او را امضا کرد و در همان روز به عنوان یک گام مهم در مبارزه نژادی و بی عدالتی است.

سنگ کوه نبود یک نبرد سایت و کمی اهمیت تاریخی به جنگ داخلی. اما 50 سال پس از پایان جنگ در معرض سطح کوه شمالی موجب یک ایده در میان ایالات دختران کنفدراسیون.

"آن نگاه مانند یک غول بیلبورد گفت:" استن Deaton ارشد مورخ برای گرجستان تاریخی جامعه است.

گروه استخدام مجسمه ساز Gutzon Borglum — که بعدها حک کوه راشمور — طراحی عظیم مؤتلفه بنای تاریخی در سال 1915.

همان سال فیلم "تولد یک ملت" جلال بازسازی دوران Ku Klux Klan و سنگ کوه نقش کلیدی در آن تجدید حیات مارک باز گشت خود را با یک صلیب سوزش در بالای کوه در شب شکرگزاری.

مشکلات بودجه گرفتار سنگ کوه پروژه و کار بر روی مجسمه ورشکستگی تا زمانی که دولت خریداری کوه و اطراف زمین در سال 1958 به صورت یک پارک عمومی. اتمام بنای تاریخی به دست آورد تمدید ضرورت به عنوان جنبش حقوق مدنی آورده ناخواسته تغییر مبارز جنوب متحده است.

"این شد محور پارک" Deaton گفت. "هرگز وجود هر گونه شک که دولت قصد به پایان رساندن این بود که از یک قطعه با مقاومت عظیم."

حدود 10 ، 000 نفر با حضور در بنای یادبود تعهد در سال 1970. دو سال دیگر گذشت قبل از رسمی خود را تکمیل.

پنج دهه بعد پارک در سنگ کوه بازارهای خود را به عنوان یک خانواده پارک به جای حرم به "از دست رفته به علت" اساطیر که romanticizes کنفدراسیون به عنوان جوانمرد مدافعان متحده حقوق. وب سایت خود را برجسته مینیاتور گلف و یک دایناسور با مضمون جاذبه در حالی که کم اهمیت جلوه دادن مؤتلفه کنده کاری مؤتلفه پرچم و آجر تراس اختصاص داده شده به هر مؤتلفه دولت است.

پائولا و مایکل اسمیت از مانتیسلو گرجستان در بازدید از سنگ کوه در روز دوشنبه پس از 10 سال نوه می تواند دیدن این بنای تاریخی برای اولین بار.

"کوه خود را کاملا breathtakingly زیبا و کنده کاری مهندسی است تعجب گفت:" پائولا اسمیت 70 ساله زن سفید که رد بحث از بین بردن و یا تغییر کنده کاری به عنوان تلاش برای "سرقت تاریخ آمریکا است."

جارویس جونز صعود شیب دار پیاده روی دنباله در پشت سنگ کوه چندین بار در هفته. 29-ماه-پیر مرد گفت که او تلاش می کند برای جلوگیری از دیدن کنده کاری.

"من قطعا درک هر کس می خواهد خود را در تاریخ به نمایندگی از" جونز گفت. "اما وقتی که می آید به ظلم و ستم از مردم دیگر من فکر می کنم نیاز به تغییر است."

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب