تنگ پایان قرارداد می تواند در کنار قابل توجهی افزایش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

چند تنگ می رسد در NFL هستند محور از جرم.

در حال حاضر از آن زمان به آنها پرداخت می شود مانند آن است.

بچه ها مانند جورج بازیگوش, تراویس Kelce ژاک Ertz و غارت Gronkowski — قبل از او نشسته یک سال — سازنده تر از بسیاری گسترده ای از گیرنده های, اما به مراتب کمتر پول است.

حق رای دادن برچسب برای تنگ می رسد $است 10.6 میلیون. مقایسه آن $17.9 میلیون به صورت گسترده ای داشته باشد. تنها در حال اجرا پشت در $10.3 میلیون تعداد کمتر در میان nonspecialists.

با توجه به overthecap.com, 24 گسترده گیرنده باید یک میانگین حقوق سالانه بالاتر از 10 میلیون دلار در حالی که تنها دو تنگ به پایان می رسد — شکارچی هنری و آستین هوپر — را که بسیار است.

بازیگوش, Kelce, Ertz دارن والر و مارک اندروز رهبری تیم خود را در جلب و کارگاههای دریافت آخرین فصل است. آنها همچنین بازی در یک موقعیت است که نیاز به آنها را برای جلوگیری از در عبور حفاظت و در حال اجرا ، برخی مانند بازیگوش, اکسل, در آن است.

"در بسیاری از موارد, تنگ, پایان بسیار مهم تر به جرم گسترده ای از گیرنده های, و در مورد Ertz, Kelce, بازیگوش و Gronk کسانی که حق رای دادن-نوع بازیکنان که مسلما یکی از بهترین سه بازیکن در تیم" عامل Leigh استاینبرگ گفت: آسوشیتد پرس.

لس آنجلس, شارژر, داد, هنری حق رای دادن برچسب در ماه مارس است. هوپر چپ آتلانتا برای کلیولند امضای قرارداد چهار ساله به ارزش $42 میلیون با 23 میلیون دلار تضمین شده است.

در ضمن Dallas Cowboys به گیرنده گسترده عماری کوپر پنج سال 100 میلیون دلار قرارداد با 40 میلیون دلار تضمین شده است.

کوپر گرفتار 79 عبور برای 1,189 متری و هشت touchdowns فصل گذشته. اما او در حاشیه subbed برای Tavon Austin در یک چهارم پایین بازی با NFC شرق عنوان روی خط در از دست دادن در فیلادلفیا در ماه دسامبر.

بازیگوش, Kelce, Ertz و Gronkowski زمانی که او با بازی در انگلستان خواهد بود رفتن به بچه ها در یک نقطه بحرانی مانند آن.

بازیگوش تا به حال 85 جلب برای 1,053 متری و پنج TDs در سال 2019. او با بازی بیش از 90 درصد از سان فرانسیسکو توهین آمیز snaps در 14 بازی و 97 درصد در پلی آف زمانی که 49ers از دست داد به Kelce و Kansas City Chiefs در سوپر باول.

Kelce (97 جلب 1,229 متری پنج touchdowns) برگزار عظیم 92.5 درصد از توهین آمیز بزند.

Ertz (88 جلب 916 متری و شش TDs) برگزار 80.5 درصد از توهین جرقه بزند در حالی که از دست رفته یک بازی برای NFC شرق قهرمان عقاب.

والر (90 جلب 1,145 متری سه touchdowns) برگزار 90.6 درصد از توهین جرقه بزند برای اظهارات.

نمایندگی جک Bechta که نشان دهنده بازیگوش با اشاره به سه دلیل تنگ می رسد پشت سر گذاشته شد در حالی که موقعیت های دیگر دیدم قابل توجه حقوق و دستمزد را افزایش می دهد.

"یک هیچ یک از بالا, تنگ به پایان می رسد به ندرت آن را به رایگان آژانس زیرا تیم نمی خواهد آنها اجازه رفتن و در نتیجه به عنوان یک موقعیت آنها از دست شانس مجدد بازار با ارزش واقعی خود را," Bechta گفت.

"دو بیمه تنگ به پایان می رسد آیا قرارداد پسوند با هر نقطه از یک سال و یا دو سال در سمت چپ خود rookie می پردازد. از آنجا که آنها مجبور به تند تخفیف به ارزش واقعی خود را. سه آنها استفاده می شود به ارزش به عنوان یک سوپاپ یا گزینه سوم در این بازی عبور, اما آنها نه یک وسیله جانبی یا مکمل به راهکار دیگر.

بازیگوش پنجم-انتخاب دور در سال 2017, دارای یک سال باقی مانده بر روی خود را تازه کار مقابله. Bechta کاهش یافته است به نظر در قرارداد بحث و گفتگو با سان فرانسیسکو اما چشم همه خواهد بازیگوش را معامله بعدی.

"ما در حال تماشای جورج بازیگوش مذاکرات بسیار نزدیک به دلیل من فکر می کنم که مجدد نوار برای به پایان می رسد هنگامی که معامله در می آید" گفت: درو Rosenhaus که نشان دهنده چندین تنگ به پایان می رسد از جمله Gronkowski گرگ اولسن و Jonnu اسمیت.

با توجه به ارزش خود را به سان فرانسیسکو جرم بازیگوش درخواست قیمت می تواند نزدیک به کوپر معامله است. حتی زمانی که او را نمی ابتلا به عبور, بازیگوش را بهبود می بخشد جرم. این Niners به طور متوسط 5.1 متری در هر راش در 458 اجرای نمایشنامه هنگامی که بازیگوش بود و در این زمینه سال گذشته در مقابل 3.4 زمانی که او در 129 اجرای نقش.

Kelce دو سال باقی مانده در پنج سال $46.8 میلیون فرمت است که او امضا شده در سال 2016.

Ertz دو سال در سمت چپ در پنج سال $42.5 میلیون معامله است که او در حال حاضر بازسازی. او تبدیل فرمت های فصل گذشته را که ساخته ام او بالاترین پرداخت بازیکن در موقعیت خود اما ارائه نمی دهد کافی تضمین می کند.

Gronkowski که پیوست تام بردی در خلیج تمپا در حال ورود به سال آخر قرارداد او امضا شده با میهن پرستان. اولسن امضا یک سال 7 میلیون دلار در مقابله با سیاتل. اسمیت یک سال در سمت چپ خود rookie مقابله با تنسی و Rosenhaus پیش بینی او را تبدیل به یک بازیکن برک آوت.

والر امضا چهار سال $29.8 میلیون فرمت اکتبر گذشته. جیمی گراهام کردم دو سال با مبلغ 16 میلیون معامله از شیکاگو در آژانس رایگان. مینه سوتا به کایل رودلف چهار سال $36 میلیون فرمت در ماه ژوئن گذشته. دالاس امضا بلیک Jarwin به چهار سال $24.25 میلیون معامله در ماه مارس است.

"شما را دیدم بازار شروع به تغییر با هوپر گفت:" جاستین Schulman که نشان دهنده اندروز یک نرم افزار کاسه انتخاب کنید در فصل دوم خود را با کلاغ. "تنگ می رسد شده اند و در حال حاضر آنها در حال رفتن به شروع به گرفتن. این موقعیت است که احتمالا در آینده به منفجر شدن با بچه ها مثل Andrews, بازیگوش, Kelce, Ertz."

دسته بندی: NFL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن