قاضی دستور آزادی جفری اپستاین سوابق در Ghislaine ماکسول مورد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

19 دقیقه پیش

یک قاضی فدرال در نیویورک در روز پنج شنبه دستور داد unsealing از اسناد کلیدی از حل و فصل دعوی در دادگاه مدنی مربوط به Ghislaine ماکسول و قربانیان ادعا سوء استفاده جنسی و قاچاق اواخر جفری اپستاین.

ارشد منطقه قاضی Loretta Preska حکومت از روی نیمکت در یک تلفنی شنوایی که منافع عمومی در توجه به هرحال ماکسول ادعا می کند که اسناد و مدارک از جمله رسوبات مرکزی بازیکنان در اپستاین حماسه را به اثبات شرم آور و یا تداخل با جریان مسائل حقوقی.

ماکسول مخالفت unsealing تلاش ظ توسط میامی هرالد پس از آن منتشر شده یک سری از مقالات در اپستاین با عنوان "انحراف از عدالت" مدتها قبل از دستگیری او در روز 2 ژوئیه در منزوی نیوهمپشایر عمارت در اتهامات که به او کمک کرد تا چوپان زنان و دختران زیر سن قانونی به اپستاین برای سوء استفاده جنسی. او التماس کرد گناه اما رد شد به قید وثیقه در جولای 14 شنوایی.

اسناد دستور unsealed توسط Preska از فرایند کشف که در آن وکلا از هر طرف می پرسیدن سوالات دقیق از هر یک از دیگر شاهدان پیش از محاکمه. به طور خاص آنها حرکات در حال حاضر تصمیم گرفته شده توسط یک قاضی که برای اولین بار شنیده دعوی در دادگاه مدنی از اپستاین قربانیان در برابر Maxwell.

وکلای ماکسول استدلال کرده بود که unsealing اسناد و مدارک می تواند تعصب شهود و یا قربانیان برجسته دیگر موارد است. Preska بود و نه خرید آن.

"این باید روشن شود ... دادگاه در می یابد که مخالف منافع شناسایی موفق به مقابله با فرض دسترسی عمومی به حرکات" Preska گفت: با توجه به نام اکثر nonparties در این مورد خواهد بود redacted از نمایش عمومی. "بر این اساس کسانی که مقالات باید unsealed."

2015 دعوی در دادگاه مدنی آورده بود توسط ویرجینیا Giuffre که مدعی اپستاین آزار او در زمانی 17 و ماکسول که استخدام او هنگامی که Giuffre بود آبگرم دستیار در پالم بیچ را Mar-A-لاگو متعلق به شرکت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

از طریق روزنامه نگار, Giuffre گفت که او تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.

Preska گفت: فرض دسترسی عموم به این اسناد و مدارک "بسیار مهم تر" هر گونه حقوق مربوط به جلوگیری از خجالت یا دلخوری ادعا توسط ماکسول. او دستور داد که مدارک آماده برای unsealing در عرض یک هفته اما به ماکسول وکلا یک هفته به پرونده درخواست تجدید نظر. اگر هیچ کدام داده است اسناد و مدارک آغاز خواهد شد هدف قرار دادن دفتر ثبت دعاوی حقوقی بعدی پنج شنبه.

Aminda Marques گونزالس رئیس جمهور ناشر و سردبیر اجرایی هرالد گفت: "میامی هرالد سرسختی را در دستیابی به حقیقت برای عموم است مثال دیگری از نقش مهم روزنامه نگاران محلی. این است که گران قیمت و پیگیری اما حیاتی است."

دادستان ماکسول, 58, در منطقه جنوب نیویورک در حال از نزدیک تماشا کردند از آنجا که اتهام خانم مالش شانه با هالیوود ستارههای بریتانیا را از شاهزاده اندرو و سیاستمداران معروف از جمله رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن عناوین ساخته شده در این هفته با استفاده از coronavirus کنفرانس خبری می گویند او خواست ماکسول به خوبی در مشکلات قانونی.

نتیجه پرونده های مدنی خواهد شد از علاقه به وکیل برجسته Alan Dershowitz به عنوان Giuffre گفت: Maxwell استخدام او به داشتن رابطه جنسی با اپستاین و مردان دیگر از جمله Dershowitz که اتهام را رد کرده است.

Dershowitz که نماینده اپستاین در مسائل حقوقی و همچنین یک دوست از ثروتش بچند میلیون برسد و Giuffre suing یکدیگر افترا.

Dershowitz بود خواست unsealing حداقل برخی از اسناد و مدارک گفت: آنها ایجاد خواهد خود صداقت.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن