کارن-Marie آهنگ الهه پری و جنیفر Whiteside: چکیده ای از زندگی کمک در B. C. ضروری و مورد نیاز

محتوای مقالهزیر تنظیم شده تحت تحقیق و تا حد زیادی به بخش خصوصی واگذار مبالغ تا دولت از زندگی کمک بخش برای سالم

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

محتوای مقاله

زیر تنظیم شده تحت تحقیق و تا حد زیادی به بخش خصوصی واگذار مبالغ تا دولت از زندگی کمک بخش برای سالمندان در قبل از میلاد, یک گزارش جدید نشان می دهد.

در حالی که COVID-19 تمرکز توجه ما بر مراقبت طولانی مدت این تحقیقات جدید به نظر می رسد به طور خاص در امور زندگی کمک در B. C. و به این نتیجه میرسد که یک بررسی توسط استان را سالمندان مدافع ضروری و مورد نیاز است.

کمک به زندگی در سال 2002 معرفی شد که کمتر نهادی محیط برای سالمندان با کمتر پیچیده نیاز دارد. آن ارائه شده استقلال بیشتر و بیشتر صفحه اصلی-مانند تنظیم که مهم و بسیار با ارزش با سالمندان.

ما نگران این موضوع است که کمک به زندگی به طور فزاینده ای به نظر می رسد تحت ذوات و بیشتر به آرامی تنظیم مراقبت طولانی مدت.

قوانین استانی نیاز است که کمک به زندگی ساکنان قادر به مستقیم مراقبت از خود و تصمیم گیری در مورد نیاز به با خیال راحت زندگی می کنند. این یکی از دلایلی است که چرا B. C. سالمندان مدافع نیاز به انجام یک بررسی سیستماتیک از زندگی کمک. این مهم است به تعیین چرا ساکنان نیست انتقال به مراقبت طولانی مدت اگر نیازهای خود را دیگر نمی تواند ملاقات در زندگی کمک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن