کشتن نوک حداقل دستمزد

در حال حاضر با این بیماری همه گیر تبخیر شغل در رستوران ها و کافه طرفداران در پشت این کمپین مانند نیویورک-بر اس

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

در حال حاضر با این بیماری همه گیر تبخیر شغل در رستوران ها و کافه طرفداران در پشت این کمپین مانند نیویورک-بر اساس فرصت های رستوران مراکز ایالات و یک دستمزد عادلانه کمپین امیدوارند که عصبانی کارگران را بسیج به فشار از طریق تغییرات و صاحبان ممکن است مایل به تجدید نظر در مدل های کسب و کار در حال حاضر در ژنده پوش. آنها همچنین در حال گسترش خود را ائتلاف فراتر از سنتی رستوران و بار سرور به سالن ناخن تکنسین ماشین واشر و حتی فرفره اقتصاد کارگران مانند رانندگان.

این نبرد دشوار. در سال گذشته صورت حساب برای خلاص شدن از مخفیگاه آنان دستمزد معرفی شدند در بیش از یک دوجین متحده, اما در حالی که بسیاری از قانونگذاران خود را مطرح حداقل دستمزد آنها را نگه داشته و ترک نوک دستمزد دست نخورده است.

جهانی و همه گیر و بلندی رکود را ساخته اند که بسیار فوری. "این است خسته کننده ترین و ترسناک زمان برای من" ممکن است-سورد گفت. "ما صفر کنترل است."


از لحاظ تئوری, نوک کارگران تضمین شده حداقل به طور منظم حداقل دستمزد این کارفرمایان باید تا تفاوت اگر دستمزد و راهنمایی سقوط کوتاه از آن است. اما وقتی که می آید به پیگیری و اجرای آن "تعهد در کارکنان" اشاره کرد دیانا رامیرز یکی عادلانه دستمزد همکار در محل اقامت در زنان ملی مرکز قانون. و رستوران ها اغلب دست انداختن قانون است. در 2010-2012 انطباق رفت و برگشت از 9,000 رستوران های وزارت کار ایالات متحده در بر داشت 1,170 نکته اعتباری نقض.

این عمل از اوج تاریخ به فئودالی اروپا در زمانی که اشراف به سرف و اتباع کمی اضافی برای جبران یک کار خوب انجام می شود. در قرن 19 آمریکا مسافران که شده بود به اروپا به ارمغان آورد و عمل با آنها.

این بود بحث برانگیز برای مدت زمان طولانی. شش کشور و حتی تصویب قوانین منع اوج در اوایل قرن بیستم. برخی از استدلال "است که آن را ایجاد یک های مختلف اجتماعی کلاس...بندگان که نیاز نعمت" Ofer آذر, یک کسب و کار استاد در دانشگاه بن گوریون از سوی اسرائیل شلیک شد که مورد مطالعه اوج در مصاحبه ای گفت:. آن را به عنوان غیر دموکراتیک و سازمان ملل-آمریکایی است. اما پس از آن در طول دوره از رهایی به عنوان نوک کارگران در رستوران ها و ماشین های راه آهن منتقل شده از سفید مردان به زنان و قبلا سیاه بردگی کارگران و کارفرمایان حاضر به پرداخت دستمزد و به جای آنها را می خواستم به زندگی می کنند از مشتریان راهنمایی. "این پایین می آید به ارزش زنان و به خصوص زنان از رنگ در ایالات متحده" استدلال Saru Jayaraman که تاسیس رستوران فرصت های مرکز و رئیس جمهور از یک دستمزد عادلانه.

در سال 1966 فدرال حداقل دستمزد قانون گسترش برای پوشش نوک رستوران و هتل کارگران اما گسترش آمد با یک نکته: این کارفرمایان مجاز به پرداخت نوک کارگران دستمزد کمتر به عنوان راهنمایی ساخته شده تفاوت. سپس در سال 1996 انجمن ملی رستوران زده مقابله با رئیس جمهور بیل کلینتون: در ازای حداقل حقوق و دستمزد افزایش, نوک دستمزد یخ زده بود در محل در $2.13 یک ساعت آن باقی مانده است. فراتر از آشکار مبارزه مالی ساخت چنین دستمزدهای پایین, تحقیقات مرتبط نوک دستمزد به سطوح بالاتر از آزار و اذیت جنسی و فقر برای کارکنان.

برخی از ایالت ها تصمیم به رفتن در یک مسیر متفاوت است. ابتدا در سال 1975 هفت متحده—آلاسکا, کالیفرنیا, مینه سوتا, مونتانا, نوادا, اورگان و واشنگتن—در نهایت لغو نوک حداقل دستمزد و نیاز به همه کارکنان پرداخت می شود همان حداقل دستمزد است. اما در عمل متوقف شده بود و برای چندین دهه تا همین اواخر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن