اسپایک لی دا 5 Bloods طول می کشد در سیاه و سفید تروما از ویتنام

در عکس نهایی از سال 1989 جنگ داخلی فیلم شکوه جسد خصوصی سفر (دنزل واشنگتن) رول پایین تپه شن و ماسه و می آید به

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

در عکس نهایی از سال 1989 جنگ داخلی فیلم شکوه جسد خصوصی سفر (دنزل واشنگتن) رول پایین تپه شن و ماسه و می آید به توقف در زیر بغل خود را به همان اندازه مرده فرمانده سرهنگ شاو (Matthew Broderick). یک قطعه تاریخی در مورد امریکا یکی از اولین واحد از سربازان افتخار است که یک تصویر از مشکل رو به مدیران که می خواهند به داستانی از جنگ: مهم نیست که چقدر خوب شخصیت, مرگ, همیشه رفتن برای پایان دادن به در نقش بازیگران.

آخرین علاوه بر کوچک اما برجسته نوع از فیلم ها در مورد آمریکا سیاه و سفید تاریخ نظامی است Da 5 Bloods توسط اسپایک لی که شروع می شود جریان امروز در Netflix بکشد. چهار جوخه آمپول ملاقات در تعطیلات امروزی در ویتنام که در آن آنها با هم مبارزه کردند دهه قبل است. پل (Delroy Lindo) ادی (هنجار Lewis) مل (Isiah Whitlock Jr.) و اوتیس (Clarke Peters) هنوز زنده هستند اما مورد علاقه خود را رهبر طوفان' نورمن (Chadwick Boseman)—"ما مالکوم و ما مارتین" اوتیس تماس او—درگذشت پل اسلحه در جنگ. در حال حاضر پیوست توسط پولس پسر دیوید (جذاب Jonathan رشته) چهار بازماندگان مجموعه ای را به ویتنامی جنگل یک بار دیگر به بازیابی خود را از دست رفیق بدن و چیز دیگری—چیزی با ارزش—آنها را پشت سر گذاشت.

Da 5 Bloods است و بیش از دو ساعت و veers بین سبک های سینمایی در راه هر دو شاد و سردرگم. تاریخی رئال (واقعی و داستانی) توسط قالبگیری با براق معاصر و ساعت اول ایجاد یک جامد پرتره از عنوانی برادران خون " باند بود که تنها تقویت غم از دست دادن فرمانده خود را. اواخر طوفان' نورمن ما یادگیری اغلب صحبت در مورد تاریخ سیاه. او همچنین تدریس bloods برای ساخت همبستگی با یکدیگر از طریق عشق و ایمان به خدا است که به نوبه خود آنها را قادر به کشف خود واقعی شان به عنوان افراد است.

مبارزه برای یک کشور که نمی تواند درمان شما به عنوان یک شهروند به معنی زندگی در داخل یک تناقض است. Da 5 Bloods نشان می دهد که این تناقض است دو رئیس اثرات: برای اولین بار آن را مجبور به bloods به یاد چه چیزی است و نه ارزش مردن را; و دوم آن موجب زایش نوع بین نسلی تروما است که هیچ اساسنامه محدودیت ها. در زیر لایه ای از خون و همیشه حاضر خطر مرگ Da 5 Bloods یک مطالعه در صمیمی مردانه, روابط, به طور خاص آنهایی که سیاه و سفید و راه کسانی که اوراق قرضه در حال بهره برداری به نام جنگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب