پرسه زن 30 مه سال 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 خرداد 1399

5 دقیقه پیش

خواندن پرسه زن روزانه برای اطلاعیه ها چگونه هر کس می تواند به کاهش فشار و استرس از دیگران حتی در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. اطلاعات برای پرسه زن باید ارسال آن به ایمیل vndnews@tribweb.com.


 

جامعه برنامه ریزی رژه به افتخار فارغ التحصیلان اسپرینگدیل

معکوس جامعه رژه به افتخار اسپرینگدیل کلاس مدرسه بالا از سال 2020 خواهد بود در 6 p. m. دوشنبه.

سالمندان خواهد شد تا در 6 p. m. در طول لینکلن خیابان و اعضای جامعه می تواند درایو برای نشان دادن حمایت خود را. باران در تاریخ شنبه است.

خودرو خط به بالا خواهد بود پورتر در خیابان و رژه دوره مشخص خواهد شد. شرکت کنندگان تشویق می شوند برای تزئین وسایل نقلیه خود را و باید باقی می ماند در اتومبیل های خود را.

این رویداد توسط اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان و دینامو آموزش و پرورش پایه و اساس است.


شیر آتش نشانی سیفون برای شروع در Cheswick

Cheswick قصبه انجام خواهد شد نشانی گرگرفتگی شنبه شهريور ماه 12.

مشتریان ممکن است تجربه وقفه خدمات و یا کم فشار و باید تست آب قبل از انجام لباس های شسته شده و یا نقاشی مقادیر زیاد آب به دلیل آن ممکن است تغییر رنگ. اجازه دهید چند ساعت برای تغییر رنگ به اسراف.


ریورویو جامعه عمل Corp. ارائه کمک

ریورویو جامعه عمل Corp. در Oakmont است تا اطلاع ثانوی بسته است; با این حال, صفحه اصلی وعده های غذایی هنوز تحویل داده شود.

کارکنان مرکز را به تماس از هر کسی که نیاز به مواد غذایی و یا خدمات از طریق Allegheny County از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای هفته در 412-828-1062.


Alle-Kiski موسیقی روز کمپ تغییر جولای 21-31

Alle-Kiski موسیقی روز کمپ موکول شده است به جولای 21 از طریق 31 در مرکز کلیسای متحد متدیست 1575 Donnellville جاده حنایی. گرایش و دانشکده تلاوت خواهد شد در 2:30 بعد از ظهر جولای 19.

این غیر انتفاعی اردوگاه برای جوانان 6 تا 18 خواهد شد که از هم جدا شده و به گروههای سنی شامل گروه کر, دست, زنگ, Orff, پیانو, جاز, رقص, نوجوان, گروه, گروه, رشته, ترکیب, میراث موسیقی درام و هنر است. یک کنسرت بسته خواهد شد ژوئن 26. هیچ تجربه مورد نیاز است.

هزینه 160 دلار اگر پرداخت ژوئن 15; $185 ژوئن 22. چک نمی خواهد نقد تا جولای. حمایت فرم ها با توجه ژوئن 15.

برای بروشور و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید مدیر پاتریشیا رسی در 724-335-5067 و یا بازدید akmdc.org.


تقویم

شرق Vandergrift

دوشنبه: شرق Vandergrift شورای اسلامی دیدار خواهد کرد در 6:30 p. m. در شرق Vandergrift ارشد مرکز 400 McKinley Ave. اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد. عمومی خوش آمدید.

فریپورت

پنج شنبه و جمعه: سالانه پاکسازی بهار روز موکول شده است. وانت در روز سه شنبه خواهد بود برای Laneville ملخ خیابان استوارت خیابان هیکوری راه بوفالو خیابان, خیابان واشنگتن Franklin Street, آسیاب خیابان دوم خیابان فرمت. جمعه خواهد بود برای همه ساکنان دیگر از قصبه. همه زباله و آشغال موارد باید قرار داده برای مجموعه شب قبل از برنامه ریزی وانت تاریخ. جزئیات: 724-295-2251

هریسون

ژوئن 21: فوق العاده یکنوع بازی شبیه لوتو برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 19 جانبازان خارجی جنگ موکول می شود و در ساعت 2 بعد از ظهر 21 ژوئن در VFW. درب باز در 12:30 بعد از ظهر بلیط خریداری شده برای مارس رویداد تقدیر خواهد شد. بلیط و اطلاعات بیشتر: لورن 412-537-5934

Kiski Township

یکشنبه: مرغ و بیسکویت شام فروخته خواهد شد از 1 تا 5 بعد از ظهر در Kiski شهرستان Volunteer Fire Department 1037 مسیر 56. منو: مرغ و بیسکویت, پوره سیب زمینی, سبزی و سالاد کلم. هزینه: $10. سفارشات مورد نیاز از 2 تا 6 بعد از ظهر امروز. سفارشات: 724-478-4210

لاور بارل

دوشنبه: لاور بارل شورای اسلامی انجام خواهد شد و دستور کار جلسه در 7 p. m. تا حدی توسط تلفنی در شهر 2800 بتل سنت مشارکت عمومی از طریق نظر نوشته شده است تشویق و ترجیح داده است. نوشته شده نظرات باید ارسال از طریق ایمیل ما و یا ارسال آن به ایمیل colb@cityoflowerburrell.com 4 p. m. دوشنبه. دستور کار خواهد بود ارسال شده وب سایت شهرستان و در ساختمان شهرداری. حضور فیزیکی توسط مردم محدود خواهد شد و موضوع به 6 پا فیزیکی فاصله. کسانی که شرکت باید پوشیدن یک ماسک صورت. کسانی که بدون مسائل که نیاز به توجه فوری به خواسته خودداری از حضور فیزیکی. عمومی نخواهد بود بستری فراتر از ظرفیت. هر کسی نیاز به کمک فوری باید تماس 724-335-9875.

نیو کنسینگتون

دوشنبه: نیو کنسینگتون شورای اسلامی انجام خواهد شد و در این جلسه به طور منظم در 7 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما. برای پیوستن به جلسه رفتن به زوم.ما/j/7502120247. فقط صوتی, تماس 929-205-6099 و با استفاده از رمز عبور 579972. جلسه ID 7502120247 و رمز عبور است 5T9MV5.

شنبه: سفارشات پذیرفته شده توسط East جامعه کنزینگتون دایره برای گوشت خانگی سوپ سبزی فروش. هزینه: $7 در هر لیتر. انتخاب خواهد شد 2 ژوئن. تحویل در دسترس نیو کنسینگتون منطقه است. سفارشات: جودی 724-339-7887

شمال آپولو

دوشنبه: شمال آپولو شورای اسلامی دیدار خواهد کرد در 7 بعد از ظهر در شمال آپولو آتش سالن 311 16th St. قصبه دفتر از سر گرفته است و کسب و کار عادی از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی. یک ماسک صورت همیشه باید پوشیده شود در حالی که در ساختمان است. یک بازدید کننده در یک زمان خواهد بود با مراجعه به دفتر.

Vandergrift

دوشنبه: Vandergrift شورای اسلامی دیدار خواهد کرد در 7 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما. برای پیوستن به جلسه رفتن به زوم.ما و کلیک بر روی عضویت در یک جلسه و با وارد کردن کد 7674634644. فقط صوتی, تماس 408-638-0968.

ژوئن 4: این Vandergrift بازار کشاورزان باز خواهد شد با دستورالعمل برای حفاظت از جامعه است. فروشندگان جدید خوش آمدید. فروشنده برنامه های کاربردی: facebook.com/vandergriftmarket/منو

امروز: جانبازان از جنگ های خارجی را به فروش takeout مواد غذایی با منظقه وانت از 4 تا 8 بعد از ظهر در پست 141 سامنر Ave. منو: ده چاشنی بال با سیب زمینی سرخ کرده بزرگ $20; میگو با سیب زمینی سرخ کرده, $8; چهار مرغ تخته با سیب زمینی سرخ کرده 5 دلار و پیتزا. غذاهای انگشت همه $4: قارچ میله های پنیر پیتزا, سیاهههای مربوط, پوشیده با نان گل کلم و سیب زمینی سرخ شده, پنیر, خایه ها, فلفل هالوپینو poppers کلم بروکلی و پنیر چدار گزش حلقه های پیاز و پوشیده با نان کدو سبز است. سفارشات: 724-568-1427


لغو و تغییرات

آپولو

آپولو منطقه تاریخی جامعه موزه بسته باقی خواهد ماند. آوریل 5 برنامه در مورد چرخ دستی است که موکول به در 6:30 p. m. Aug. 2 در WCTU ساختمان 317 N. خیابان دوم

آرنولد

پنج شنبه ها: خدمات عبادت در آرنولد برج لغو شد.

آرنولد United Methodist Church: تمام جلسات و فعالیت ها و خدمات در حال لغو شد.

یکشنبه : سالانه Rockin' روزولت کنسرت لغو شده است.

بل

ژوئن 20: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه برنامه ریزی شده در بل شهرستان Volunteer Fire سالن لغو شد.

Brackenridge

• این قصبه در اتاق به روی عموم بسته است اما پذیرش تماس های تلفنی در طول ساعات کار عادی. پرداخت خواهد شد و پذیرفته شده از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیکی و حافظه.

بوفالو Township

Nar-Anon جلسات در نسل های خانه از عبادت هستند لغو شده است. جزئیات: Laurie, 724-895-3385

هریسون

20 ژوئن: به راشل کارسون دنباله چالش لغو شده است. برای بازپرداخت ایمیل info@rachelcarsontails.org.

20 ژوئن: این Burtner خانه توت فرنگی جشنواره لغو شده است. Burtner خانه مرمت جلسات جامعه هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Allegheny ولی انجمن کلیساها در اتاق بسته است. هر کسی که نیاز به کمک می توانید تماس بگیرید 724-226-0606. مالیاتی قرار ملاقات خواهد بود دوباره.

ایندیانا, شهرستان

ژوئن 6: سالانه روستایی ریج جامعه مراسم لغو شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است. اوت. 1 آتش بازی برگزار خواهد شد را اگر Armstrong County حداقل در سبز فاز توسط آن تاریخ است.

Leechburg

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

First United Methodist Church: خدمات عبادت هستند لغو شده و تا اطلاع ثانوی.

دوشنبه ها: از GriefShare جلسات گروه در ابتدا کلیسای انجیلی لوتری هستند به تعویق افتاد و خواهد بود دوباره.

لاور بارل

Bethesda کلیسای انجیلی لوتری: بسته است برای تمام فعالیت ها و خدمات.

• سرگرمی و حوادث در سربازان جنگ های خارجی در حال لغو شد و باشگاه بسته است.

نیو کنسینگتون

کوه Calvary Missionary Baptist Church لغو همه یکشنبه ها خدمات و فعالیت های کلیسای.

مردمان کتابخانه کتاب فروش است که به طور نامحدود به تعویق افتاد.

سنت جان باپتیست کلیسای ارتدوکس بسته است برای همه خدمات جمع آوری اعانه و فعالیت های.

روزهای دوشنبه سه شنبه و شنبه ها: جامعه لباس گنجه بسته خواهد شد.

Oakmont

15 ژوئن: این Oakmont 5K لغو شده است.

ژوئن 27 و 28: سالانه مواد غذایی یونانی جشنواره اسپانسر شده از طرف کلیسای مقدس Dormition کلیسا لغو شده است.

آلو

آلو مرکز جامعه بسته است و همه حوادث لغو شد. وعده های غذایی بر روی چهار چرخ خود ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده. کسانی که بیش از 60 هستند که مواد غذایی نا امن و یا تکیه بر ناهار روزانه می توانید در ادامه به انتخاب کنید تا Congregant ناهار ارائه شده توسط این شهرستان در یک, را از اساس تنها. انتخاب یو پی اس خواهد شد شنبه, چهار شنبه و جمعه. ناهار باید دستور یک روز پیش از طریق تماس 412-795-2330.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

BridgePoint کلیسا: فعالیت در کلیسا از جمله غم و اندوه گروه پشتیبانی و کودکان مواد غذایی و سرگرم کننده رویداد هستند لغو شده است. زندگی می کنند جریان از یکشنبه کلیسای خدمات خواهد شد در Facebook Live.

Tarentum عقاب بسته است.

Tarentum الک تسلیم بسته است.

سربازان جنگ های خارجی بسته است و وجود خواهد داشت هیچ شب جمعه بار یکنوع بازی شبیه لوتو.

• از موزه میراث بسته خواهد شد به بازدید کنندگان تا اطلاع ثانوی. جزئیات: AKVHS.org یا 724-224-7666

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

Vandergrift کتابخانه های عمومی: به علت تاریخ برای همه مواد که بیرون کشیده شده اند تمدید شده است. اگر شما با ورود به حساب آنلاین خود را و متوجه یک مورد با توجه, تاریخ, لطفا تماس با کتابخانه.

غرب گوزن

شرق اتحادیه Presbyterian Church: تمام خدمات و فعالیت ها لغو شد به جز غرب گوزن بانک مواد غذایی و وعده های غذایی به رفتن توزیعهای.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب