Kiski منطقه جک Dilts در پوند بسته بندی است و بورس تحصیلی ارائه می دهد

توسط: Greg Macafee جمعه, جولای 6, 2020 | 2:15 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review Kiski منطق

توسط MASTERNEWSS در 16 تیر 1399

توسط:
جمعه, جولای 6, 2020 | 2:15 PM


Kiski منطقه پایان دفاعی جک Dilts تا به حال کاملا تعطیلات.

قبل از آتش بازی رفت Dilts بر روی گوشی های با این دانشگاه اکران و گفتگو به پایان رسید و با 6 پا-5, 250 پوند Cavalier دریافت بورس تحصیلی ارائه از فشرده. Dilts همچنین دریافت پیشنهادات از رابرت موریس, Albany, Bucknell, کیپ تاون, پن و تولدو.

"من صحبت کردن به (خط دفاعی مربی برایان کوکران) در طی چند ماه گذشته و این تصویر که شقیدن ارسال شده (از ژوئن 18 تمرین) من اعلان مجدد آن در توییتر" Dilts گفت. "او این خبر را به بقیه مربیان و آنها مانند 'او تماس بلافاصله.' آنها فکر می کردند من نگاه واقعا خوب در آن است."

عکس گرفته شده در طول Kiski منطقه روز اولین بار در میدان هنگام کاوالیرز شد در حال اجرا از طریق تهویه آموزش و تمرینات به عقب بر گردیم در شکل و پس از مدت اخراج.

"این خوب بود برای بازگشت وجود دارد اما در حال اجرا نبود" Dilts گفت: با خنده.

با وجود coronavirus همه گیر Dilts شده است برای گرفتن توجه از آنجا آغاز شده است. اولین پیشنهاد از تولدو آمد و در پایان ژانویه و پن به دنبال Feb. 8. بعدی خود را از Duquesne آمد و در مارس و دیگران به دنبال.

چرا که او قادر به بازدید از مدارس یا آموزش در کالج مربیان Dilts به نام خود جذب فرایند عجیب و غریب. او گفت: او هنوز هم به دنبال به جلو به ساخت کالج بازديد زمانی که همه چیز باز است. او گفت: او یک سفر به Bucknell برنامه ریزی شده برای ماه اوت اگر او قادر به رفتن.

"من مطمئن هستم که چگونه من احساس می کنم در مورد آن, اما من قطعا می خواهید برای ایجاد برخی از بازدیدکننده داشته است هر چند" Dilts گفت.

اگر چه او نمی تواند به سایت هر دانشگاه های Dilts نشده خودداری از قرار دادن در محل کار. به عنوان بهار و تابستان Dilts گفت: یکی از اهداف اصلی بود به بزرگتر و کار بر روی دست خود را بر روی خط. پس از کشتی کج فصل زمانی که ما وزن حدود 218 پوند Dilts گفت: او را قرار داده و در بیش از 30 پوند و وزن 250.

"آن بوده است و بسیاری از استیک و پاستا" Dilts گفت.

به عنوان یک تازه وارد در سال گذشته Dilts ثبت 43 پردازد و دو کیسه دو مجبور گیر میکنه یک اشتباه بازیابی و پنج پاس خیز دال را به عنوان یک پایان دفاعی است که آنچه در کالج ها استخدام او را به عنوان. منجر به ارشد خود را در سال Dilts قرار دادن است در آنجا کار می کنند که او می تواند هر دو در طول تمرین و وقت آزاد خود را.

"ما باید عمل طبیعی است. ما را بالابر و سپس برخی از ما می پردازد و ما O-خط ما بیرون رفتن و انجام برخی از تصویب با عجله مسائل و همه چیز" Dilts گفت.

گرگ Macafee یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با گرگ توسط ایمیل در gmacafee@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Kiski منطقه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن