لورل ارتفاعات در حال اجرا برای بهترین شاخ و برگ پاییز مقصد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

19 دقیقه پیش

غربی ساکنان نیوکاسل می توانید اجازه دهید بقیه کشور می دانم که چگونه پاییز زیبا در لورل ارتفاعات رای گیری برای منطقه در ایالات متحده آمریکا امروز نظرسنجی از بالا 20 بهترین مقصد برای شاخ و برگ پاییز.

نامزد انتخاب شده توسط ویراستاران از ایالات متحده آمریکا امروز 10Best وب سایت همچنین شامل Pocono کوه های شرقی پنسیلوانیا.

خواننده آرا را تعیین برندگان. رای گیری در دسترس از طریق ظهر Aug. 24 و آرا می توان به بازیگران یک بار در هر روز.

برنده مقصد اعلام خواهد شد سپتامبر. 4 در 10Best سایت و دریافت نشان از به رسمیت شناختن به عنوان یک 10Best انتخاب خوانندگان.

"برگ بو ارتفاعات همواره یک مقصد محبوب برای برگ peepers گفت:" ان Nemanic مدیر اجرایی لورل ارتفاعات اداره بازدید کنندگان. "این منطقه دارای مسیرهای تعیین شده برای علاقه مندان به موتور سیکلت تاریخی مسیرهای مانند ملی جاده و بزرگراه لینکلن; و 68 مایل لورل ارتفاعات خوش منظر Byway است که باید در طول فصل پاییز است.

"حالا بیشتر از همیشه رانندگی گردش یک راه فوق العاده برای لذت بردن از هوای فضاهای باز" او گفت:.

"این اولین بار نیست لورل ارتفاعات برجسته شده است در یک نشریه ملی" گفت: Briana Tomack رئیس جمهور بیشتر لتروب-لورل دره اتاق بازرگانی است. "ما بسیار افتخار همه ما با ارائه نه تنها شاخ و برگ.

"این ناامید کننده است که هنوز بسیاری از سقوط جشنواره در حال وقوع در این سال, اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از زیبایی را در پیاده روی از پارک های ایالتی مانند Ohiopyle سبز فضاهای ریل به مسیرهای پیاده روی و (لورل ارتفاعات) بریزید تور," او گفت:.

بازدید کنندگان که برای شاخ و برگ ممکن است پیدا کردن خود را غافلگیر منطقه از جاذبه های دیگر گفت: چاد Amond, رئيس جمهور و مدیر عامل Westmoreland County Chamber of Commerce.

"اگر کسی می آید به لورل ارتفاعات آنها در پیدا کردن بسیاری از سایت های تاریخی مانند قلعه Ligonier و هانا شهر," او گفت:. "بنابراین بسیاری از مردم نمی دانند که در مورد همه ما افسانه رستوران ها و مکان هایی مانند Westmoreland (موزه هنر آمریکایی)."

بازدید کنندگان دفتر یادداشت که لورل ارتفاعات هیچ غریبه ای به 10Best لیست.

قبلی افتخارات عبارتند از برنده شدن یکی از بهترین مقصد جدید در سال 2018 برای پرواز 93 یادبود ملی برج صداها و بهترین پنسیلوانیا جاذبه برای Ohiopyle پارک ایالتی.

دیگر بهترین شاخ و برگ نامزد در اشویل N. C.; آسپن کلرادو.; Bar Harbor مین; Columbia River Gorge سنگ.; درب شهرستان, Wis.; Finger Lakes, n. y.; گلینا کشور, Ill.; Gatlinburg, Tenn.; محدوده آهن, Minn.; Leavenworth بشویید.; Litchfield, تپه, Conn.; دره نپا کالیفرنیا.; اوزارک کوه ارک.; دره شناندو Va.; استو Vt.; Taos, N. M.; Upper Peninsula, Mich.; و سفید کوه, N. H.

جزئیات: 10best.com

شرلی McMarlin یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس شرلی در 724-836-5750, smcmarlin@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: سبک زندگی | مطلب زندگی | منطقه ای | سفر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن