درسهایی از جنبش پال خواستار قطع بودجه دولت نظامی

ارتباط بین امریکا, پلیس, شیوه های ادارات پلیس' تقدم در شهرداری بودجه و رشد بودجه دفاعی تاریخ به جنگ جهانی دوم

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

ارتباط بین امریکا, پلیس, شیوه های ادارات پلیس' تقدم در شهرداری بودجه و رشد بودجه دفاعی تاریخ به جنگ جهانی دوم است. مناقشه نیست صرفا ذخیره کردن پایه و اساس برای بزرگترین جنگ های دولت در بشریت تاریخچه; در سایه رکود بزرگ در زمان جنگ صرف خدمت به عنوان یک "گرند آزمایش" جان مینارد کینز را مشاجره است که دولت سرمایه گذاری از هر نوع می تواند در افزایش اشتغال و دستمزد و رشد اقتصادی است. در حالی که جنگ توجیه نظریه خود را چه به صورت هزینه های فدرال باید پس از آن حل نشده باقی مانده است.

اما نظامی صرف شد کلید برای گسترش دولت فدرال با وقوع جنگ سرد در سال 1947. این بود که "نظامی Keynesianism": گزاف فدرال سرمایه گذاری و افزایش درآمد هموار کسب و کار, چرخه تحریک توسعه منطقه ای و پرورش وابسته به حوزه از اتحادیه های کارگری را به "دفاع جوامع." البته محصولات خریداری شده در این سرمایه گذاری ویران جنوب جهانی و تسهیل آمریکا مداخله. و به عنوان مورخ استوارت شریدر است استدلالهای نظامی, سیاست خارجی آمریکا تولید یک حلقه بازخورد بازگشت به خانه به عنوان درس های آموخته شده در رییس کمیسیون پروسه انتقال مسوولیت عملیات به انقیاد استعمار جمعیت مطلع روش های مدرن racialized پلیس در شهرهای آمریکا.

جنگ سرد ضد کمونیسم تقویت توجیهی برای بالا نظامی outlays و منافع خود و پس از جنگ کره "زمان صلح" هزینه های چند برابر موشک جت های جنگنده و بمب هسته ای ساخت احتمال انقراض هسته ای امکان پذیر است. وجود ظهور یک بدن از کارشناسان که در مورد ضرورت این هزینه های دفاعی. این کمیته برای عاقل سیاست هسته ای پدید آمده در سال 1957; آن و گروه های مشابه منجر شد توسط یک کادر از دانشمندان و فعالان و دانشگاهیان برای ترویج جایگزین هسته ای رسوب. این antinuclear جنبش ارائه بستر برای دفاع تبدیل به جوانه.

در اوایل دهه 1960 antinuclear اصلاح طلبان پیوست و با روشنفکران مانند فعال صلح Kenneth E. hank woods و علم نویسنده جرارد Piel, به قلم مقالات در مورد چگونه کمپلکس نظامی-صنعتی می تواند reoriented به خدمت به نیازهای انسانی به جای جنگ. اما این رویاها به رقابت با بازیگران سیاسی به دنبال اصلاح کردن امنیت ملی دولت برای کمتر نوع دوستانه به پایان می رسد. شورای مشاوران اقتصادی صندلی Walter Heller می خواستم دفاع به کاهش چین با پیشنهادی خود را 1964 کاهش مالیات در حالی که وزیر دفاع رابرت مک نامارا صرفا به دنبال فولاد کاهش بودجه برای رسیدن به تکنوکرات "بهره وری" برای لاغر اما کمتر قدرتمند نظامی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن