نامه به آفتاب 16 ژوئن 2020: وسایل نقلیه را پارک استنلی در دسترس همه

محتوای مقاله در ادامهپس از آن وجود دارد Ceperley پارک در نزدیکی دوم جایی که من صرف بسیاری از یک ساعت بازی در ن

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پس از آن وجود دارد Ceperley پارک در نزدیکی دوم جایی که من صرف بسیاری از یک ساعت بازی در نوسانات و بالا و پایین رفتن-totters. چگونه یک خانواده دسترسی دوم ساحل به شنا کردن یا رفتن به رستوران در حال حاضر به نام سکویا قهوه خانه است که حدود سه چهارم از راه را در اطراف پارک. فقط به این محل است که نیمی از سرگرم کننده است. ما همیشه بستگان که از خارج از کشور به این پارک به ناهار خوردن و نشان دادن شهر خاموش از دیدگاه استنلی پارک درایو که غیر عملی خواهد بود اگر ما می تواند استفاده از ماشین ما.

من و همسرم در حال حاضر شهروندان ارشد. او 80 است و من 73 و ما موثر خواهد بود دسترسی به این پارک اگر ما نمی تواند درایو. مردم با مسائل مربوط به سلامت که ممکن است مجبور به استفاده از واکر به عنوان به عنوان هر کس دیگری برای دسترسی به, پارک, اما بدیهی است که تنها عملی و واقع بینانه راه را برای مردم در وضعیت ما برای دریافت وجود دارد ،

من نمی دانم مشکل چیست. به عنوان کسی که هدایت می شود در اطراف این پارک بیش از حد بسیاری از بار به تعداد من در واقع هرگز در سراسر آنچه شما تماس خواهد بود ترافیک در پارک. استنلی پارک است و نه فقط وجود دارد برای جسمی مناسب است.

سوزان میلی آمپر, ونکوور


نامه به سردبیر ارسال شود باید به sunletters@vancouversun.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن