نامه به Vancouver Sun, 25 ژوئیه سال 2020: انتظار طولانی برای عمل جراحی دردناک خواننده می گوید

محتوای مقاله در ادامهB. C. گاز طبیعی است که در میان بالاترین-انتشار گاز در هر نقطه از جهان با ما پاک برق آبی و

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

B. C. گاز طبیعی است که در میان بالاترین-انتشار گاز در هر نقطه از جهان با ما پاک برق آبی و مقررات سختگیرانه.

با میلیون ها نفر در محلی قراردادهای محلی هزینه و استخدام از اهالی بریتیش کلمبیا برای ساخت و ساز, مشاغل, همراه با فرصت واقعی برای کاهش گازهای گلخانه ای و سرب ما انرژی پاک, انتقال, این درشکه روباز سبک دو چرخه LNG گسترش است دقیقا همان نوع از پروژه های ما در حال حاضر نیاز.

برایان کاکس, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کانادایی LNG داد

روند در جهت اشتباه است و عواقب وخیمی

Re: COVID-19: وضعیت بدتر در B. C. با 102 مورد جدید.

ما روند در جهت اشتباه است که عواقب وخیمی برای ما فیزیکی و روانی و سلامت مالی. آن زمان ما از حافظه جمع کردن یک ابزار است که ثابت شده به کاهش گسترش COVID-19 ویروس. اجازه دهید ماسک اجباری در فضاهای عمومی.

با تمام احترام به دکتر بانی هنری نظرات خود را که مردم باید با پوشیدن ماسک در عمومی نیست داشتن مورد نظر تاثیر می گذارد. اعداد نشان می دهد که به صورت.

برای کسانی که احساس می ساخت ماسک های عمومی اجباری است و نقض حقوق آنها نیاز به یاد داشته باشید که ماسک نمی محافظت از پوشنده لباس آنها محافظت از کسانی که در اطراف شما. هیچ کس حق ندارد به دیگران را آلوده.

ما تنها نیاز به نگاه به همسایگان و از جنوب به ببینید که چه نوع از ظروف سرباز یا مسافر می تواند ایجاد شود اگر ما را نمی, هر اندازه گیری به منظور کاهش گسترش این ویروس است.

هنر Van Pelt, Maple Ridge


نامه به سردبیر ارسال شود باید به sunletters@vancouversun.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن