لیورپول پیاپی در لیگ برتر به پایان می رسد 30 سال خشکسالی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

5 دقیقه پیش

لیورپول انگلستان — 30 سال انتظار به پایان رسیده است. لیورپول قهرمان انگلستان دوباره.

لیورپول مسجل خود را در لیگ برتر از سال 1990 در پنج شنبه, پایان دردناک یک عنوان خشکسالی بدون این بازیکنان حتی به این زمینه است.

به جای لیگ تاج امن شد که چلسی ضرب و شتم دوم-محل منچستر سیتی 2-1 نتیجه این بدان معناست که شهر دیگر می تواند گرفتن لیورپول با هفت بازی باقی مانده است.

برای شهر لیورپول این بوده است که حزب از سه دهه در ساخت اما مداوم محدودیت های ناشی از کوروناویروس به معنای طرفداران قادر به جشن در جمعیت های بزرگ.

تنها چند ده طرفداران خارج از آنفیلد به عنوان فرجام در استمفورد بریج تنظیم کردن آتش و شعار است.

بسیاری از پس از آن وارد تکان دادن پرچم و آواز "Allez, Allez, Allez" در مراحل ورزشگاه به عنوان عود و بیشتر آتش بازی رفت.

"این یک لحظه بزرگ من کاملا غرق گفت:" لیورپول مدیر Jürgen Klopp بود که تقریبا در اشک به عنوان او صحبت کرد به پخش Sky Sports طریق لینک ویدئو. "من هرگز فکر آن را احساس می کنم مثل این. من تا به حال هیچ ایده."

پس از غالب کمپین که قطع شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس لیورپول انگلستان شد اولین-همیشه قهرمان — و آخرین. هیچ تیم پس از آغاز به کار این کشور سیستم لیگ در سال 1888 تا مسجل عنوان با هفت بازی باقی مانده است. و هیچ تیم پیشتر در لیگ برتر قهرمان در ماه ژوئن.

عنوان خود را به سختی به حال شده است در شک پس از ماه دسامبر با تیمهای تیم به سرعت ساختمان عظیم سرب با شایع حمله به سبک بازی است که به دست آورده 28 برنده در 31 بازی ها تا کنون.

"جهان را تماشا شدید تعیین این باشگاه را در این زمینه برای هر مسابقه گفت:" جان هنری لیورپول در آمریکا مبتنی بر صاحب "آماده سازی عزم و استعداد از کسانی که با هم قرار داده شاید بزرگترین لیگ عملکرد تا کنون در هر کشور تاریخ است."

در حالی که اگر آن را به نظر می رسید coronavirus هنوز هم می تواند جلوگیری از لیورپول از پایان آن خشکسالی است.

این باشگاه بود 25 نقطه روشن زمانی که لیگ بود ناگهان متوقف در ماه مارس به این کشور مجبور شد به مستند شامل گسترش covid-19.

"باطل" شد مخوف اصطلاح در نیمی از لیورپول در میان ترس و رطوبت می تواند لغو شود به طور کامل به عنوان coronavirus تلفات افزایش یافت و باشگاه در تلاش برای توافق بر سر یک استراتژی برای راه اندازی مجدد در لیگ این کشور خواست اورژانس پس از جنگ جهانی دوم است.

پس از لیورپول در نهایت بازگشت به میدان در یکشنبه 0-0 قرعه کشی در Merseyside دربی برابر اورتون با تاخیر مهمترین دستاورد لحظه. اما نه برای مدت طولانی.

این تیم به سرعت کشف آن scintillating حمله به فرم آن را به عنوان جاروب کنار کریستال پالاس 4-0 روز چهارشنبه در داخل خالی آنفیلد.

چلسی قرار داده و سپس لیورپول بیش از یک برنده خط که ثابت کرده به طوری گریزان برای یک تیم عادت کرده اند به تسلط به زبان انگلیسی فوتبال در 1970s و '80s.

پس از انتظار بسیار طولانی را به نفع خود 19th فارسی عنوان همه گیر سمت چپ یک anticlimactic ابر بیش جشن در داغترین روز از سال تا کنون است.

طرفداران حتی نمی تواند جمع آوری و در میخانه که بسته شده اند از ماه مارس به سازمان دیده بان چلسی پرچ عنوان برای آنها. تجمعات متعدد خانواده ها نیز هنوز ممنوع در داخل.

تنها جمعی از تجربیات مجاز برای گروه تا شش نفر به دیدار خارج. عکس از باغ viewings گسترش در رسانه های اجتماعی. چند طرفداران تماشا بر روی گوشی های خارج از آنفیلد.

تیمهای آلمان و مدیر است که ترمیم ذهنیت برنده به لیورپول با نام تجاری خود را از "هوی متال" فوتبال در حال حاضر رهبری این باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته. اما این به طور گسترده ای به عنوان لحظه ای که واقعا به ارمغان آورد لیورپول بازگشت به اوج فوتبال انگلیسی است.

آخرین بار لیورپول برنده لیگ, آن را هنوز هم به نام دسته اول و باشگاه برگزار انگلیسی رکورد بیشترین عناوین را با 18. اما از زمان آغاز لیگ برتر در سال 1992 تبدیل چشم انداز از زبان انگلیسی بازی.

لیورپول پژمرده به عنوان یک نیروی به تحت الشعاع قرار, منچستر یونایتد. جارو به 13 لیگ برتر عناوین ایالات مدیر الکس فرگوسن موفق شد در ماموریت خود را از ضربه زدن به لیورپول "را ی لوتی" با کمک Mancunians تبدیل به 20 بار به زبان انگلیسی در لیگ و یکی از ثروتمندترین تیم های ورزشی در جهان است.

لیورپول بود و حتی در مبارزه برای بقای مالی در سال 2010 زمانی که آمریکا مالکیت تام هیکس و جورج Gillett جونیور سقوط این باشگاه به بدهی های سنگین است.

باشگاه نجات دادند — از طریق بالا عمل دادگاه — جدید سرمایه گذاران آمریکایی از Fenway ورزشی گروه به رهبری هنری که لیورپول اضافه شده به سبد سرمایه گذاری که شامل MLB را Boston Red Sox.

از آن شده است در یک ثابت بازسازی راه پس.

این آزمایش از بازگرداندن 1990-عنوان برنده manager کنی دالگلیش کوتاه بود آن را به عنوان آن هشتم-پایان محل در لیگ در سال 2012 با باشگاه پایین ترین سطح خود در 18 سال است.

در عرض دو سال این تیم در صعود دوباره تحت برندان راجرز در پایان عرض دو امتیاز از قهرمان منچستر سیتی در سال 2014. این غم و اندوه از آینده خیلی نزدیک به قله قبل از لغزش تا به معنای واقعی کلمه به عنوان پس از آن-کاپیتان استیون جرارد تضعیف در این زمینه در یک لحظه بسیار مهم — سخت بود برای بهبود یافتن از.

رکود در فرم دیدم راجرز اخراج در سال 2015 که در طلیعه ورود Klopp.

پس از یک شروع کند و دیگری هشتم-پایان محل لیورپول به دست آورد خود را با تکبر راه رفتن.

حتی فروش Philippe Coutinho به بارسلونا در سال 2018 از خط خارج لیورپول جاه طلبی. به جای آن که پول بود مجددا سرمایه گذاری عاقلانه برای اطمینان حاصل شود که سرگرم کننده حمله واحد تا به حال قوی مانع در بازگشت با آن جهان-ثبت هزینه های پرداخت شده برای دروازه بان Alisson و مرکز بازگشت ویرژیل van Dijk.

سرخوردگی بیشتر به آمده ، پس از پیشرو لیگ برای بسیاری از کمپین لیورپول به پایان رسید و فقط یک نقطه در پشت برنده منچستر سیتی در فصل گذشته زیر یکی از نزدیک ترین و سرگرم کننده ترین عنوان مسابقه در تاریخ است.

وجود دارد بدون توقف تیمهای تیم در این زمان.

"ما تا به حال با شکوه فصل سال گذشته اما ما در آمد دوم و به همین ترتیب این خصوص لذت بخش برای ما" لیورپول رئیس تام ورنر گفت: آسوشیتد پرس پس از تماشای بازی در کیپ کاد در ماساچوست است. "ما از ما به اشتراک گذاری شادی خود را با بازی و تیم ما. آنها واقعا بازی بی نقص و همه سال. دیروز بازی بود یک مثال دیگر چگونه با استعداد این تیم است. و من فقط مبارک برای همه ما هواداران لیورپول در سراسر جهان است."

اما هر گونه افکار از پیروزی باید صبر کنید تا همه گیر مقررات کاسته بیشتر است.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن