علامت Madden: تغییرات رونی قانون باید بریزد تا اثر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

این رونی حکومت است که به ترویج اقلیت استخدام در NFL ایده های اصیل و بسیار ارزشمند از اواخر دن رونی نام متصل شده است.

اما در حال حاضر آن را فقط کار نمی کند.

اقلیت پر سر چهار شغل مربیگری در NFL و دو مدیر کل اسلات. این رونی قانون نیاز به تیم NFL به مصاحبه اقلیت نامزدها برای آن موقعیت. آن به تصویب رسید در سال 2003 زمانی که آفریقایی-آمریکایی سر مربیان تونی Dungy (Tampa Bay) و دنیس سبز (مینه سوتا) اخراج شدم با وجود موفق tenures. رونی شخصا نیش اضافه به حکومت را پوست هنگامی که او استخدام مایک Tomlin به مربی استیلرز در سال 2007.

اما رونی حکومت عمدتا منجر به نشانه مصاحبه که در آن زمان تلف می شود. شده اند وجود دارد 16 سر مربیگری جای خالی در سه سال گذشته است. تنها کسی که پر کردم توسط یک اقلیت بود واشنگتن که استخدام ران ریورا این گذشته Jan. 1.

NFL مطرح برنامه که پاداش تیم برای استخدام اقلیت سر مربیان و یا GMs توسط bettering خود دور سوم به پیش نویس انتخاب: استخدام یک اقلیت سر مربی انتخاب خود را می رود تا شش اسلات. استخدام یک اقلیت GM آن صعود 10 مکان. استخدام هر دو را بهبود می بخشد 16 لکه های. یک انتخاب می تواند امکان پذیر پرش به وسط دور دوم.

که ایده توهین به اقلیت نامزدها. لس آنجلس شارژر مربی آنتونی لین که آفریقایی-آمریکایی گفت: "شما می توانید انجام دهید چیزی اشتباه در حالی که تلاش برای انجام کار درست است. از ناامیدی این چیزی است که شده است از پرتاب وجود دارد."

در صورتی که همیشه می شود به تصویب رسید استیلرز باید آتش Tomlin و rehire او. چگونه دیگری را استیلرز پاداش برای به کارگیری یک سر مربی 13 فصل?

در عوض رونی قانون تنظیم کردم بدین: دو اقلیت داوطلبان باید مصاحبه برای سر مربیگری; کار یک اقلیت مصاحبه برای یک GM نقطه; یکی از اقلیت مصاحبه برای یک هماهنگ کننده موقعیت یک اقلیت و یا مصاحبه برای یک لیگ یا تیم اجرایی و موقعیت. داوطلبان باید خارجی.

تیم نمی تواند بلوک دستیار مربیان از مصاحبه برای هماهنگ شغل. پرسنل مردم نمی تواند مسدود شود و از مصاحبه برای یک دستیار GM نقطه.

تغییرات خوب هستند. آن را می سازد رونی حکومت بیشتر دقیق. از جمله مواضع هماهنگ کننده و معاون GM هوشمند است. کسانی که سنگ پله به شغل بهتر. استخدام اقلیت ها برای آن دسته از نقاط خواهد شد در نتیجه یک قطره ، به عنوان استیلرز صاحب هنر رونی دوم گفت: "این یک سوال از توسعه مربیان در تمام سطوح است."

اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این تغییرات نمی تواند به هر چیزی علاوه بر این بیشتر بی معنی مصاحبه.

آن را دشوار است به بازی مدافع شیطان وقتی که می آید به رونی قانون است.

هفتاد درصد از NFL بازیکنان آفریقایی-آمریکایی است. این است که یک نگرانی ؟ باید وجود داشته باشد غیر رسمی نژادی سهمیه NFL فهرست اسامی? اگر وجود ندارد به اندازه کافی اقلیت مربیان و GMs در نظر بگیرید که شده است وجود ندارد سفید cornerback از سال 2003.

تعداد کسانی که نمی کسل کننده به دلیل آن را آسان به کشف که بیشتر واجد شرایط دریافت آن شغل است. اما چه کسی می گویند که درست نیست با مربیان و GMs?

چگونه می توانم شما را NFL صاحبان استخدام اقلیت? آن پول خود را. آنها باید کلید استادیوم. آنها غنی از پیر مردان سفید. خوب یا بد خود را proclivities منعکس خواهد شد. غنی پیر مردان سفید نیست اشاره کرد برای تغییر راه خود را.

استخدام اقلیت ها به مربی و به طور کلی مدیریت ممکن است یکی از این مشکلات که نمی تواند به یک راه حل است. نیت خوب هستند. شاید آن را نمی توان ثابت.

اما این مهم را امتحان کنید.

این رونی حکومت کمک کرده است: در 12 فصل پس از حکومت در زمان, اثر, 14 اقلیت سر مربیان استخدام کردم. می توانید این تنظیمات را حکومت یک پرش شروع کنم ؟

بعدی offseason یک تست تورنسل. بیایید ببینید اگر مستحق مردان مانند کانزاس سیتی توهین آمیز هماهنگ کننده اریک Bieniemy و خلیج تمپا توهین آمیز هماهنگ کننده بایرون Leftwich دریافت به سر مربیگری فرصت. Bieniemy و Leftwich (سابق Steeler) هستند که تنها در میان اقلیت های NFL را توهین آمیز و هماهنگ کننده.

دسته بندی: علامت Madden ستون | ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن