روز یادبود سفر به رکورد پایین به عنوان همه گیر نگه می دارد و مردم به خانه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

13 دقیقه پیش

بسیاری از مردم که به طور معمول سفر بیش از آخر هفته روز یادبود در حال معامله سه روز را برای زمان بیشتری را در خانه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس برگ های بی شماری کسب و کار هنوز هم بسته و اجتماعی فاصله اقدامات در محل, سفر, مقامات گفت.

سفر اعداد در حال انتظار برای افت بیش از نیمی از سراسر کشور با ترافیک و تلفات درآمد انداختن بین 50% و 90% گفت: Patrick Jones مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت بین المللی پل تونل و شاهراه ارتباط است.

شاهراه پنسیلوانیا مقامات در حال آماده به جای 1.1 میلیون رانندگان برای یادبود روز تعطیلات سفر در این سال نسبت به 2.2 میلیون ثبت بیش از همان آخر هفته سال گذشته است.

"اجتماعی فاصله دستورالعمل هنوز در عمل این تعطیلات آخر هفته را به مسافرت حجم است که به احتمال زیاد به یک رکورد کم" پائولا Twidale معاون ارشد رئیس جمهور در AAA سفر در بیانیه ای گفت و اشاره کرد که سفر دوره خواهد بود آنقدر کم است که AAA زحمت به یک سفر پیش بینی برای اولین بار در 20 سال.

رکورد پایین نه تنها انتظار می رود در جاده. تعداد صندلی های موجود در فرودگاه بین المللی پیتسبورگ در حال پایین 70% بین جمعه و شنبه گفت: سخنگوی باب Kerlik. او افزود که سفر در فرودگاه پایین بود 96 درصد در آوریل نسبت به ماه مشابه در سال 2019.

"در حالی که ما شاهد اندکی چشم انداز مثبت در مسافران چند هفته گذشته ترافیک مسافری باقی می ماند پایین حدود 90 درصد" Kerlik گفت.

رالف Passarelli 48, از, North Huntingdon, به طور معمول سر به Allegheny County برای دیدار دوستان و یا راه رفتن در اطراف نقطه پارک ایالتی در مرکز شهر پیتسبورگ با خانواده اش. در این سال او در ماندن در خانه.

"من فکر می کنم بهتر است," او گفت:. "این روز یادبود آب و هوا خواهد بود خوب ما باید چیزهایی را که می توانید در خانه انجام دهید. ما خوب خواهد بود."

جک زمستان, 25, از Greensburg همچنین قصد دارد به ماندن در خانه با مادر و خواهر و برادر به جای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود و خانواده.

"این همان بود در عید پاک," او گفت:. "ما نمی توانید با هم در عید پاک و آن را یک معامله بزرگ نیست. بهتر است به امن تر از متاسفم است."

هنوز حدود یک سوم آمریکایی ها و یا حدود 36 درصد, خواهد, سفر, تعطیلات, بر اساس یک نظرسنجی توسط Cars.com. از آن سفر 43% برنامه ریزی برای بازدید از خانواده و یا دوستان 57 درصد در حال برنامه ریزی یک سفر کوتاه و سه چهارم سفر خواهد کرد 100 مایل یا کمتر وب سایت گزارش شده است.

هوارد Sproul, 63, از الیزابت در حال رفتن به خانه اش در Pymatuning مخزن در Crawford County با همسر و دخترش. او قصد دارد به صرف زمان ماهیگیری.

میشل Andros, 46, از اروین گفت: او را به صرف تعطیلات آخر هفته کمپینگ در لورل ارتفاعات — اولین سفر کمپینگ سال برای خانواده هشت.

"ما تا به حال در اصل برنامه ریزی شده قبل از این همه گیر و سپس با توجه به تمام محدودیت های ما که اگر campsites باز بود که این امر می تواند یک شرط بندی امن به آن را امتحان کنید چرا که این امر می تواند در خارج غالبا" اندرس گفت.

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن