Strathcona صاحب خانه را تهدید به خودداری از مالیات بر املاک بیش از چادر شهرستان

محتوای مقاله در ادامهلوئیس گفت: برخی از خیابان ها در Strathcona تبدیل شده اند مانند یک "بزرگراه به جهنم" بین م

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

لوئیس گفت: برخی از خیابان ها در Strathcona تبدیل شده اند مانند یک "بزرگراه به جهنم" بین مشکلات Hastings Street و Strathcona پارک.

"شاهین های واقعی throughway در حال حاضر," او گفت:. "من می دانم که بسیاری از ساکنان که در طول بازها هستند که خیلی به طور جدی تحت تاثیر قرار. وجود دارد مقدار زیادی از اموال سرقت شده اند وجود دارد تلاش کرده نمیتوانیم.

"ما زندگی در Strathcona برای پنج سال, اما من هرگز آن را دیده بود. و نباید آن را مانند این غیر قابل قبول است."

هر دو Lewis و MacLaren به همدردی با بی خانمان در پارک. اما آنها می خواهم دولت برای پیدا کردن خانه برای آنها.

ایده پشت خودداری مالیات بر املاک برای سازماندهی Strathcona ساکنان که شامل مالکان اجاره و ساکنان اردوگاه به اعمال فشار بر روی تمام سطوح دولت برای تحریم و به طور کامل-پشتیبانی از اردوگاه جایی در این شهرستان گفت: MacLaren.

"اما نه در پارک ملک که بسیار کمیاب در این شهرستان در حال حاضر."

VANCOUVER,BC:JULY 28, 2020 -- Tents fill the Southeast section of Strathcona Park in Vancouver, BC, July, 28, 2020. (Richard Lam/PNG) (For John Mackie) 00062092A [PNG Merlin Archive]
چادر پر جنوب شرقی بخش از Strathcona پارک در Vancouver, B. C., ژوئیه 28, سال 2020 است. ریچارد لام/PNG

لوئیس گفت: ساکنان ارتباط ملاقات با نمایندگان شهر و استان جمعه از جمله ولایتی وزیران شین سیمپسون و ملانی خوانده شده را علامت.

"ما صمیمانه امیدواریم که ما مقامات منتخب در حال گوش دادن" او گفت:. "(اما) حس من این است که آنها در هیچ عجله به انجام هر کاری است."

"من نمی شی به این فکر می کردم که پارک مدیره و یا شهر نمی مراقبت در مورد Strathcona پارک" پارک صندلی هیئت مدیره Camil دومنت گفت. "من فکر می کنم آن را بسیار مهم پارک و چیزی است که بسیار در رادار ما. به خوبی استفاده می شود و به خوبی قدردانی فضا است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن