COVID-19: مراقبت از خانه انجمن می گوید کار-در-یک-سفارش پیچیده دستمزد مسائل

محتوای مقالهاین انجمن به نمایندگی از بسیاری از B. C. مراقبت از خانه اپراتورها می گوید: تاخیر در محدود کردن کار

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

این انجمن به نمایندگی از بسیاری از B. C. مراقبت از خانه اپراتورها می گوید: تاخیر در محدود کردن کارگران به یک سایت در طول COVID-19 همه گیر است که تا حدی ناشی از سردرگمی در اطراف دستمزد ساختار.

سلامت استان افسر دکتر بانی هنری برای اولین بار ساخته شده اجباری منظور در مارس 26, محدود کردن جنبش از کارکنان در عمومی و خصوصی تسهیلات مراقبت دراز مدت به عنوان یک وسیله برای کاهش انتقال رمان coronavirus. به عنوان روز پنج 276 از 545 امکانات در B. C. با چند مرکز کارکنان به اتمام بود, سایت تک طرح.

روز شنبه, Daniel Fontaine, مدیر عامل شرکت B. C. ارائه دهندگان مراقبت های انجمن, نام استانی دولت به "انجام یک تنظیم مجدد" در آن دستمزد-درست سیاست که به نظر می رسد نیاز به عمومی و خصوصی خانه مراقبت اپراتورها را به همه کارکنان به بالاترین استاد جمعی توافق نرخ به نفع یک سیستم از "قهرمان پرداخت."

"ما حمایت برای تک سایت ما پشتیبانی دستمزد درست اما فرض ما این بود که اگر شما مشغول به کار بودند در سه سایت شما می خواهم به کار در یک سایت تمام وقت, و اگر شما از دست رفته یک بیت از درآمد دستمزد درست خواهد بالا شما," او توضیح داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن