Coronavirus و حق را علمی ضد انقلاب

هنوز هم در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ممکن است دستگاه تناسلی بیش از این مجادلات مهم است به یاد

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

هنوز هم در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ممکن است دستگاه تناسلی بیش از این مجادلات مهم است به یاد بیاورید که دشمنی خاص با کارشناسان ریشه در پویا است که اجرا می شود عمیق تر به دولت و جریان حاکم بر کلاس در سمت راست.

در نظر بگیرید یک داستان از سرب به این بیماری همه گیر. واشنگتن پست گزارش می دهد که در ماه ژانویه 2018 یک تیم از علم دیپلمات از سفارت ایالات متحده در پکن بارها و بارها بازدید در حال حاضر بدنام ووهان موسسه ویروس شناسی. آنها کابلی وزارت امور خارجه به بیان نگرانی های جدی در مورد سهل انگاری استانداردهای ایمنی در آزمایشگاه—و به طور خاص هشدار در مورد خطرات ناشی از کوروناویروس از خفاش ها منجر به سارس-مانند بیماری همه گیر. در این پست گزارش می دهد که "سفارت مقامات خواستار شد برای بیشتر ایالات متحده با توجه به این آزمایشگاه و حمایت بیشتری را برای آن به کمک آن رفع مشکلات آن است."

دولت ظاهرا هرگز عمل—آیا برای ارائه پشتیبانی به آزمایشگاه و یا هر گونه دیگر اندازه گیری به آدرس این هشدار است. در عوض هنگامی که این بیماری همه گیر برخورد کرده بود تهمت مقامات لغو یک NIH grant برای دانشمندان آمریکایی که تا به حال انجام تحقیقات در همکاری با دانشمندان در ووهان آزمایشگاه.

بسیار شده است در مورد این لغو به عنوان نشانه ای از دولت خصومت به علم است. اما آنچه بیشتر قابل توجه است این دولت شکست آشکار نه تنها به قانون هشدار قبل از همه گیر اما به اهرم رابطه NIH دانشمندان با همتایان چینی—آیا به من قرض بدهید نهادی حمایت پیشنهاد شده توسط دیپلمات, اطلاعات بیشتر در مورد کار در حال انجام در آزمایشگاه و یا اعمال فشار در آزمایشگاه به بهبود استانداردهای ایمنی و یا حتی تغییر تمرکز خود را به دور از مرگبارتر ویروس ها. با چنین روش وجود دارد به خوبی ممکن است یک دلیل معتبر به تهدید برای پایان دادن به بودجه نهایی به عنوان یک تاکتیک فشار—و در واقع به حمل از طریق در آن تهدید. اما از آنچه که ما می دانیم که دولت به سادگی نادیده گرفته و مستقیما به قطع کمک های مالی پس از همه گیر شد و در حال حاضر در راه است.

برای همه آن بحث از باتلاق-تخلیه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا به حال هیچ جدی ایده چه چیزی برای انجام با نهادهای علمی تحقیق دیگر از غفلت آنها است. مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات به سادگی نادیده گرفته swaths بزرگ از علم فدرال بوروکراسی تا زمانی که حوادث آنها را مجبور به مشاهده. یک بار که اتفاق افتاده است تنها حالت دولت به نظر می رسید به درک بود که از تصاحب خصمانه. علمی مزاحم می تواند به عنوان یک محرک—علم و اغلب نیاز به تحریک کردن از آن خوشنودی خود را reflexive انتظار فرهنگی و سیاسی احترام. اما لحظه مزاحم قرار داده است مسئول آن کمی ایده چه چیزی برای انجام هیچ چشم انداز چگونه به اهرم نهاد به اصلاح آن بسیار کمتر آن را تمدید.


همکار من برندان Foht شده است که غالب ما فرهنگ است و صحبت در مورد علم در طول همه گیر است که به عنوان یک ابزار برای حمله به این مشکل, اما به عنوان یک ابزار برای مدیریت برداشت. ما بررسی ویروس-ردیابی سایت های مانند Worldometer در بسیار به همان شیوه نگاه سرمایه گذاران در بازار سهام; ما مشتاقانه به اشتراک گذاری آخرین مطالعه نشان می دهد که طرف ما علمی است و دیگر احساسی.

طنز این است که نه تنها Trumpian حق شرکت تصمیم گرفتند اوایل کارشناس خطوط که اتمام حجت توت-üchtelhausen شک و تردید—علم نشان می دهد آن را به عنوان بد نیست به عنوان آنفولانزا واقعی سرایت ترس است—اما آن شد و حتی عمیق تر سرمایه گذاری در استناد به علم به عنوان یک حزبی scorekeeper. این است که تا حد زیادی آنچه نهفته در پشت وسواس در سمت راست با بحث ویروس, نرخ مرگ و میر. به عنوان Foht می نویسد: برای دانستن اینکه آیا نرخ 1.0 درصد و یا 0.5 درصد نیست ما چیزی مفید در مورد زمانی که ما می تواند بازگشایی رستوران و یا چگونه به انجام این کار با خیال راحت. همه از آن ممکن است به ما بگویید که بحران است و در واقع خیالی—که مانند geocentrists قدیم, ما تا به حال پشم کشیده بر چشم ما.

در این خورنده کم عمق نا بحث در مورد علم است که بشدت از دست رفته است و هر گونه صحبت از قضاوت. آن است که غیر ممکن است به درک چگونه کارشناسان خود می رسند مشاوره و یا چگونه رهبران استفاده از آن عاقلانه به غیر از ورزش از قضاوت. هر چند ما ممکن است فکر می کنم این نکته واضح است آن است که دروغ های رایج تصویر از علم به عنوان یک بی طرف حتی خداگونه برخورد با ابدی پایتخت-T حقیقت است. با بهره مندی از یک درک درست از نقش قضاوت در تخصص ما نمی خواهد نیاز به احترام زبان "زیر علم" به مدارا بودن گفت: مخالفت ما با کارشناسان است که به دلیل شناختی تعصب یا احساس زمین در حال حرکت رسوایی زمانی که کارشناسان کارها اشتباه است.

ما نیاز به یک رادیکال شناختی تعمیرات اساسی به تصور نقش است که قضاوت باید در علم برای همه گیر آورده آن را به سادگی مشاهده کنید. ما در حال حاضر آشنا با سطوح مختلف از مفروضات است که به مدل های همه گیر اختیار نیاز به ایجاد آنها و اعمال آنها را عاقلانه. و با وجود ادعای بسیاری از دولت فرمانداران صرفا در انجام آنچه را که علم به آنها می گوید باید آن را آشکار به هر ناظر که ترجمه ناقص شواهد و متضاد مشاوره از کارشناسان اقدام به اتحاد فوق العاده مورد نیاز اعمال احتیاط. آن است که صحت قضاوت نه درجه ای از احترام و یا سرپیچی از کارشناسان که در خدمت به عنوان بحرانی خط تقسیم بین رهبری خردمند و فاجعه هنری.

ما سیاست است که احاطه شده توسط وسوسه انگیز اسطوره که علم اوراکل یک داور برای عمیق ترین سوالات در مورد آنچه که ما نسبت به همنوعان خود ما خانواده ها و نسل های آینده و جهان طبیعی است. این افسانه را ارائه کرده است ما تنها دو صریح گزینه برای چگونه به مربوط به تخصص: احترام و یا رد کردن. به نوبه خود آن را ترک کرده است ما قادر به شنیدن دیگران پرتوی از علم چیزی غیر از خود راضی تلاش برای به دست آوردن قدرت بیش از ما و یا بی شعور امتناع از قبول حقیقت آشکار.

همه گیر شده و خطرات علم بشود. اما رد کردن سبک آن را تولید کرده است در واکنش ممکن است مطرح قلمزن خطر است. گالیله راست حواس بدون دلیل نیست که پرتوی از علم اغلب تابع به عنوان یک ماسک برای, اجتماعی, فن بیان و قدرت سیاسی است. مشکل این است که به جای جعل انسانی تر در رابطه با علم gadflies در سمت راست باید تصمیم به سرقت است که قدرت را برای خود. مجذوب یک داستان در مورد چگونه آنها پیروزی بر slavishness از groupthink های جلیلی را تنها تر manipulable بیشتر زود باور بیشتر فریب خورده.

در روشنگری 2013, مقاله, M. Anthony میلز درو در G. K. Chesterton ادعا می کنند که آن را کاملا مناسب به نظر یک نظریه پرداز توطئه به عنوان کسی که با یک نقص در استدلال خود را. صحبت کردن با یک متعهد ضد vaxxer یا فقط-به-آنفولانزا-er و شما به خوبی ممکن است flummoxed در این کشف که او یک فرمان بهتر از این تحقیقات از شما که او می تواند پاسخ و گول زدن و بافت را تا زمانی که شما ترک در خستگی. او حتی ممکن است قادر به "صرفه جویی در ظاهر"—از ارائه توضیح برای همه قابل رؤیت حقایق است. "مشکل" میلز می نویسد: "این است که بسیار یک نقص در استدلال خود را اما که کل استدلال فرایند تبدیل unmoored. 'این مرد دیوانه است کسی که خود را از دست داده دلیل. این مرد دیوانه مردی است که از دست همه چیز به جز خود عقل است.'"

مشکل با گالیله راست است که آن پارتیزان از دست داده اند و دلیل خود را—آنها باید آن را در منحرف بیش از حد—اما نه که در جنگ خود را در برابر استقرار آنها از دست رفته خود را احساس. قضاوت با توجه به تکنیک انسجام به ساختارشکنی تصویر از کل را شکسته و از هم جدا می ماهرانه خط. بیرون از سالن علمی قدرت مست و مبتلا به دوار سر آنها کشف کنند که علم به آنها داده می شود این ابزار به آن را منفجر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب