کاج-ریچلند را میگوئل جکسون شناسایی 9 فینالیست می خواهد به بازدید از هر پردیس

توسط: کریس هارلن پنج شنبه, 22 ژوئن 2020 | 12:43 AM کریستوفر هورنر | Tribune-Review کاج-ریچل

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

توسط:
پنج شنبه, 22 ژوئن 2020 | 12:43 AM


کاج-ریچلند دفاعی lineman میگوئل جکسون مجموعه ای از انتخاب هشت فینالیست خود را از لیست 30 کالج ارائه می دهد اما این کار ثابت سخت تر از انتظار می رود.

"آن را دشوار است به انتخاب" او گفت:. "من برنامه ریزی در انجام Top 8 اما یکی دیگر از مدرسه در آمد."

بنابراین Jackson ایجاد یک بالا 9.

6-پا-2, 265 پوند افزایش ارشد برش لیست خود را برای بازی بولینگ سبز مرکزی میشیگان, Coastal Carolina, دلاور, James Madison, آزادی, لوئیزیانا-Monroe, قدیمی قلمرو و ویلانووا. در هفته های آینده او امیدوار است به را حتی سخت تر تصمیم گیری است.

جکسون می خواهد به ارتکاب این بازی خود در فصل ارشد در کاج-ریچلند و پس از ثبت نام اولیه در کدام مدرسه او بر میدارد. او نمیخواهد به ارتکاب به جایی او نیست در فرد دیده می شود به طوری که او را در ساخت برنامه سفر در حال حاضر.

"من می خواهم به شرکت در بهار توپ شروع به بلند کردن و رسیدن به راهکار" او گفت:. "من می خواهم برای دریافت شروع به سر در همه چیز."

جکسون با استفاده از یک فهرست دسته بندی ها برای محدود کردن گزینه های خود را. کسانی که معیارهای شامل مربیگری, محل, موفقیت در سال های اخیر فن پایه امکانات و دانشگاه.

او می بیند شباهت در نه نهایی.

"همه آنها واقعا خوب مربیان واقعا بزرگ پردیس جو و بزرگ دانشگاهیان" جکسون گفت.

اگر بازدیدکننده داشته است او تمام نه که او را به شش کشور علاوه بر پنسیلوانیا است. سه مدارس — Old Dominion, جیمز مدیسون و آزادی — در ویرجینیا. نزدیکترین خارج از دولت است Bowling Green, بنابراین او معتقد بود او می خواهم شروع به خود جذب بازدیدکننده داشته است وجود دارد.

"من قصد دارم به همه آنها" او گفت:.

Coronavirus همه گیر اختلال در فرآیند استخدام برای بسیاری از چشم انداز در سال 2021 فارغ التحصیلی کلاس. Jackson در ابتدا پیش بینی او می خواهم متعهد است اما ماندن در خانه و دستورات او را نگه داشته و از سفر. مداوم NCAA مرده دوره جلوگیری خواهد شد و چهره به چهره ملاقات با مربیان کالج حداقل تا ماه اوت است.

مجبور به انطباق او ساخته شده است روابط با مربیان از طریق چت آنلاین. او گفت که او در ارتباط با مربیان تقریبا روزانه است.

آنها می خواهند او را به بازی در خط دفاعی اما این که آیا آن را در مقابله با و یا پایان نیست تصمیم گرفت. Standout تصویب متهور بود 23½ کیسه در دو فصل گذشته در ترکیب.

برخی از سربازان در موقعیت خود مرتکب شده اند پس از در نظر گرفتن تنها یک تور مجازی از خانه خود.

که طرح خود را.

"من قطعا می خواهید برای دیدن محل و ببینید که در آن من مناسب" جکسون گفت. "من می خواهم برای دیدن پردیس در زندگی واقعی است."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: کاج-ریچلند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن