مایک Tomlin آماده برای جیمز کانر به سر 'ویژه دونده' نقش در سال 2020

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

مایک Tomlin اولویت را به یک اسب دونده در پیتسبورگ استیلرز backfield مورد آزمایش قرار گرفت در سال گذشته به دلیل آسیب دیدگی به استارت جیمز Conner.

به عنوان او آماده برای 14هفتم فصل به عنوان سر مربی Tomlin برای تلفن های موبایل مانند او آماده است به چوب با محاکمه و درست است رویکرد – با کانر دوباره پیشرو در راه است.

Tomlin خطاب در حال اجرا بازگشت وضعیت روز پنج شنبه در طول 15 دقیقه کنفرانس تلفنی با اعضای استیلرز ملت متحد ازدحام گروه فن.

"من یک دونده برجسته-نوع مرد با ذهنیت" Tomlin از وی خواست تا در مورد برنامه های خود را در حال اجرا برای سال 2020 فصل است. "من فکر می کنم که هنگامی که شما یک دونده برجسته آن را به او این فرصت را به رها کردن سهام در زمین و اجازه می دهد تا دیگران به تجمع در اطراف او و آن را به او می دهد مجموعه ای از پایگاه اصلی اجرای نمایشنامه است که تخصص او در و شما پیدا کردن یک ریتم که در راه است."

که فلسفه اجرا شد که Tomlin استخدام شد و در سال 2007 با ویلی پارکر در خدمت به عنوان استیلرز برجسته بازگشت و spanned tenures از Rashard Mendenhall و لو'Veon بل. کانر نقل مکان کرد و به نقش خود در سال 2018 زمانی که زنگ نشسته فصل در یک قرارداد اختلاف اما او محدود به 10 بازی و 116 حمل سال گذشته به دلیل شانه و ران آسیب.

استیلرز بازگشت خود را پنج بالا پشت در حال اجرا از این فصل از جمله کانر بنی اسنل, Jaylen ساموئلز Kerrith Whyte and Trey Edmunds. آنها همچنین پیش نویس مریلند بادپا آنتونی مک فارلند در دور چهارم.

"هیچ سوال در بازی امروز یک دونده برجسته نیاز به تکمیل و تکمیل شده توسط بچه ها که قادر به انجام کارهای مشابه در مورد او نتواند زمان و برخی هستند که قادر به انجام کارهای مختلف و به چالش کشیدن دفاع در راه های مختلف" Tomlin گفت.

"این آرایش از گروه ما در حال حاضر است."

اسنل زیرنویس برای کانر چندین بار در سال گذشته به پایان رسید و دوم در این تیم با 426 108 متری در تلاش است. ساموئلز استفاده می شود به طور عمده به عنوان یک گیرنده و یک گاه به گاه wildcat نقش را به دست آورد 175 متری به دنبال وایت 122 و ادموندز 92.

Tomlin اشاره نمی کند ساموئلز وایت یا ادموندز که تشریحی خود را پشت در حال اجرا. او در توصیف مکفارلاند که زد 4.44 40-حیاط داش در NFL ترکیب به عنوان داشتن "گربه سرعت و قادر به تولید بزرگ در فضای باز است."

Tomlin اضافه شده جدید که جای عقب Derek وات می تواند نقش مهمی در backfield.

"ما هیجان زده در مورد آنچه که این گروه در حال رفتن به انجام تا حد زیادی" Tomlin گفت. "معمولا هنگامی که آن را به خوبی آن را دلیل این که شما یک سگ سرب جلو رفت و این مرد برجسته و دونده."

کانر که با عجله برای 973 متری ساخته شده و نرم افزار کاسه دو سال پیش ظاهرا خواهد بود که "سگ سرب" در سال 2020 با اسنل انتظار در بال.

"جیمز برجسته و ثابت دونده زمانی که سالم" Tomlin گفت. "ما هیجان زده در مورد او از برگشت به بهداشت و نمایش است که در سال 2020 است. بنی اسنل یک پسر که قادر است از یک دونده برجسته که نقش با بدنی سبک در یک شیوه ای شبیه به جیمز. او قادر به از بودن جیمز-نوع مرد اگر جیمز در دسترس نیست."

جو Rutter یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو از طریق ایمیل در jrutter@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب