میچ مک کانل هیچ نابغه

میچ مک کانل معتقد است که در یکی از سیاسی خدا: کمپین پول نقد. از آنجا که او خود را شروع کردم در کنتاکی سیاست در

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

میچ مک کانل معتقد است که در یکی از سیاسی خدا: کمپین پول نقد. از آنجا که او خود را شروع کردم در کنتاکی سیاست در 1970s, تغییر ظاهر به عنوان یک میانه رو جمهوری خواه او شده است Gordon Gekko از سیاست است. پس از او انتخاب شد و به مجلس سنا در سال 1984 هیچ وقت بیشتری را صرف ingratiating خود را با ایران اهدا کنندگان. به عنوان الک MacGillis بازگو در بیوگرافی این کلبی, مک کانل حتی ملاقات خود را ثروتمند, همسر, ایلین چائو از حمل و نقل نجیب زاده در حالی که جمع آوری کمک های مردمی در سال 1987. اواخر 1990s مک کانل—یک سیاستمدار که به طور معمول نمایش عاطفی طیف وسیعی از coatrack—بود و پرشور ترین حریف از هر گونه تلاش برای مهار ثروتمند از طریق مبارزه برای اصلاحات مالی. به اعتقاد او دموکرات ها همیشه در تلاش برای مطابقت با spigot علاقه ویژه ای پول ایران می تواند جذب موعظه انجیل از مالیات کم و حداقل قوانین و مقررات. و به خصوص پس از شهروندان آمریکا تصمیم به عنوان کخ برادران DeVos و فوق العاده PACs را با هم توسط کارل روو تحت سلطه مالی مبارزات انتخاباتی—مک کانل درست بود.

کاپیتول هیل سپاه مطبوعات پرستش هر کسی که برخوردار قوه مقننه با همان شدت به لیندون جانسون—حتی اگر در مک کانل مورد استراتژیست استاد با افتخار عاری از اصل. از قضاوت های اخیر, کلیپ های کم حرف و درک مک کانل واقعی پایدار نابغه زمان ما است. زمانی که مجلس سنا را رد کرد, استیضاح مطبوعات را شکست به دور جدیدی از hosannas بیش قانونی خود را زرنگی از دست. سی ان ان سایت مقاله ای زد trumpeting چگونه او کشیده کردن "نزدیک به غیر ممکن است." و مک کلاچی پیشنهاد کرد که استیضاح شد "پیروزی, اوج مک کانل را سال مطالعه مشاهده و استفاده از اجماع سازی استراتژی است."

در مرکزی, استفراغ کردن, از مغلوب ساختن پیشی جستن عصر کسی به بازی the evil genius در کاپیتول هیل و خانه ایران رهبر کوین مک کارتی است که بیش از حد مطلوب برای این نقش است. مک کانل شده است بیش از حد خوشحال به در بخشی. به اعتبار خود (و بله اعتباری ارائه شده است فرمان) او یک استاد از قوانین مجلس سنا و زرنگ در برگزاری جلسه با هم. اما در کمپین شرایط 78-سال-قدیمی مک کانل که از سال 1980 هنوز هم به عنوان یک استاد از سیاست های انتخاباتی در سال 2020 است. با گذشت زمان مک کانل توسط—و بسیاری از خبرنگاران موفق به تحقق بخشیدن به آن است. توانایی خود را برای هدایت پول به ایران امتیازهای بود چه ساخته شده است شهرت خود را به عنوان یک متفکر استراتژیک اما جمهوری خواهان دیگر در انحصار سیاسی پول است. در حال حاضر او در تلاش برای حفظ اکثریت در انتخابات است که لولا در یک بیماری همه گیر سقوط اقتصادی و بی کفایت رئیس جمهور. اگر مک کانل بود و هر اونس از درون گرایی, او ممکن است تجدید نظر در تصمیم خود را به تعظیم و خراش قبل از خدا بزرگ مغلوب ساختن پیشی جستن. از آنجا که آن را نمی باید این راه را برای میچ مک کانل.


هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان دفتری مک کانل در حال انتخاب است. این رهبر اکثریت سنا در حال حاضر خود را نشان داده میلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در طول مبارزات انتخاباتی زمانی که او به نام Access Hollywood نوار "منفور" و خواستار آن شدند که نامزد "عذر خواهی به طور مستقیم به زنان است." در نظریه مک کانل می تواند بی سر و صدا و تشویق بیشتر در معرض خطر و یا اصولی اعضای جلسه به دفاع از استقلال خود را در برابر یک بی کفایت و خطرناکی چالاک جمهور. این چیزی است که اتفاق افتاده است که منجر حزب دموکرات شورش علیه لیندون جانسون در طول جنگ ویتنام در دهه 1960 و خواهان ساخته شده واترگیت مرکب علت در 1970s.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب