MLS بازیکنان ابراز نگرانی از بازگشت به بازی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

آتلانتا — اولین روز از گروه های کوچک آموزش برای آتلانتا ایالات و سه نفر دیگر از MLS تیم همراه بود در جریان نگرانی از مدافع کهنه کار جف Larentowicz در مورد برنامه ریزی برای یک MLS مسابقات در فلوریدا.

اولین روز مشارکت داوطلبانه و وجود دارد بدون تماس به عنوان اجتماعی فاصله ادامه داد: برای حفاظت از بازیکنان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

که به زودی تغییر خواهد کرد. MLS در روز پنج شنبه گفت: تیم ممکن است به رزومه های آموزشی.

MLS اعلام کرد هر بازیکن و عضو هیات باید دو آزمون برای coronavirus 24 ساعت از هم جدا 72 ساعت پیش از شروع آموزش. هر بازیکن همچنین باید یک تست برای آنتی بادی و فیزیکی.

MLS اعلام کرد پروتکل های دیگر برای ادامه تست ها و محدودیت ها از جمله فاصله برای رختکن و محدودیت در تعداد بازیکنان در آموزش اتاق ها و سالن های ورزشی.

او به عنوان نگاه به آینده برنامه ریزی شده مسابقات در اورلاندو ماه آینده برای تمام 26 تیم Larentowicz گفت که او عصبی در مورد خطرات بالقوه.

"من می توانم به شما بگویم که آنها در حال گرفتن 2,000 زندگی مردم به دست خود آنها بهتر باید آن را طبقه بندی شده اند" Larentowicz گفت: در زوم مصاحبه قبل از MLS اعلام کرد قصد دارد برای باز کردن آموزش. "پس از آن روی آنها. ما بازیکنان فوتبال و ما می خواهید را به بازی و آن را شغل خود را در حال حاضر برای ما امن نگه دارید."

نشویل SC مدافع دانیل Lovitz گفت: عدم اطمینان در مورد اورلاندو برنامه های اضافه شده به بازیکنان نگرانی های ایمنی است. مسابقات به توان بدون طرفداران در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی جهان.

این مسابقات تلاش برای احیای یک فصل بود که متوقف شده در مارس 12 پس از تنها دو بازی تا به حال شده است توسط هر تیم است.

"آن را به سختی می دانم" Lovitz گفت. "ما از رفتن به این فرایند درخواست لیگ بسیاری از چیزهایی مانند ما همه در حال رفتن به اتاق خود ما? ما می رویم به توان محدود به کف ما با تیم ما هنگامی که ما در حال اقامت در رفت و آمد مکرر? ما می رویم به غذا خوردن به عنوان یک گروه و یا در حال رفتن به خوردن به صورت جداگانه? و ما در حال شروع به دریافت پاسخ در چیزهای که. اما ما واقعا نمی دانند که آنچه زندگی است مانند اگر من صادق بودن."

Larentowicz گفت: بسیاری از بازیکنان خواسته اند اگر شرکت در این مسابقات اجباری خواهد بود. او گفت: او فرض بازیکنان که نمی شرکت خواهد بود جریمه شد.

Seattle Sounders هافبک هری Shipp گفت: تیم مقامات "نوع به طور کامل تصدیق و درک است که هر کس می خواهد برای رفتن. و بسیاری از آنها نیست چون آنها نمی خواهند به بازی فوتبال. آنها فقط نمی خواهید برای رفتن و من فکر می کنم این لیگ انجام داده است یک کار خوب و آرامش بخش از هر گونه خطر مانند افراد عصبی بودن در مورد خطرات بهداشتی یا پزشکی مسائل است."

Shipp گفت: برخی از بازیکنان نگران هستند که دور از خانواده برای مدت طولانی.

Portland Timbers دروازه بان استیو کلارک گفت: کوتاه شدن زمان صرف شده در اورلاندو ساخته شده پیشنهاد "بیشتر امکان پذیر است."

"من نمی توانم بگویم که آن را قطعا چیزی که من در مورد ترک همسر من, اما من می دانم که ما باید یک کار انجام دهید و من قطعا خوشحال به بازگشت به بازی فوتبال" کلارک گفت. "بنابراین من فکر می کنم وجود دارد احساسات مخلوط وجود دارد با آن است."

آتلانتا ایالات جمهور دارن Eales گفت: این تیم خواهد با استفاده از یک "مورد به مورد" رویکرد به آدرس نگرانی از بازیکنان که احساس نمی کنم آنها خواهد بود امن در اورلاندو مسابقات است.

"امیدوارم ما قادر خواهید بود به آن را که در آن همه احساس امن به" Eales گفت.

Larentowicz, 36, یکی از هفت عضو در هیئت اجرایی اتحادیه بازیکنان که روز شنبه موافقت با MLS در شش سال قرارداد کار از طریق 2025 فصل است. مذاکرات شامل تحریم تهدید از کمیسر دان گاربر.

Eales گفت: این طرح به صفحه اصلی بازی های انجام شده پس از این مسابقات است. او گفت: یک حذفی فرمت "است که هنوز هم نهایی شود."

آتلانتا یکی از لیگ چهار تیم برای باز کردن امکانات برای فردی بازیکن تمرینات. کسانی که در جلسات هموار راه را برای روز شنبه را محدود کرد.

"آنها امروز در اینجا و آنها کردم لبخند در چهره خود" Eales گفت آنها "اولین و مهمترین بازیکنان فوتبال و آنها در حال انجام چه آنها را دوست دارم."

عشق به فوتبال را پاک نمی کند نگرانی های ایمنی.

"ما بازی ورزش های تماس و ویروس است که یک چیز جدی قرار می دهد که همه ما در معرض خطر" Larentowicz گفت.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب