چاپ و نشر کتاب بعدی نبرد: محافظه کار نویسندگان

قبل از 2024—یا خدای ناکرده 2028—تام پنبه تقریبا قطعا انتشار یک کتاب. آرکانزاس سناتور اولین کتاب—وظیفه مقدسمنتش

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

قبل از 2024—یا خدای ناکرده 2028—تام پنبه تقریبا قطعا انتشار یک کتاب. آرکانزاس سناتور اولین کتاب—وظیفه مقدسمنتشر شده توسط هارپر کالینز را ویلیام مارو اثر در سال 2019—یک پرتره از گارد قدیمی که در خدمت در Arlington National Cemetery. پنبه عضو گارد قدیمی در بین تورهای وظیفه در عراق و افغانستان و این کتاب با وجود سخت خود را-راست سیاست غیر سیاسی. نقطه به تاکید خود را واجد fides: دیگر سناتور ایالات متحده آمریکا ممکن است ادعا می کنند برای حمایت از سربازان, اما اینجا این است که یک مرد بود که نیروهای نظامی خود را (که او نیز واقعا پشتیبانی از نیروهای نظامی).

پنبه کتاب بعدی تقریبا قطعا از دیگری نفرین نوع: کمپین کتاب. این هیچ راز است که پنبه است چشم دوخته اند و او به نظر می رسد به خوبی به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آن حضرت بود. دوم پنبه کتاب بدون شک مدافع برای اعمال محدودیت بر مهاجرت استدلال می کنند که شرکت های فن آوری در حال مغرضانه در برابر محافظه کاران و بازی کردن پنبه اصرار که سربازان آمریکایی آورده شود به تعطیل خشونت آمیز معترضان خشمگین جورج فلوید مرگ و همچنین پس از آن جنجال موقعیت خود باعث در نیویورک تایمز.

انتشارات چشم انداز در سال 2024, اما, ممکن است به جای نگاه متفاوت است. زیادی دیر شده حساب جریان است در صنعت. روز دوشنبه هزاران نفر از کارگران انجام یک کار توقف—یک اقدام بی سابقه در صنعت با اتحادیه نمایندگی در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و در اعتراض به انتشار متناوب عدم تنوع هم از نظر صنعت نیروی کار و انواع کتاب های خود را منتشر. در ضمن #PublishingPaidMe یک برچسب با صدها نفر از نوشته های کشیده شده با توجه به کم پیشرفت پرداخت به نویسندگان به خصوص زنان و نویسندگان از رنگ.

این مسائل برای یک مدت زمان طولانی—Lee & کم شده است و انتشار آمار و ارقام است که نمایشگاه صنعت عدم تنوع برای سال—اما عمده ناشران از جمله سه نفر از پنج بزرگ ساخته شده اند به تعهدات است که نشان می دهد چیزی است که در واقع ممکن است تغییر کند. و افزایش موشکافی در حال حاضر پرداخت می شود نه فقط به آنچه که ناشران نیست, انتشار, اما به آنها چه هستند: یعنی محافظه کار پرفروش شده اند که گاوها نقدی برای سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن