هپی چیر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید . گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل شنی را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد . جنس بدنه مبل شنی چرم و مخمل ، مبل شنی پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر و کتان خارجی و ایرانی در نمایندگی مرکزی مبلمان های شنی راحتی مخصوص استفاده بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان ، نوزاد در سایت رسمی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی و شنی در ایران ، سازنده و کارخانه تولید کننده مبل های شنی و مبل هپی چیر تمامی قسمت های اصلی بدنه مبل ها را با بهترین دستگاه های مجهز دوخت به صورت دقیق در کنار یکدیگر قرار داده و دوخت میکند که در هنگام فشار وزن شخص مبل شنی صدمه نبیند و از دوام بالایی برخوردار باشد .

هپی چیرهایی با ابعاد کوچکتر و مناسب کودکان نیز در فروشگاه ها موجود می باشند و شما می توانید رنگ بندی های شاد و زیبا برای خود و کودکتان در اختیار داشته باشید. کودکان صندلی های بین بگ را به دلیل قابلیت حمل دوست دارند. اگرچه نمی توان مبل های شنی اینتکس را با تنوع بالایی که دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد. یک مبل شنی اورجینال و اصل در واقع از سه قسمت یا سه لایه ساخته می شود ، که به ترتیب بیرونی ترین لایه آن را پوسته ( بدنه ) و داخلی ترین قسمت آن را محتوای شنی تشکیل داده است ، میان این دو لایه نیز از آستری استفاده می شود تا حائلی میان محتوای شنی و پوسته باشد تا بتوانید در صورت لزوم ، هر لایه را جدا کنید . مبل شنی دو نفره یکی از انواع مبل های شنی اینتکس است که باکیفیت بالا و سایز بزرگ طراحی و تولید شده است. برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد .

اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی یک نفره و دو نفره هستید تا بتوانید آن را برای استراحت خود و اعضای خانواده خود مورد استفاده قرار دهید، مبل شنی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. خود مبل های شنی دو نفره نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. مبل شنی شنی یکی از انواع ایدهآل مبلمان نرم و لطیف میباشند. مبل شنی یک نفره تختخواب شو یکی دیگر از انواع مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند به صورت تختخواب شکل گیرد. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از پرکاربردترین مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد. در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچکتر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت. به گزارش بانیما، انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند . C on te᠎nt was g᠎en​erated with the help ​of G​SA C᠎ontent Gener at​or  Demover sion!

این به دلیل فشار و وزن فرد مصرفکننده بر روی مبل است که به دلیل پلاستیکی بودن یونولیت کوچکتر شوند و در طی زمان نه چندان زیاد افت کنند اما پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن مبل شنی دیگر نیازی به شارژ شدن و پر شدن ندارند و برای همیشه محصولی زیبا، راحت و ارزان قیمت در اختیار شما قرار میگیرد تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نشیمن راحتی را تجربه نمایید. خریداران محترم با مراجعه به سایت خانه شما می توانند انواع مدل های هپی چیر و بین بگ را در رنگ بندی متنوع، در اندازه های یک نفره و دونفره، در طرح های مختلف چرم مصنوعی یا پارچه مشاهده کرده و بعد از انتخاب سفارش خود را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرند. البته باید توجه داشته باشید که مبل های شنی یک نفره تختخواب شو، نسبت به مبل های شنی دیگر موجود در بازار جای بیشتری اشغال می کنند. قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، توصیه میشود برای اطمینان از مواد داخلی مبل از قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد آن را باز کرده و یونولیت داخل مبل را نگاه کنید ، چنانچه یونولیت داخلی مبل به صورت خرد شده و پودر شده بود مواد ضایعاتی بود از خرید مبل خودداری کنید.  Po st h᠎as be᠎en cre ated by GSA Content Generato r ​DEMO᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن