پس از پایان بومی کثافت

بنابراین هنگامی که ما را دیده اند تا پایان بومی کثافت یک افق ما در نهایت ممکن است با نزدیک شدن این کشور هنوز ه

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

بنابراین هنگامی که ما را دیده اند تا پایان بومی کثافت یک افق ما در نهایت ممکن است با نزدیک شدن این کشور هنوز هم در سمت چپ با erasure, پردازش زبانهای طبيعی و استعمار که در آن ساخته شده بود—این موسس اسطوره و تکرار خشونت عليه پرسنل پرستاری. به منظور آشتی دادن کسانی که اشتباهات صدای بومی و خواسته های جوامع بومی شود حتما راه رو به جلو.


"ما تلاش کردیم که در راه بتن می گویند این درست نیست برای هر کسی که به یک طرفه عمل مؤثر بر سرزمین ما سرزمین و منابع و مردم" حنایی تیز رئیس کنگره ملی سرخپوستان آمریکایی به من گفت با اشاره به داکوتای دسترسی خط لوله به عنوان یک مثال از آنچه که اتفاق می افتد زمانی که قبیله ای سازمان ملل نادیده گرفته می شوند. "اگر ما می توانیم مشخص نشان دهد که چگونه ما می تواند به نوبه خود کسانی که تنزل بهره برداری برای سود و تحمیل ضرر بر مردم بومی به متحدان و چگونه از طریق آن رابطه حقیقت می توان گفت و مردم را می توان تحصیل کرده" تیز ادامه داد: "پس از آن ما می توانید پیاده روی دسته جمعی در مسیر آشتی و درک است که می تواند بسیار قدرتمند در ذهن من است."

پایان بومی کثافت است یک تکه از ایستادن این اشتباه تاریخی است, اما آن را نیز دارای فوری مواد اثرات است که نباید نادیده گرفته شود: این کثافت به طور فعال به ضرر هر دو بومی و غیر بومی جوانان است. ماه گذشته قبل از R-کلمه بود و حتی در بلوک سفت, هندی, کشور, امروز گزارش داد در یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله نژاد قومیت و آموزش و پرورش است که به طور کامل بررسی سایر مطالعات در مورد اثرات مادری کثافت در کودکان است. محققان به این نتیجه رسیدند که "Regardless از اعلام قصد از کسانی که به حمایت از بومی کثافت (یعنی به `افتخار' بومی آمریکایی) و بدون در نظر گرفتن نظرات در مورد آنها این کثافت القاء و یا مرتبط با منفی روانی به بار آورده است."

"من به رهبران در Lummi ملت در سال گذشته به دلیل وجود یک بچه جوان بود که لگد بسکتبال و ref نوع بالا fived مرد" تیز گفت. "در همان زمان یک جوان بومی بود مجبور به کاهش نوارهای توسط یکی از معلمان او در نیومکزیکو. و پس از آن که همین آخر هفته که من شنیده ام همه این چیزها اتفاق می افتد رئیس Hoskin در چروکی ملت اعلام کرد که قصد خود را به برداشت های خیریه کمک به مدارس محلی تا زمانی که آنها خطاب نهادی نژادپرستی در مدارس است."

تیز که به من گفت که او تجربه مشابه اشکال تبعیض در حال رشد به عنوان یک کودک در Quinault ملت دیدم این سه همزمان نمونه به عنوان نشانه ای از چگونه این ذهنیت تعبیه شده نه فقط در ورزش بلکه در مادری کودکی را تجربه کنند. "این غیر قابل تصور است که هر روز زمانی که بچه های ما در مدارس آنها رو به رو هستیم که سطح صدمه دیده است," او گفت:.

در مقاله اخیر برای وال استریت ژورنال, گزارشگر اندرو Beaton قرار دادن یک ذره بیش از مورد اندرسون دبیرستان در اوهایو که با استفاده از R-کلمه به عنوان آن را طلسم. "اگر به نام تغییر, آن را از بین ببرد و جامعه" یک اندرسون فارغ التحصیلان گفت: در یک ویدیو ارسال شده به یک وب سایت اختصاص داده شده به نگه داشتن لکه دار کردن. در تابستان گذشته به Idaho Statesman بررسی مورد Teton دبیرستان که در نهایت به تغییر نام خود را پس از نزدیک به یک دهه از بحث است. "ما می خواستیم به عنوان شجاع به عنوان بی باک و به عنوان قوی به عنوان آنها بودند" نوشت: یک نام مدافع. "ما در حال نگه داشتن خاطرات کسانی که در اینجا در واقع زنده است." (در موضوع زنده بومی در دو ساعت, مدرسه, مدیره, جلسه, متعدد شوشون-Bannock شهرونداناز جمله قبیله ای کشور معاون رئیس توضیح داد به جامعه چرا آنها در زمان ارتکاب جرم به نام.)

"ما باید به یک بزرگتر گفتگو در مورد ارتباط بین این کثافت و این پیکرنگاری و چیزهایی مانند آثار" Brayboy گفت. "چگونه ما شروع به فکر کردن در مورد مردم اتصالات و روابط به این چیزها—به طوری که آن را تبدیل به احساسی که آنها وارد یک محدوده فکر مصرف آن را به دور از آنها را ؟ این چیزها زنده نیست. آنها روابط ما. آنها در خدمت هیچ هدف جز instantiating اغلب نادرست برخی از روایت—یک اسطوره تبدیل شده است که حقیقت است. ما باید روی چیزی حساب کردن با برخی از آن."

فعال آسیب های ناشی از این کثافت هر چند از دست داده می شود که بحث در مورد این موضوع است که عمدتا مشاهده از طریق لنز از واشنگتن تیم NFL. گفتگو بلافاصله تنگ می شود و مسطح—مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم برای waddle به بحث همه اما جامد محدودیت های گفتگو سودمندی. دفاع از R-کلمه کمتر می شود در مورد دلیل و شفقت و بیشتر در مورد اینکه "بیش از حد PC." بنابراین فراتر از واشنگتن است. نگاه در هر نقطه. هنگامی که شما حذف سیاست از مبارزه در اطراف واشنگتن تیم NFL و نگاهی به در چگونه این طلسم بحث بازی کردن در سطح محلی که در آن پول است عمدتا برداشته شده از معادله روشن میشود که چرا این چنین وظیفه تلاش برای رسیدن مردم به درک که همه بومی کثافت نه فقط در خصوص شنیع آنهایی که مضر هستند. و چرا پس از کثافت رفته وجود دارد خواهد بود به انجام کار بیشتر برای آشتی دادن که چرا آنها به طول انجامید تا زمانی که آنها انجام داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن