حرکت فراتر از خوب و بد در خاورمیانه

هرج و مرج و جنگ زده خاورمیانه است که یک صحنه از شکست آمریکا. در دهه های اخیر ایالات متحده lavished منابع بیشتر

توسط MASTERNEWSS در 30 تیر 1399

هرج و مرج و جنگ زده خاورمیانه است که یک صحنه از شکست آمریکا. در دهه های اخیر ایالات متحده lavished منابع بیشتر و توجه وجود دارد و از هر منطقه دیگر. آن را متحمل شده بیشتر نظامی آمریکا و میر در عراق بیش از دیگر جنگ پس از جنگ ویتنام. وضعیت فعلی منطقه و از آمریکا نفوذ خود را در آن نمی آیند نزدیک به نمایندگی ارزشمند بازگشت که سرمایه گذاری بزرگ است.

عمده تغییر مسیر از سیاست ایالات متحده نسبت به خاورمیانه به منظور است و نه تنها در حس تصحیح بدترین اشتباهات مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. که دولت انجام داده به افراط و فرض است که بیمه قبلی دولت رویکرد نسبت به این منطقه است. که فرض قرار داده است که ایالات متحده باید اعمال آن قدرت از جمله قدرت نظامی در کنار کسانی که در این منطقه در نظر گرفته شده خوب و دوستانه برای تضمین برتری و یا تسلط بر آن در نظر گرفته بد یا غیر دوستانه.

این رویکرد ممکن است دفاع در پاسخ به تهدید یک قدرت غیر دوستانه دستیابی به هژمونی بیش از این میانه اما هیچ تهدید وجود دارد. ایران است که اغلب ذکر شده به عنوان یک قرار هژمون منطقه ای اما از آن است که نظامی پایین تر از بسیاری از رقبای خود را و آن را دائمی نقص بودن بیشتر فارسی و شیعی ملت در یک منطقه که عمدتا عرب و سنی.

یک مشکل عمده با آمریکا رویکرد تلاش برای سرپا نگه داشتن خوبی بر بدی است که بازیکنان در میانه نیست مرتب به آسانی به بچه های خوب و بد. منطقه یک درهم و برهم کردن از مقطع برش رقابت و درگیری از اهل سنت در برابر شیعه و اعراب در برابر اسرائیل و اعراب علیه ایرانیان بنیادگرایان در برابر سکولارها و پادشاهی در برابر جمهوری. تلاش برای چکش این رقابت منافع به آمریکا-تحمیل عدم تعادل شده است فاجعه آمیز برای امنیت انسانی و نادیده قدرت منطقه ای خود ظرفیت برای چک کردن هر یک از دیگر اورژانس تهدید.

بهره برداری از منطقه ای توازن قدرت نیاز کمتری آمریکایی از منابع سنتی دیرینه ناکافی استراتژی آمریکا برای رسیدن به سلطه. درون منطقه ای متعادل کار می کند و حتی در میان کسانی که در نظر گرفته شود دشمنان از ایالات متحده است. ایران و روسیه معمولا در آن قرار داده و هر دو را برای کمک به تقویت رژیم اسد در جنگ داخلی سوریه. اما آنها همچنین رقبای برای نفوذ در سوریه با رقابت برابر و یا یکی از آنها دستیابی به بی ثباتی سیاسی تسلط در دمشق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن