شهرداری ها در سراسر پنسیلوانیا از جمله پیتسبورگ منطقه چهره تاریک و دلگیر پیش بینی بودجه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

گشته با اقامت در خانه سفارشات و رشد بیکاری پنسیلوانیا شهرداری روبرو هستند و درآمد سوراخ است که می تواند در کمتر پلیس و آتش نشانان بیشتر چاههای و فاسد در بزرگراه ها و همچنین توقیف پارک ها و استخر ها.

به عنوان بسیاری از 249 شهرداری های سراسر کشور از جمله 112 در 10 شهرستان در جنوب غربی منطقه نمی خواهد بود قادر به پرداخت صورتحساب خود را در یکی دیگر از 18 ماه یک جفت از مطالعات انجام شده توسط دانشگاه پیتسبورگ امور مالی شهرداری تحقیقات مشترک نشان می دهد.

محلی, محققان, محاسبه, شهرداری ها در Allegheny County خواهد شد به احتمال زیاد دیدن از دست دادن درآمد در هر نقطه از $73.8 میلیون به $279 میلیون در حالی که Westmoreland County شهرداری به احتمال زیاد دیدن کاهش از $9.8 میلیون دلار 40.1 میلیون. ضرر و زیان برای شهرداری ها در کل منطقه می تواند طیف وسیعی از $117.9 میلیون دلار 479.3 میلیون.

و آنها تنها نیستند.

یک مطالعه توسط Upjohn موسسه تحقیقات استخدام در بر داشت دولت های ایالتی و محلی خواهد بود مجبور به آشتی کمبود بودجه تا $1 تریلیون دلار در پایان سال 2021.

پنسیلوانیا است 2,495 شهرداری که بسیاری از آنها به 2000 یا کمتر ساکنان. این پیت مطالعات نیست شناسایی خاص شهرداری رو به پتانسیل مالی خراب کردن.

"وجود دارد هیچ سوال در ذهن من است که وجود خواهد داشت کمتر پلیس و آتش نشانان در کشورهای مشترک المنافع و فرصت های تفریحی در استخر های عمومی و پارک ها برای جوانان محروم اگر هیچ کمک می آید می گوید:" ریک Schuettler, مدیر اجرایی, پنسیلوانیا شهرداری لیگ.

از دست دادن درآمد انتظار می رود به اجرا حیطه از کمبود مالی جوامع است که تلاش کرده اند با کاهش مالیات بر پایگاه های سال به کسانی که دیده اند رشد متوسط و همه چیز را در میان.

در حال حاضر جوامع مانند گرینزبورگ و درمنت تصمیم گرفتند در برابر باز کردن استخر های عمومی در این سال است.

پیتسبورگ مقامات به دنبال یک خط اعتباری را برای آنچه که مقامات می گویند خواهد بود اولین بار در شهرستان کسری بودجه در یک دهه.

و Hempfield که به مدت طولانی برگزار خط در محلی مالیات به تازگی در بر داشت خود را در مورد 400.000 دلار از درآمد حاصل از همان آخرین دوره سال است.

اگر چه کارشناسان می گویند شهرداری درآمد کمبود ها داده چقدر بزرگ کمبود خواهد بود به طور چشمگیری متفاوت است.

Schuettler گفت: لیگ ملی از شهرستانها مطالعه پیش بینی شده پنسیلوانیا دولت های محلی را 40 درصد کاهش در درآمد با توجه به covid-19. این پیت مطالعه از سوی دیگر پیش بینی ضرر و زیان بالقوه را از محدوده یک کم برآورد از 4 درصد به بالا از دست دادن سناریو بیش از 16 درصد با ضرر و زیان در سطح متوسط در مجموع حدود 10 درصد است.

این پیت مطالعه برآورد پنسیلوانیا شهرداری را از دست خواهد داد در هر نقطه از $833 میلیون دلار به 3.4 میلیارد دلار درآمد مالیاتی در این سال به تنهایی. کسانی که شهرداری ها ضربه بزنید و هزینه های مالیاتی درآمد به تعهد همه چیز از جاده تعمیر و نگهداری و حذف برف به پلیس و آتش حفاظت جمع آوری زباله و تعهدات بازنشستگی برای کارمندان.

محققان با تمرکز بر شهرداری که موفق به ارسال یک درآمد مازاد حداقل 10% به 25% حداقل دو بار در یک دوره چهار ساله. آنها با خطر ورشکستگی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: جورج Dougherty جونیور که می آموزد سیاست عمومی در پیت و رئیس امور مالی شهرداری تحقیقات مشترک در پیت مرکز مطالعات شهری.

تاثیر کاهش مالیات و هزینه مجموعه در حال حاضر است wreaking ویران در سطح دولت است. پنسیلوانیا گروه درآمد گزارش مالیات بر مجموعه بود پایین 17 درصد در آوریل و دولت درآمد پایین $2.6 میلیارد دلار در سال.

که به معنی خالص ایمنی است که به کمک تقویت تلاش شهرداری در زمانی که صنایع سنگین درون منفجر در غرب پنسیلوانیا در اوایل 1980s است به خودی خود چیز ساییده شده گفت: Brian Jensen مدیر اجرایی پنسیلوانیا اقتصاد لیگ.

"دولت خواهد بود 4 میلیارد دلار به 5 میلیارد دلار در سوراخ. من نگران است که اگر دولت فدرال دریافت نمی کند برخی از کمک های مالی بیشتر به استانها و شهرستانهای شهرداری در حال رفتن به مشکلات واقعی" جنسن گفت. "می شود یک سوال از شما کجا میزنه ؟ چه شکستن نقطه؟"

این پیت مطالعه پیش بینی شده است که حتی با فدرال کمک های اولیه و کاهش در خدمات شهرداری نیاز به افزایش مالیات ها به طور چشمگیری برای پر کردن حفره های بودجه است.

Schuettler گفت: اعضای خود به امید دریافت مستقیم کمک از طریق بعدی فدرال محرک لایحه. در عین حال او گفت که قانونگذاران ایالتی می تواند کمک به ارائه انعطاف پذیری است که اجازه می دهد شهرداری به کشش بازنشستگی تعهدات بازگشایی قراردادهای معامله تغییر مفاد یک حکم جدید برای الزام شهرداری به ارائه مرخصی با حقوق برای ایمنی کارگران و اجازه می دهد تنظیمات برای جبران بیکاری برنامه های.

Deb Erdley یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Deb در 724-850-1209, derdley@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Allegheny | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن