زندگی من در Sero-نظارت

در سال 2007 در بهار پس از زندگی در شهر نیویورک در مدت شش ماه من سوار دوچرخه من از دانشگاه من در بالای سمت شرق

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

در سال 2007 در بهار پس از زندگی در شهر نیویورک در مدت شش ماه من سوار دوچرخه من از دانشگاه من در بالای سمت شرق به بهداشت عمومی کلینیک سالانه من تست HIV. من تا به حال سه شرکای جنسی در آن زمان دو زن و یک مرد مرد درنگ سنگین در ذهن من است.

اگر من تست مثبت بود که که من فکر می کردم. من جنسیت و قومیت و سن و رفتارهای جنسی خواهد بود اضافه شده به لیست و گزارش شده به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای نظارت است. زمانی که من می خواهم به فرانسه رفت سال قبل از من تا به حال برای نشان دادن مدرک منفی آزمایش HIV اجازه داده می شود یک ویزا. ایالات متحده نیست بهتر است در این رابطه: تست HIV مثبت نیز خواهد باید محروم خارجی از ورود به ایالات متحده بازگشت ،

من می دانستم که از من بهترین دوست گی, مهاجر از لهستان تحصیل در دوره دکترا در زیست شناسی مولکولی. اگر او آزمایش مثبت داد و نام خود را او می تواند خارج از این کشور در میانه برنامه درسی. او مورد مطالعه چگونه گوش به آهنگ های خود را به رسمیت شناختن رزین های مختلف. کار من در باکتری ها و ویروس ها است که آنها را بکشند.

HIV یک ویروس که نسخه آن ویروسی کد به DNA ما چسبیده خود را در ما برای همیشه لطفا برای. ویروس های دیگر مانند آنفلوانزا و مانند coronaviruses—می آیند و در نهایت ترک هیچ چیز از آنها مواد ژنتیکی در پشت.

اما بدن ما به یاد داشته باشید. هنگامی که شما با یک ویروس جدید خود را به سیستم ایمنی بدن سلول های T و سلول B پاسخ در حال تحول به مبارزه با آن. بخشی از این پاسخ سلولی تشکیل آنتی بادی های Y شکل مولکول پروتئین است که با اتصال به خارج از ویروس مسدود کردن آن از ورود به سلول های خود را و هدف آن نابودی است. این است چگونه واکسن کار: آنها تحریک بدن به تولید آنتی بادی به یک ویروس شما هنوز رتبهدهی نشده است ملاقات کرد. این است چگونه محافظ ایمنی کار می کند: دیدار با این رمان coronavirus یک بار و برای زنده ماندن و بدن شما قادر خواهد بود برای مبارزه با آن در زمان بعدی بدون حتی بیمار شدن.

در ایمونولوژی زمانی که آنتی بادی علیه ویروس یا باکتری قابل تشخیص در خون "seroconversion" رخ داده است. این یک نشانگر از داشتن شده است توسط یک ویروس آلوده. Seroconversion برای HIV یک بار دیده می شود به عنوان یک حکم اعدام: به این معنی که شما حامل ویروس و همیشه خواهد شد.

Seroconversion برای SARS-CoV-2 کروناویروس که باعث Covid-19 بیشتر از یک تولد دوباره: این بدان معنی است شما را به معرض این ویروس مبارزه آن را خاموش و در حال حاضر به احتمال زیاد سیستم ایمنی—حداقل تا حدودی حداقل برای یک زمان. (ما هنوز نمی دانند چقدر محافظ ایمنی است اعطا شده است اما این امر تعجب immunologists و اپیدیولوژی اگر هیچ کدام وجود دارد. آنتی بادی بهبود Covid-19 بیماران استفاده می شود به عنوان یک درمان تجربی برای در حال حاضر بیمار است.)

تست همه سرم خون برای آنتی بادی به SARS-CoV-2 سپس راه به درک که هنوز هم در معرض این ویروس. آن را نیز یک راه به درک که ممکن است نیاز به قفل و پایین کنم. اگر seroconversion می کند مشورت ایمنی و سپس بهبود بادی-حمل با خیال راحت می تواند بازگشت به کار—به خصوص پزشکان و پرستاران و رانندگان تاکسی و حمل و نقل کارکنان. است که به بحران فرو رفته دولت های مطیع علاقه ردیابی که بهبود و چه کسی نیست.

به منظور آزاد کردن مردم از دولت بمانند و اجتماعی فاصله احکام اگر چه ما نیاز عظیم تست و serosorting سیستم—شاید حتی یک "ایمنی گذرنامه" برای کسانی که دیگر در معرض این ویروس به انگلستان وزیر بهداشت پیشنهاد کرد در اوایل ماه آوریل پس از آزمایش مثبت برای coronavirus و در حال ظهور از خود شده است.

اما یک بیماری همه گیر است نه بهانه ای برای اقتدارگرا نظارت از بدن ما و سلامت. ما می دانیم که نظارت را تحت تاثیر جمعیت های آسیب پذیر ترین: سیاه و قهوه ای نیویورکی مبتلا به Covid-19 در بالاترین میزان می بایست ترین surveilled جوامع است. سوال می شود که چگونه برای ردیابی خطر در افراد و جمعیت های بدون دعوت دولت پلیس. به دنبال امریکا HIV سیستم نظارت—ساخته شده توسط بسیاری از مقامات بهداشت عمومی مانند پزشکان Anthony Fauci و دبورا Birx که در حال حاضر کار بر روی کاخ سفید را coronavirus پاسخ نیروی کار—ممکن است به ما نشان می دهد چگونه به مسئولیت رسیدگی به این اپیدمیولوژیک چالش بدون واگذاری بدن ما آزادی.


شهر سلامت عمومی دفتر بوی مانند تمیز کردن راه حل. نور مخابره از طریق ویندوز و منعکس کردن ارزان کاشی سفید. این یکی از تنها مکان در نیویورک در سال 2007 که در آن من می توانم یک ناشناس آزمون. من نمی دانم چرا این اهمیت به من. به منظور رسیدن به HIV meds که من زنده نگه داشتن من می خواهم تا پایان در یک لیست مبتلا به هر حال. اما namelessness به من حس آژانس: هر اتفاقی افتاد به من اتفاق می افتد به تنهایی اگر فقط برای یک زمان. بنابراین من قرار دادن نام من در بالای نرم افزار ورق و بررسی جعبه برای یک ناشناس آزمون.

یک پرستار در آمد و ما داشتند حرف زدند. من مضطرب بود اما من همیشه می خواهم با استفاده از کاندوم; من می خواهم به عنوان امن به عنوان من می توانم.

"نام خود شما قرار داده," او گفت:. "شما نمی تواند انجام دهد که به صورت ناشناس تست."

"اوه" به من گفت. "با عرض پوزش من نمیفهمد که اطلاعات خواهد بود نگهداری از سیستم اگر من کلیک ناشناس."

او آهی کشید عمیق. من می خواستم هرگز به یک بار در کار مردمی است. دست راست من گریبانگیر من چپ tricep به من خورده قفسه سینه من به خود است.

"پس چه می خواهید انجام دهید؟"

"منظورت چیست؟"

"اگر شما می خواهید ناشناس آزمون شما باید برای شروع بیش از یک شماره جدید نشستن در اتاق انتظار پر کردن یک فرم جدید." من در اطراف اتاق انتظار خالی به جز من.

"آیا شما هر گونه رفتار مخاطره آمیز؟" "محافظت نشده؟"

"اوه. هیچ."

"چگونه بسیاری از همکاران خود را از سال گذشته آزمايش اچآیوی؟"

من متوقف شد. چرا او درخواست من این کار را در اینجا در مقابل همه ؟ اما به دنبال در اطراف من به یاد داشته باشیم که هیچ کس دیگری در اینجا بود. "دو".

"و همیشه امن است ؟ در هر زمان؟"

"همیشه."

"بیا عسل, من فکر می کنم آن را برای رفتن به خوب است."

من راننده سرشونو تکون دادن و او مرا به یک اتاق به من لثه swabbed با یک چوب کاغذ که پس از آن خواهد بود غوطه ور در یک راه حل که پس از آن به نوبه خود یک رنگ خاص اگر من تف شامل آنتی بادی علیه HIV—یک نشانگر است که من می خواهم به ملاقات این ویروس که من آلوده شد ،

تست SARS-CoV-2-مثبت با این نوع آزمون را به لحاظ نظری می تواند یک نشانگر سلامتی است (حداقل به طور موقت) اسیب ناپذیری به این ویروس است که در حال حاضر گیج کل سیاره.


یک توضیح برای اینکه چرا Covid-19 بسیار خطرناک است این است که انسان سیستم ایمنی بدن را برآورده نکرده هر چیزی مانند آن را قبل از. آنها برای اولین بار underreact پس از آن افتاد یک مسیر مرگبار از بیماری است. اما به عنوان این مقاله را انتشار برخی از 700000 نفر آلوده شده اند و بهبود: صرف 0.009 درصد از ساکنان این سیاره یک انتخاب چند ما معتقدیم باید رویین تن ممتاز شفعه است که به لحاظ نظری می تواند کمک به صرفه جویی در همه ما است.

به عنوان sero-آزمون های پدید آمده در آلمان وجود دارد پیشنهادات خود را از ایجاد یک ویژه کارت شناسایی یک "ایمنی گواهی" برای کسانی که می خواهم seroconverted. این افراد با خیال راحت می تواند چشم پوشی از این مستند را مجددا "عادی" دنیای تجارت امنیت عمومی و ثابت تماس بگیرید. تحریریه در مجله پزشکی نیوانگلند پیشنهاد سیاست های مشابه در اینجا: ایمنی بدن می تواند راه اندازی مجدد اقتصاد است.

یکی از دوستان من که با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار آزمایش مثبت برای Covid-19. او در خانه ماند و مانند اکثر افرادی که بیمار احساس بهتر بعد از یک هفته و نیم. او را به بازگشت به کار. من تصویر او را سوار قطار در حال حاضر بدون نگرانی خرید بدون مطابق با هر گیاهی پس از بازگشت به بروکلین آپارتمان.

"سه نفری?" من نیم به شوخی از او پرسید در مورد پیوستن من و دوست پسر من در رختخواب. "او تنها فرد سالم من می دانم در نیویورک" من پیامک های من دوست پسر, عجیب و غریب وارونگی از خطر و seroconversion که من نمی توانم کاملا درک حتی در حال حاضر.

ما در این بازی با HIV برای سال البته. در سال 2007 زمانی که یک پرستار به نام من به یک اتاق کوچک و به من گفت من یک presumptive مثبت HIV و نیاز به خون کشیده شده و من نگران حق دور در مورد پتانسیل انگ: هیچ کس تا کنون می touch me again, هیچ کس من را فراموش کرده ام در مورد عشق است. فراموش نکنید که در مورد عشق در مجموع زندگی من بود شروع دوباره.

توسط 2019 در سال SARS-CoV-2 ظهور در انسان, ما می دانستیم که چقدر غلط درک ما از HIV seroconversion شد. در حال حاضر ما آمادگی نسخهروزانه داروهای شما می توانید زمانی که شما اچ آی وی منفی برای جلوگیری از seroconversion حتی اگر شما ریسک جنسی مانند bottoming بدون کاندوم. ما همچنین می دانیم که در حال حاضر افراد HIV مثبت که مواد مخدر را به کنترل عفونت نمی تواند انتقال ویروس.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی, 1981. Fauci توصیه کرده است پنج رئیس جمهور ایالات متحده در مورد اچ آی وی/ایدز بحران است.حسن نیت ارائه میدهد از موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی

Seroconversion یک poz وضعیت تبدیل به یک نشانگر ایمنی. من کف بیش از یک بار برای HIV مثبت انسان دانستن است که ما هر دو مصرف مواد مخدر برای خنثی کردن ویروس و بنابراین ما بود به عنوان امن به عنوان آن را احتمالا می تواند باشد. و فقط به عنوان با HIV serostatus می گوید هیچ چیزی در مورد این که آیا یک فرد می تواند انتقال SARS-CoV-2 ویروس.

HIV نیز دیگر حکم اعدام زمانی که مردم در واقع می تواند دسترسی به آزمایش و مراقبت های, مهم درس به درخواست Covid-19 بحران است. آن را فقط به این ویروس است که می کشد اما ما ناتوانی برای مراقبت از افراد مبتلا به آن است. این است که چرا HIV آمار عجیب و غریب از مردم و مردم از رنگ خیلی سخت; این است که چرا Covid-19 نقاط داغ در حال حاضر محور در سیاه و سفید و قهوه ای و محله ای در شهرهای آمریکا.

هنوز هم هر کسی که تست مثبت HIV امروز به پایان می رسد تا با نام خود در لیست گزارش دولت در بخش بهداشت و درمان: seroconversion منجر به تفکیک دکتر-بیمار محرمانه دولت نظارت به خاطر بزرگتر بدنه سیاسی کلی سلامت. تلاش در 1980s "به نیاز متحده به ارسال نام و نام خانوادگی مرتبط با ایدز مورد گزارش CDC باعث شدید اپوزیسیون" بهداشت عمومی آمریکا محققان نوشته اند; از آن پس دولت HIV/AIDS اطلاعات به رمز و محروم از نام های قبل از آن را فرستاده به CDC. حتی پس از, ترس از نظارت است و تحت تاثیر چه من و بسیاری از دوستان من—باید تعامل با تست اچ آی وی برای دو دهه در حال حاضر.

هنگامی که شما شروع به نظارت می توان آن را سخت برای خنثیسازی و آسان برای سوء استفاده. بیش از نیمی از ایالت های امریکا هنوز HIV جرم قوانین در این کتاب با عواقب مرگبار برای اقلیت هایفقیر و دیگران با دسترسی به مراقبت های بهداشتی و یا حمایت های حقوقی. هنگامی که یک بیماری است که جرم آن را نیز مشکل تر به destigmatize. ترس از این که انگ می تواند دلسرد تست.

در مورد Covid-19 روشن است که در مقیاس بزرگ آزمایش و نظارت هر دو خواهد بود لازم برای تسهیل در مجموع مستند. در کره جنوبی بود که سریع ترین رشد سایت Covid-19 عفونت پس از چین این بیماری همه گیر بود متوقف در آهنگ های خود را توسط یک موج در تست. اما وقتی کسی تست مثبت در کره آنها باید همچنین به قرنطینه. این بخشنامه صرفا با استفاده از یک برنامه ردیابی GPS که هشدار مقامات بهداشت عمومی اگر فرد بیمار خانه را ترک می کند. تماس نزدیک از تایید مثبت Covid-19 فرد هستند موضوع را به قرنطینه ، بیشتر چه, سئول دولت اختصاص تمام قرنطینه افراد مورد کارگر (با دو تلفن تماس در روز) فراهم می کند و تحویل مواد غذاییهمراه با دستورالعمل در مورد چگونه به مراقبت از زباله در آپارتمان.

را آمریکایی ها موضوع خود را به این سطح دولت پیگیری و پاسخگویی? خواهد ما را تحمل ردیابی تلفن و فردی stay-at-home سفارشات از دولت—و یا شاید از یک subcontracted شرکت متعلق به یک comically شر مغلوب ساختن پیشی جستن-پشتیبان گیری pro-نظارت میلیاردر که به معنای واقعی کلمه برنامه برای همیشه زندگی می کنند? (شاید ما می توانیم نگه داشتن بسته های مراقبتی و ترک GPS ردیابی است.)

بهترین حدس من این است که اگر ما نمی خواهیم دولت به نفس بیش از حد آن را بر ما به عمل برای خودمان. سوال این نیست که آیا ما تماس ردیابی افراد زیر تایید به Covid-19 و نقشه برداری خود را به طور بالقوه عفونی فعل و انفعالات. ما خواهد شد. سوال این است که چگونه ما آن را انجام دهد و اطمینان در دراز مدت حفظ حریم خصوصی به خصوص اگر serosorting مورد نیاز است برای یک زمان تا زمانی که ما خوب واکسن یا دبستان به سبک پیشگیرانه پزشکی برای Covid-19. مغلوب ساختن پیشی جستن است که به وضوح با استفاده از این بحران برای انجام دقیقا آنچه که او همیشه می خواستم برای انجام آنچه که مورد نیاز برای سلامت عمومی است. دولتی نظارت دارای چشمانداز به آمریکایی ها زندگی می کند بی سر و صدا برای چند دهه در حال حاضر.

قرنطینه باید مراقبت-فکر داوطلبانه سیستم که همراه با منابع ما می دانیم که مردم باید به منظور اطمینان از رعایت داوطلبانه از جمله "اقدامات لازم برای فراهم کردن امنیت شغلی و درآمد جایگزینی برای پاسخگویی به نیازهای اساسی افراد در قرنطینه" را به عنوان دو پژوهشگران قرار داده و آن را بیش از یک دهه پیش. اپیدیولوژی به ما بگویید که این کار خواهد کرد. چگونه ما می دانیم? از اچ آی وی, از بیماری سلاز ابولااز بیماری هایی که قبل آمد.


نام من نیست تا پایان در یک لیست در سال 2007. من تست دوم (انگشت خراش) و سوم (یک خون قرعه کشی) هر دو آمد منفی آنتی بادی HIV. من رفتم درمانگاه. من گریه در لهستانی دوست, اسلحه, این بار برای تسکین, برای شادی. او برگزار شد از دست من. من هنوز منفی است. من مانند آنها. من باید این ویروس یکی که من هنوز هم فکر می کشتن من.

من که فکر می کردم در چهره و من شرمنده به آن را داشته اند. من متنفر HIV مثبت نسخه خودم و سپس یک نسخه از شخص من به خوبی ممکن است تبدیل به. که دیگر مورد.

تا یک دهه پیش ایالات متحده باقی مانده است یکی از حدود ده کشور در جهان است که منع ورود برای افراد مبتلا به HIV. که تبعیض آمیز عمل معکوس تنها در سال 2009 توسط دولت اوباما. این لیست هنوز هم نگه داشته و نام و اطلاعات هنوز هم گزارش شده اما حداقل ما serostatus دیگر را می توان مورد استفاده برای تصمیم گیری در مورد تناسب اندام ما را به بازدید از میهن.

ما نمی توانیم اجازه دهید ترس درایو پاسخ ما به Covid-19—نه ترس از این ویروس آلوده و یا دولت است. حکومت داری خوب و مراقبت جامعه تنها چیزهایی است که می تواند ما را نجات دهد, که می تواند مختصات نوع گسترده پاسخ ما نیاز به مدیریت تست تشخیصی پزشکی زنجیره تامین اپیدمیولوژی دارو و واکسن توسعه است.

وجود دارد درس های آموخته از HIV عصر. اطلاعات شخصی باید برگزار شود و تنها در ادارات بهداشت محلی در بسیار امن پایگاه داده ها در یک راه است که د-شناسایی اما نمی ناشناخته خواهد ماند. این به این معنی است که یک فرد می تواند توان با محلی مقامات بهداشتی در صورت نیاز—اگر خود را ویروس خاص داشت در انتقال دوباره, به عنوان مثال. شهر نیویورک پزشکان قادر خواهد بود برای تماس با ردیابی و داوطلبانه قرنطینه افرادی که تست مثبت برای این ویروس پس از این زمان افزایش موارد دیگر کم.

هیچ دلیلی وجود ندارد به گزارش نام—به عنوان مخالف به جمعیت—به دولت فدرال است. به خصوص این دولت فدرال است. و وجود دارد هیچ دلیلی برای نگه داشتن هر یک از این اطلاعات برای همیشه لطفا برای.

یک ابزار است که می تواند به همه ما کمک کند سالم بماند خواهد بود به سرعت در حال کارکنان دفاتر پزشکان و بیمارستان ها و فروشگاه ها و رستوران با سیستم ایمنی—اگر آنها واقعا ایمنی بدن. روزی ما امیدواریم که ایمنی می تواند از یک واکسن است که رایگان و در دسترس برای همه است. اما تا آن زمان serosorting (اما نه sero-نظارت) ممکن است صرفه جویی در زندگی می کند. این Covid-19 مثبت ممکن است به زودی ایستادن به این ویروس با خیال راحت. من و ایمان به آنها و وعده برای بخشی از من, برای اطمینان از امن آنها را از ننگ آزار و اذیت و به نام بودن در یک لیست در CDC.

من صرف سال تلاش برای د-serosort ذهن خود من—به ارزش یک انسان به من و یا هر کس دیگری با حضور یا عدم حضور یک غلظت IgA, IgM, IgG در بدن خود است. HIV که هنوز هم در ایالات متحده یک coronavirus آمده و رفته است. یک ویروس می خواهد هیچ چیز نیست. وجود یا عدم وجود یک ویروس در یک فرد نمی کند و آنها را خوب یا بد است.

ما باید حفاظت از آسیب پذیر ترین در میان ما از این ویروس, بله, بلکه از هر یک از دیگر; ما از دولت و از همه آسیب ما می توانید با ما ترس است. ما اجازه دهید ترس سرب پیگیری Covid-19 مثبت با گوشی و قرار دادن پلیس اگر آنها حرکت می کند ؟ یا ما مردم را تشویق به انجام کار درست و حمایت از آنها با همه آنها نیاز به زنده ماندن تا زمانی که خروج از آپارتمان خود را دوباره سالم و seroconverted? ما باید خودمان را برای جلوگیری از در حال تماشا و ما باید برای مراقبت از یکدیگر برای جلوگیری از ای اداره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب