Newmont سهام دو برابر شده است و آن را هنوز هم خوب به نظر می رسد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

Newmont mining Corp. (NEM) بزرگترین مستقر در ایالات متحده استخراج طلا از سهام دو برابر شده است در سال گذشته است.

خیلی دیر برای خرید ؟ من فکر نمی کنم. به اعتقاد من وجود دارد سود بیشتر به آمده است.

با وجود این بازار خرس در آورده با coronavirus نزدیک به 4 درصد از تمام سهام ایالات متحده با زمان ارزش بازار 500 میلیون دلار یا بیشتر از دو برابر سال گذشته است.

بسیاری از آنها فاقد سابقه سودآوری است. بسیاری از دیگران کار تحت بدهی های سنگین بار. و هنوز هم دیگران برای فروش قیمت های گزاف. اما Newmont به طرز فکر من است هیچ یک از این معایب است.

Cheapened ارز

Newmont مستقر در روستای گرین وود Colo., بزرگترین مستقر در ایالات متحده استخراج از معادن طلا شرکت و یکی از بزرگترین در جهان است. آن معادن طلا در ایالات متحده و کانادا و مکزیک و استرالیا و پرو شیلی و آرژانتین.

بله و جمهوری دومینیکن, سورینام و غنا.

با بانک مرکزی و چاپ پول در سراسر جهان آنها مسلما ارزان پول خود را. که می تواند طلا را به ارزش بیش, اندازه گیری در, دلار, یورو یا ین. طلا تمایل به نگه نسبتا ثابت قدرت خرید. شما واقعا نمی تواند می گویند که در مورد پول کاغذی.

شخصا و برای بسیاری از مشتریان من من حدود 10% موقعیت در حال حاضر در SPDR Gold Trust گواهی که نشان دهنده مالکیت فیزیکی طلا.

که نسبتا محافظه کار, راه برای افزایش قیمت طلا است که من پیش بینی است. اما اگر شما می خواهید به افزایش خطر-و-بازگشت سهام, سهام معدن ممکن است چیزی که شما. قیمت سهام معدن به طور کلی جهش در اطراف بیشتر خشونت نسبت به قیمت طلا خود را.

یکی ممکن است به طور طبیعی انتظار می رود که قیمت سهام معدن طلا باید افزایش یابد که قیمت این فلز خود را افزایش می یابد و بالعکس. که اغلب درست است — اما دور از همیشه درست است.

مقدار زیادی از طلا است که نسبتا آسان برای پیدا کردن پیدا شد وقت پیش در کالیفرنیا عجله طلا از 1848-55 ، امروز طلا بیشتر احتمال دارد به توان در مکان های دور از شهرها و جاده ها و در اعماق زمین در مکان های که در آن گران است به معدن.

ریسک و پاداش

بنابراین قیمت arc فیزیکی برای طلا در یک چیز است و قیمت arc برای سهام معدن دیگری است. کارگران در حال ریسک اما بیشتر احتمال دارد به عملکرد سریع و چشمگیر به دست آورید.

یک معدن که uneconomic با طلا در 1,300 دلار در هر اونس ممکن است بسیار پرسود با طلا در 2 ، 000 $در هر اونس. (طلا است در $1,735 در هر اونس در نوشتن این مقاله است.) برای یک شرکت معدنی در محله سربه متوسط حرکت در طلا می تواند به معنای یک نوسان بین سود و زیان.

Newmont تا به حال چهار ضرر و زیان در 15 سال گذشته بود اما به خوبی سود سال گذشته است. و مرکزی-بانک پویا من بالا توضیح داده شد در لگد نشده بود هنوز.

در حال حاضر Newmont سهام تجارت برای کمی کمتر از 15 بار گذشته چهار چهارم' درآمد. که به قیمت ارزان جانبی برای این سهام که به طور متوسط حدود 21 برابر درآمد برای ده سال گذشته.

گذشته مسیر

اعتراف میکنم به غریزی اولویت برای سهام شده اند که whacked به جای جمعیت مورد علاقه های شما. اما من عمیقا بر این باورند که سهام گذشته مسیر در هر دو جهت — نمی توانم به شما بگویم که در آن برای رفتن بعدی.

همین دلیل است که من نوشته ام در مجموع از 12 ستون از سال 2001 در سهام است که باید دو برابر و که من فکر می کنم هنوز هم خوب خرید. (در سال 2016 و 2019 من می توانم هر گونه که دوست داشتم و تا به حال به حل و فصل برای نوشتن در مورد سهام است که تا 50 درصد یا بیشتر است.)

سهام که در یک سال به احتمال زیاد به بالا یا پایین زیادی در سال آینده. برای مثال در سال 2015 من در مورد نوشت: MGP مواد Inc. (GMPI) و NewLink ژنتیک Corp. سابق یکی دیگر از 79%; دوم سقوط کرد 74%.

از 12 مجموعه ای از توصیه های هشت سود آور بودند و هفت ضرب و شتم استاندارد & ضعیف است 500 Index. اما من به طور متوسط 12 ماه به دست آوردن تنها 9.5 درصد در حالی که این شاخص بازگشت و به طور متوسط 10.9%.

در سال گذشته یک خوب بود. من توصیه می شود سه سهام. Molina Healthcare, Inc. بازگشت 38% و PCM, Inc. 33 درصد. دریاچه های بزرگ لایروبی و حوض Corp. کاهش یافته است 15 درصد است. من متوسط بود 18.4% در مقابل 4.6% برای S&P 500.

خرس در ذهن که من ستون توصیه های فرضی: آنها را منعکس نمی کند معاملات واقعی هزینه های معاملاتی و یا مالیات. این نتایج نباید به اشتباه با عملکرد پرتفوی من مدیریت برای مشتریان. همچنین عملکرد گذشته نیست و پیش بینی آینده نتایج.

افشا: همانطور که اشاره شد من خود را SPDR Gold Trust شخصا و برای بسیاری از مشتریان من. یکی از مشتری صاحب MGP مواد تشکیل دهنده.

جان دورفمان است رئیس دورفمان ارزش سرمایه گذاری LLC در نیوتن Upper Falls, Mass., و همزمان نویس. شرکت خود و یا مشتریان ممکن است خود و یا تجارت اوراق بهادار مورد بحث در این ستون. او را می توان از طریق ایمیل.

دسته بندی: کسب و کار | جان دورفمان ستون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن