افسر کلمونس در مورد کتاب جدید خود دوستی با آقای راجرز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 اردیبهشت 1399

12 دقیقه پیش

فرانسوا کلمونس وضوح به یاد می آورد می آیند-به-عیسی ملاقات با فرد راجرز 52 سال پیش به عنوان اگر آن را دیروز اتفاق افتاده است.

کلمونس که تا به حال صرف بخش زیادی از عمر خود را در مبارزه با تمایلات جنسی خود بود که به خود به عنوان یک مرد همجنسگرا. او زیاد یک همجنس باز, باشگاه, پشت تازی ایستگاه اتوبوس در مرکز شهر به نام جای و او با بهره گیری از شبانه پیتسبورگ.

"من احساس خاصی از آزادی است. من احساس خاصی ارتباط گفت:" کلمونس. "چیزی وجود دارد به طوری شگفت انگیز در مورد اینکه در اطراف بسیاری از دیگر افراد همجنسگرا که به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده است که من همجنسگرا هستم."

کلمونس جدید بود برای "Mister Rogers' Neighborhood" در سال 1968 سال برنامه های تلویزیون رفت و در سراسر کشور در شبکه (به زودی PBS) شبکه و تبدیل به یک تلویزیون کودکان موسسه. کلمونس حال opera سابقه و برای اولین بار انجام شده به عنوان یک خواننده در برنامه. راجرز دوربرد برنامه برای کلمونس به تکرار شخصیت نشان می دهد.

این برنامه تقریبا از طریق سقوط کرد زمانی که راجرز مطلع شد که کلمونس خال خال شده بود در یک, گی, کلوپ شبانه.

متعاقب آن رویارویی با راجرز یکی از داستان های موجود در کلمونس' کتاب جدید "افسر کلمونس: یک کتاب خاطرات" منتشر شد در این هفته است.

"من نوشت: این کتاب چون من می خواستم برای نشان دادن سمت فرد است که مردم دیگر نمی لزوما دیدن چیزهایی که مردم نمی دانند, سکس از کون, بدون دیدگاه" گفت: کلمونس. "من همچنین می خواستم به یک مدل نقش برای جوانان گی, سیاه, مرد و جوان, گی مردان است."

تا آنجا که هر چیز در این کتاب می گوید یک داستان از شن عزم و فداکاری کلمونس تا به حال به منظور تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از یکی از تاثیر گذار ترین تلویزیون کودکان را نشان می دهد.

در یک محدوده گسترده ای از سه ساعت گفتگو از خانه اش در ورمونت کلمونس تا به حال چیزهای زیادی برای گفتن در مورد زندگی خود و باورها و تمایلات جنسی خود و عشق خود و احترام به فرد راجرز که خود را به او داد شکست بزرگ در شوهای.

سال کلمونس' ربع قرن ارتباط طولانی با "Mister Rogers' Neighborhood" شروع شد و در سال 1968 بود که یک سال از تحول سیاسی, ترور و بحران سیاسی در آمریکا است. اما آن را هنوز هم یک سال قبل از شورشهای استون وال در نیویورک گالوانیزه نوپای جنبش همجنسگرایی. و آن را آسان به زندگی به عنوان یک همجنسگرا و پذیرفته شود در جریان اصلی جامعه است.

هنگامی که کلمه رو به راجرز در مورد چگونه کلمونس یک کارنگی ملون دانشگاه فارغ التحصیل و دانشجو در زمان مشخص انجام زندگی شخصی راجرز در خود آرام راه مواجه کلمونس.

"فرد دست من اتمام حجت گفت:" کلمونس. "او به من گفت" شما می گی که رفتن به تغییر دهید که چگونه من احساس می کنم در مورد شما فرانسوا. اما من فکر نمی کنم شما می توانید در برنامه های ما است.' به من او در بیان خود آسیب پذیری که اگر بزرگ (حامیان مالی) مانند سیرز و جانسون و جانسون و هاینز می دانستند که یک فرد همجنسگرا بود و در برنامه آنها می گویند 'Fred شما باید خلاص شدن از شر او. که خوب است برای ما تصویر.' "

بنابراین فرد به من گفت: 'شما نیاز به تصمیم می گیرید. اگر شما می خواهید حرفه ای و به آواز خواندن در برنامه و سپس شما نیاز به ماندن در گنجه. اگر شما لازم نیست که خوب است و ما ادامه خواهد داد به دوستان. اما من فکر نمی کنم شما می توانید در این برنامه است.' "

این یک انتخاب دشوار است برای کلمونس.

او در نهایت تصمیم گرفت که او بود که فرصت داده بود که بیش از حد خوب به نوبه خود. پس او آنچه راجرز خواسته.

کلمونس حتی ازدواج یک زن است. قابل پیش بینی ازدواج موفق.

راجرز بازیگران فرانسوا کلمونس در پیشگامانه نقش "افسر کلمونس" ساخت او اولین آفریقایی-آمریکایی به تکرار نقش در یک تلویزیونی در سراسر کشور نشان می دهد کودکان در ایالات متحده است.

در ابتدا, اما, کلمونس بود و نه هیجان زده با این ایده که بازیگران به عنوان یک پلیس.

"این آسان نیست. من به یاد داشته باشید فکر, 'پلیس شلیک سیاه و پسران در پشت. و در حال حاضر من قصد دارم به یکی از آنها باشم؟' من گفتم به فرد " من فکر نمی کنم شما را در درک گرانش از آنچه شما در حال پرسیدن من است.'

"اما آن را فقط مانند اگر من بر روی صحنه و خواندن "La Boheme' یا 'La Traviata.' من لباس کردن و ترک آن را در تئاتر است. بنابراین برای مدت زمان طولانی من در سمت چپ 'افسر کلمونس' لباس در (تلویزیون) ایستگاه. من هرگز آن را گرفت و آن به این دلیل بود."

اما به عنوان مردم شروع به تشخیص او را در خیابان و استقبال از او به عنوان "افسر کلمونس" او متوجه اهمیت بازی یک شخصیت است که ارائه یک تصویر مثبت از یک مرد سیاه پوست در امریکا است.

"من متوجه شدم که" من باید در اینجا به دلیل سفید بچه ها تا به حال فرد و آقای McFeely. سیاه و سفید بچه ها نیست که هر کسی در همان سطح" گفت: کلمونس. "من گفتم:" من باید در اینجا برای آنها است.' "

کلمونس نیز شروع به درک اهمیت است که راجرز ارزانی در شخصیت او نقش به عنوان "یاور است."

"او گفت که او فکر کردم این امر می تواند یک چیز فوق العاده است که من می تواند در نقش یک مدل به عنوان افسر کلمونس. من گوش به دقت به خود و منطق و استدلال خود را به دلیل, به عنوان او گفت: هنگامی که کودکان در حال از دست آنها به کسی نیاز دارند تا به نوبه خود به کسی که احساس می کنند به آنها کمک خواهد کرد. اگر آنها می دانند که افسر کلمونس است یاور و سپس هنگامی که آنها را ببینید یک پلیس آنها را می دانیم که آنها به تنهایی نیست."

این قسمت به پایان رسید که تا واقعا طنین با مردم بود و زمانی که آقای راجرز و افسر کلمونس شنبه, side-by-side با پا برهنه خود را در یک پلاستیک kiddie استخر. در زمانی که بسیاری از استخرهای شنا در امریکا هنوز هم تفکیک شده نماد قدرتمند بود.

در ابتدا هر چند کلمونس اذعان می کند او احساس نمی کند تاثیر صحنه است.

"من فکر کردم آن را" حقوق مدنی lite.' که آن را مهاجم به اندازه کافی است که آن را بد گویی کسی مرده قدرتمند و گفت:" کلمونس. "آنچه که من آموخته است که گاهی اوقات شما درک مسائل شما در انجام کاری ظریف و آنها هرگز آن را فراموش کرده ام آنها هرگز متوقف صحبت کردن در مورد آن است. در دهه های بعد این چیزی است که مردم از من بپرسید در مورد اول است."

در عین حال با وجود همه تحقق و فرصت های شغلی که آمد راه خود را — به خصوص به آواز خواندن در سالن در سراسر کشور و در نهایت جهان کلمونس بود به عنوان شاد به عنوان او می تواند به دلیل آنچه او فدا کردن در زندگی شخصی او.

"من نمی خواهم به را شرم در فرد. من نمی خواهم به را شرم بر من مسابقه. اما آن را پر پیچ و خم برای من احساسی" کلمونس گفت. "عزیم من خیلی تنها گاهی اوقات. من یک شریک در زندگی به روند زندگی ، که بخشی از فداکاری و درد که من تا به حال برای پوشش."

امروز کلمونس' گرایش جنسی خواهد بود و نه یک موضوع است. آیا او احساس خشم در آنچه او را به رفتن را از طریق ؟

"راه من در این است که من حس سرنوشت شد آنچه که شد قانع کننده به من ، من قبول این نقش این مخمصه. و اگر شما قبول آن شما همه چیز را که می آید با آن است."

پل Guggenheimer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با پل در 724-226-7706 یا pguggenheimer@triblive.com.

دسته بندی: کتاب ها | انتخاب سردبیر | محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن