اوهایو مجلس با 4 نفر دیگر بازداشت $60M مورد رشوه خواری

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

24 دقیقه پیش

کلمبوس, اوهایو — قدرتمند جمهوری خواه رئیس اوهایو خانه و چهار نفر دیگر دستگیر شده بودند روز سه شنبه در یک 60 میلیون دلار فدرال رشوه بررسی یک فرد مطلع در این باره گفت: به عنوان FBI حمله قانونی رهبر روستایی مزرعه.

سخنران لری سرپرست خانوار یکی از نیروهای محرک پشت تقریبا 1 میلیارد دلاری نجات مالی برای اوهایو دو نیروگاه هسته ای که به نظر می رسد به چند هدف بررسی است. قانون جدید اضافه هزینه برای هر قبض برق در دولت و کارگردانی بیش از 150 میلیون دلار در سال از طریق 2026 به گیاهان در نزدیکی کلیولند و تولدو.

دادستان نمی خواهد بحث در مورد جزئیات این پرونده است. آمریکا وکیل دیوید DeVillers' دفتر برنامه ریزی برای برگزاری یک کنفرانس خبری در روز بعد.

نیز دستگیر شدند سرپرست خانوار مشاور جفری Longstreth قدیمی خانه ملت لابی نیل کلارک اوهایو سابق حزب جمهوری خواه رئیس متی Borges و خوان Cespedes, co-founder از Oxley گروه کلمبوس مبتنی بر شرکت مشاوره فرد به اسوشیتد پرس گفت. فرد در صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد.

مقامات نیز به دنبال ششمین مظنون فرد گفت.

تلاش های قبلی به قید وثیقه از نیروگاه های هسته ای متوقف شده بود در مجلس قبل از اینکه سرپرست خانوار شد سخنران. ماه پس از مصرف بیش از او نورد از یک طرح جدید برای یارانه گیاهان و از بین بردن انرژی های تجدید پذیر انگیزه. این پیشنهاد تصویب شد یک سال پیش با وجود مخالفت بسیاری از رهبران کسب و کار و تولید در صنعت.

FirstEnergy Corp. که سابق تابعه متعلق به گیاهان اهدا به شدت به سرپرست خانوار مبارزات و حامیان در اوهایو ، ابزار عمل سیاسی کمیته کمک $25,000 به سرپرست خانوار مبارزات انتخاباتی در سال 2018 با توجه به تجزیه و تحلیل علت شایع اوهایو یک دولت ناظر است.

ساعت پیش از کنفرانس خبری ماموران اف بی آی شد سرپرست خانوار در مزرعه در Glenford در روستایی Perry County است. FBI سخنگوی تاد لیندگرن گفت: تنها که آنها انجام "اجرای قانون فعالیت است." پری شهرستان کلانتر دفتر تایید کرد که آن را کمک.

بورخس تا به طور فزاینده در outs با حزب جمهوری خواه اوهایو تأسیس پس از آن گرفته شد بیش از جانبازان از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او به تازگی به شدت انتقاد حزب کمیته مرکزی از جمله برای کمک به راه اندازی یک PAC در ماه ژوئن به نوبه خود خواه رای دهندگان دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن. PAC حمایت توسط گروهی از برجسته جمهوریخواه عملیات که شامل یک سابق کاخ سفید ارتباطات مدیر آنتونی Scaramucci.

کلارک یکی از اوهایو بهترین متصل لابی, نمایندگی پرقدرت پایدار از مشتریان از دارویی قمار و مشروبات الکلی و آشامیدنی, صنایع, در میان دیگران.

Cespedes سابق سرمایه گذاری افسر با اوهایو خزانه دار را چه کسی منصوب شد و پس از آن رژیم صهیونیستی است. جان Kasich به عنوان کمیسر اوهایو حقوق مدنی کمیسیون که در آن او نظارت یک تیم تلاش برای جلوگیری از تبعیض در دولت است. مدت خود را به پایان می رسد در جولای 29.

تلاش برای رسیدن به سرپرست خانوار Borges و کلارک ناموفق بودند. یک پیام به دنبال نظر شد و همچنین در سمت چپ با خانه ارتباطات ،

سرپرست خانوار جانباز مجلس دولت که در دوم خود را از روی لئامت دادن به عنوان سخنران. او در همان موقعیت از سال 2001 تا 2004. او در سمت چپ سیاست خارجه بیش از یک دهه پیش به دلیل محدودیت مدت و بازگشت و در سال 2016 و در زمان ستیز مبارزه به پیروزی مجلسی کار بالا است.

در آن زمان او در سمت چپ او و چندین بالا مشاوران تحت تحقیقات فدرال به اتهام پول شویی و نامنظم کمپین شیوه های. دولت بسته به مورد و بدون تشکیل پرونده اتهامات عنوان شده علیه.

سرپرست خانوار است و دوم اوهایو مجلس به آمده و تحت بررسی در بیش از دو سال است.

سابق جمهوری خواه سخنران صخره Rosenberger مورد بررسی قرار گرفت در سال 2018 در میان FBI درخواست خود را به سفر اسراف در شیوه زندگی و محل سکونت او اجاره ای از یک ثروتمند ایران اهدا کننده. Rosenberger که نگهداری او را شکست قوانین است نه متهم شده است اما تحقیقات همچنان باز است.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب