Padma Lakshmi می شود سیاسی با سری تشویق مهاجران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

11 دقیقه پیش

Padma Lakshmi تماشا در خشم به عنوان برخی از سیاستمداران بدنام مهاجران. او مانده است خروشد به عنوان تازه واردان مورد تبعیض هستند و یا هدف قرار دادند.

بنابراین او در پاسخ با چیزی که او کاملا می داند زیادی در مورد: مواد غذایی است. به طور خاص مهاجر مواد غذایی: burritos dosas خرچنگ جوش پد تایلندی و بهم زدن.

Lakshmi, دیرین قاضی براوو را "بالا آشپز" ایجاد شده و میزبان جدید Hulu مجموعه مستند "طعم ملت" که جشن مواد غذایی از آمریکا مهاجران و مردم بومی.

"من یک مهاجر. و من فقط منزجر راه مهاجران استفاده شده بود به عنوان یک پیاده سیاسی برای به دست آوردن و تبعیض بنابراین به شدت با این دولت. من حدس می زنم این نشان می دهد که من رد که" او گفت:.

"طعم ملت" می بیند لاکشمی رفتن به مرز تگزاس در شهر ال پاسو و صحبت کردن با مردم محلی در مورد دیوار. او می رود به کارولینای جنوبی برای رفتن crabbing و کشف Gullah Geechee مواد غذایی است. او می رود به لاس وگاس به صرف زمان با مهاجران و به آریزونا به علوفه برای آمریکایی های بومی تشکیل دهنده. این جریان در حال حاضر در Hulu.

لاکشمی هند آمریکایی که به امریکا آمد تا زمانی که او بود 4 می گوید بینندگان در بالای هر قسمت: "من می خواهم برای کشف که ما از طریق غذایی که می خوریم. آنچه باعث می شود ما آمریکا؟"

وجود دارد بحث مهاجرت گرم شدن کره زمین, قتل عام فرهنگی, کلیشه ها و نژاد پرستی. آن را خروج از اکثر مواد غذایی نشان می دهد که اجتناب از سیاست های حزبی و یا وقایع کنونی برای ترس از بیگانه بینندگان یا سوراخ کردن امن پخت و پز حباب.

"من حتی نمی خواهد می گویند که من بسیار سیاسی فرد چند سال پیش اما من از ضرورت و خشم و نا امیدی و تبدیل شدن به بسیار آوازی" لاکشمی گفت.

"من نه علاقه مند در مواد غذایی در خلاء است. من علاقه مند هستم در فرهنگی و ارتباط عاطفی است که مردم به مواد غذایی است. و من نه تنها علاقه مند در مواد غذایی: من علاقه مند هستم در دست است که باعث می شود مواد غذایی است."

در طول هر قسمت لاکشمی مشورت با رهبران جامعه کارشناسان مواد غذایی و چراغ های پیشرو. سابق آمریکا وکیل Preet Bharara مذاکرات در مورد زورگویی به عنوان یک بچه. لاکشمی و هندی و مواد غذایی سازمان Madhur Jaffrey را لمونی مرغ با گشنیز.

"من فقط می خواستم برای نشان دادن بشریت از این مردم که زندگی می کنند در کشور ما که ساخته شده اند و کشور ما نشان می دهد که آنها چیزی برای ترس از" او گفت:. "آنها نیست ، آنها جنایتکاران. آنها در حال رفتن به تهدید شغل ما است."

لاکشمی می رود به قلب خیلی از مواد غذایی کشور هویت زمانی که او بازدید میلواکی به نگاه در آن تكیه آمریکایی — سگ داغ. این یکی دیگر از مهاجرت داستان.

هات داگ ریشه های خود را در آلمان به عنوان کلاسیک آمریکا آبجو برچسب Pabst میلر و سچلیتز. لاکشمی یادداشت از بسیاری از آلمانی آمریکایی ها تا به حال به پنهان کردن خود را در پس زمینه در طول جنگ جهانی دوم است. "جذب پیچیده است" او اشاره می کند.

سارینا رم تهیه کننده اجرایی و دستیار کارگردان گفت: نمایش نشان دهنده بسیاری از آنچه لاکشمی در مورد مراقبت در زندگی شخصی او. "این همه می آید از یک محل واقعی کنجکاوی. آن را بسیار انعکاسی که به او به عنوان یک فرد."

رم اضافه شده است که نشان می دهد مواد غذایی می تواند سیاسی: "ما طعم مواد غذایی از سراسر جهان, اما زمانی که شما در واقع توقف و فکر می کنم در مورد چگونه است که مواد غذایی رو در اینجا آن را می گوید که یک مقدار بزرگتر داستان آمریکا است."

قسمت سوم می یابد لاکشمی بسیار شخصی است. زن شناخته شده است عمدتا برای محبت او به تلویزیون شرکت کنندگان در کنار سرآشپز تام Colicchio این بار به معرفی دختر و پسر به عنوان او در مورد هند مهاجرت.

"من نمی خواهم این نشان می دهد به من. بود که قصد در همه. اما بدیهی است که تجربه من اطلاع این نشان می دهد در سراسر. و بنابراین من تا به حال قادر به نشان دادن خانواده من در آشپزخانه من," او گفت:. "به صحبت کردن با دیگر سرخپوستان بدون صحبت کردن با اعضای خانواده خود را احساس کند اما کمی ریاکارانه."

لاکشمی می داند که نشان می دهد او ذهنی است و شکل گرفته در اطراف او خاص سیاسی و فرهنگی, لنز اما او امیدوار است مردم با دیدگاه متفاوت را تنظیم.

او امیدوار است. بیش از حد. که جهان از مواد غذایی را در خود تغییر دهید. او شکایت می کند که رستوران ها اغلب پسران باشگاه برای مردان سفید پوست که در آن مهاجران و زنان سقف شیشه ای. او با اشاره به های اخیر دیوانگی در بن Appetit که هزینه آن سردبیر کار خود را پس از یک عکس از او را در لباس یک کلیشه پورتوریکو, صحنه و لباس, ظاهر در رسانه های اجتماعی.

و به نام لاکشمی برای انجام کار بیشتر در زندگی واقعی و نه فقط آنلاین.

"آن را انجام نمی دهد هر گونه خوب برای ما به صدای جیر جیر ما حمایت و مانند و پست و تمام چیزهای که اگر در پشت درهای بسته ما در حال تمرین هستیم تا در آغوش مورد در رسانه های اجتماعی ما," او گفت:. "من می گویند که یک حساب بسیار مورد نیاز است."

دسته بندی: AandE | مواد غذایی و نوشیدنی | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب