صلح آمیز جمعیت تعطیل نانوایی مربع در طول روز 8 پیتسبورگ تظاهرات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

معترضان به خیابان ها ریختند پیتسبورگ برای هشتمین روز متوالی در شنبه, مسدود کردن خیابان ها در Larimer شرق آزادی و Shadyside برای بسیاری بعد از ظهر.

صدها نفر از مردم شروع به جمع آوری در نانوایی میدان مرکز خرید در پیتسبورگ Larimer محله حدود 3 بعد از ظهر مسدود کردن پن خیابان بین شرق بلوار آزادی و خیابان پنجم.

بسیاری از علائم: "سیاه زندگی ماده" "پایان خشونت پلیس," "بدون عدالت بدون صلح" "سیاه و سفید و سکوت رعایت شده است."

آنها پشت سر هم در خوش بین شعارهای طول تظاهرات که حدود چهار ساعت به طول انجامید: "ما چه می خواهیم عدالت! که آیا ما آن را می خواهم در حال حاضر!" و "بازگشت به بالا, بازگشت به بالا, ما می خواهیم آزادی" زنگ زد.

آن عبارات را 18 سال, پیر گنج پالمر از پن هیلز, احساس قوت بخشیده و توانمند.

"این نشان می دهد فرهنگ سیاه و سفید به من گفت:" پالمر که همچنین یکی از اعضای موسس گروه, سیاه, جوان و تحصیل کرده و یا B. Y. E. و کمک به سازماندهی تظاهرات. "ما عاشق موسیقی ما, عشق, به, پر جنب و جوش و فقط شاد باشید. این نوع از سخت زمانی که همه چیز در حال رفتن, اما ما هنوز هم پیدا کردن شادی در همه چیز و با هم آمده است. ما این شعارهای کنید و هر یک از دیگر پمپ.

"ما یک هدف در اینجا ما در حال تلاش برای کشف چیزی و آن را حل کنند."

پالمر تاسیس این گروه با همکلاسی های سال گذشته برنامه ریزی شبکه های رویدادها و هنر را نشان می دهد برای حمایت از افراد جوان از رنگ زندگی در منطقه پیتسبورگ.

B. Y. E. کار می کرد برای سازماندهی روز شنبه تظاهرات پس از اعضای شرکت کننده در تظاهرات در سراسر این شهر در اوایل این هفته در پاسخ به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در مه 25. فلوید بود که 46 کشته شد توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس که دوخته فلوید به زمین و خود را برگزار زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت.

افسر درک چوین کار اخراج شد و به اتهام قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس. سه نفر دیگر از افسران بودند درگیر شدند و همچنین اخراج و به اتهام کمک و معاونت در جرم فلوید مرگ است.

پس از تظاهرات علیه خشونت پلیس و استفاده از زور گرفته شده در شهرستانها در سراسر کشور.

این هفته از تظاهرات نشان دهنده بیش از فقط یک حادثه گفت: یکی اعتراض سازمان که می رود توسط جوزپه همچنین 18 ساله و عضو B. Y. E.

"هیچ یک از این است همه چیز در مورد جورج فلوید" او گفت:. "این است که در مورد مردم ما این است که در مورد آینده ما این است که در مورد بچه های ما. آن را در مورد هر کسی که نمی تواند به یک صدا. ما در حال تلاش برای صحبت کردن برای آنها را به خاطر این درست نیست که آنقدر نفرت فراگیر مردم است."

او اشاره کرد که در ماه ژوئن غرور ماه و خواست صدها نفر با حضور در نانوایی مربع را نیز پشتیبانی LGBTQ مردم رنگ — به خصوص سیاه نما مردم است که به صورت ویژه نرخ بالای خشونت و که داستان اغلب نادیده گرفته شده او گفت:.

"این همان منطق" جوزپه گفت. "مردم که نفرت کسی که برای یک مسابقه است که همان منطق برای نفرت از کسی که برای یک دین و یا نفرت از کسی که برای تمایلات جنسی خود را."

سازمان رهبری جمعیت در آهنگ ها و سرودهای سخنرانان مشترک اشعار و led سفید متحدان — مردم که برای حمایت از, اما کسانی که به طور مستقیم تحت تاثیر مسائلی مانند خشونت پلیس و یا نژاد پرستی در روز به روز زندگی در یک "امتیاز را بررسی کنید." از آنها خواسته هر کس به در نظر گرفتن شرایطی مانند اینکه آیا آنها تا به حال شده به دنبال در اطراف در یک فروشگاه اگر آنها تا کنون بوده است قربانی خشونت های خود را به دلیل نژاد یا اگر آنها همیشه در حال گفتگو در مورد نژاد پرستی با اعضای خانواده.

از شرکت کنندگان خواسته شد به پوشیدن قرمز برای مطابقت با نوار قرمز در پان-آفریقایی پرچم که نماد ریختن خون توسط مردم آفریقا در مبارزه خود را برای آزادی گفت: نیک Anglin 18 ساله از پن هیلز و عضو B. Y. E. کمک کرد که برای برنامه ریزی تظاهرات.

"مردم سیاه و سفید خاموش شده اند" گفت: Anglin همچنین عضو موسس B. Y. E. "هیچ کس گوش دادن به ما. آن هم مطابق و یا دریافت کنید. در حال حاضر ما فقط از آن خسته شده و در حال حاضر زمان برای ما به صحبت کردن."

یکی از اهداف شنبه مسالمت آمیز تظاهرات در تهران بود و به آموزش مردم در مورد پنسیلوانیا استفاده از زور قوانین مراجعه کننده به سراسر اعتراض به "بخش 508" این بخش از پنسیلوانیا جنایات کد است که توضیح می دهد که چگونه اجرای قانون ممکن است استفاده از نیروی سازمان گفت.

این قوانین نیاز به اصلاح به منظور بازگرداندن اعتماد بین شهروندان و اجرای قانون و به خصوص در بین جامعه سیاه و اجرای قانون پالمر گفت.

"ما احساس نمی کنیم که ما محافظت افسران" پالمر گفت.

Anglin گفت که او امیدوار است که تظاهرات اخیر را تغییر پایدار است. او قصد دارد برای ادامه برنامه ریزی تظاهرات در شهر به ادامه مکالمات شنبه آغاز شده.

"خشونت پلیس به طور مداوم رخ می دهد و آنها را جزئی کرد اما هرگز وجود دارد هر گونه تغییر بنیادی," او گفت:. "در آن رخ می دهد پس از آن وجود دارد یک مکث و دوباره اتفاق می افتد. این لحظه به عنوان یک کل بسیار الهام بخش است."

پیتسبورگ پلیس حفظ حضور در سراسر رویداد باقی ماند اما در مورد یک بلوک دور در هر جهت از جایی که معترضان جمع شده بودند. برخی از اعضای پیتسبورگ پلیس civil affairs team ایستاده در لبه های این جمعیت است.

معترضان را صرف نهایی ساعت از تظاهرات و راهپیمایی از Larimer به Shadyside مسدود کردن تقاطع در مرکز و Negley راه.

که در آن پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان به عنوان یک تجمع مسالمت آمیز آمد به دوشنبه.

این گروه دوباره تشکیل یک دایره به عنوان گروه های مختلف از سخنرانان در طول زمان منجر به شعارهای و چند دقیقه سکوت.

یک سخنران گفت: مارس نیز افتخارات Breonna تیلور یک زن که کشته شد توسط لویی پلیس در ماه مارس زمانی که آنها اعدام بدون دست کشیدن حکم جستجو در خانه او بود.

جاده بازگشایی شد به عنوان گروه پراکنده مسالمت آمیز در اطراف 7 p. m. هیچ دستگیری و یا حوادث گزارش شده با توجه به بیانیه ای از پیتسبورگ امنیت عمومی.

جیمی Martines یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جیمی در 724-850-2867, jmartines@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب