پنگوئن A to Z: چند بازیکن به عنوان مفید به عنوان Jared McCann

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

در حالی که NHL است که در انتظار به دلیل جاری coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه در تمام 55 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: Jared McCann

موقعیت: مرکز

شاخه: چپ

سن: 23

ارتفاع: 6-پا-1

وزن: 185 پوند

2019-20 NHL آمار: 66 بازی و 35 امتیاز (14 اهداف, 21 کمک)

قرارداد: سال دوم از یک قرارداد دو ساله با یک درپوش حقوق ضربه از $1.25 میلیون. انتظار محدود رایگان عامل این آینده offseason.

به دست آورد: تجارت, Feb. 1, 2019

در این فصل: Jared McCann هرگز پنگوئن' با ارزش ترین بازیکن. نه به عنوان طولانی به عنوان سیدنی کرازبی یا اوگنی Malkin در حال نقشه کشی پرداخت چک از سازمان است.

اما او ممکن است خود را بیشتر مفید است.

در طول یک فصل است که در آن پنگوئن بود و به ظاهر هر جنبه ای از خود را در صف نهفته آسیب برخی از مرتب کردن بر اساس چند از بازیکنان خود خواسته برای پر کردن نقش های مختلف به عنوان به طور منظم به عنوان همه کاره McCann.

خط اول از سمت چپ? معامله است.

خط دوم center هیچ مشکل.

سوم-سمت چپ خط هافبک کنار? مارپیچ.

نگاهی به قرعه کشی در قدرت بازی ؟ اطمینان حاصل کنید.

برای اولین بار بیش از تخته برای مجازات کشتن ؟ آره.

که نوع تطبیق پذیری است که هیچ چیز جدید برای این گروه است. مدیر کل جیم رادرفورد همیشه ارزش به جلو است که می تواند بازی یک موقعیت یا دو. و برایان زنگ مدتها پیش در گوشه ای از بازار این نوع انعطاف پذیری. اما او تقریبا به طور انحصاری از یک جناح راست به Malkin این روز است.

در مقابل McCann به ندرت مستقر شده اند به طور منظم در یک نقش در طول بیشتر از 2019-20. این چیزی است که ساخته شده است که او را بسیار ارزشمند به پنگوئن ها و pockmarked صف.

گفت: این امر می تواند یک کشش به پیشنهاد McCann ساخته شده است که بسیاری از skillset ساخته شده است که او در دور اول انتخاب کنید از ونکوور کناکز (شماره 24 به طور کلی) در سال 2014.

با برکت سنگین wrister, McCann به نظر می رسد مطمئن شوید که برای شکستن 20-هدف این علامت برای اولین بار در زندگی حرفه ای او در اواسط راه نقطه فصل است. اما در زمان NHL متوقف بازی در اواسط ماه مارس او رفته بود 22 بازی متوالی با یک هدف. و خیلی از این کشش آمد و در یک خط با هم کرازبی یا Malkin.

در زمان NHL وقفه McCann خواسته شد به مرکز این تیم خط سوم به عنوان به خوبی به عنوان دومین قدرت-بازی بازی های واحد.

آینده: با فرض این فصل رزومه McCann به احتمال زیاد خواهد شد قرار داده شده در جناح چپ با نیک Bjugstad در مرکز و پاتریک Hornqvist در جناح راست. مدیریت تا به حال طرح های در که حال سه نفر از اردوگاه های آموزشی, اما کسانی که امیدوار شده اند از خط خارج بیشتر از 2019-20 عمدتا به دلیل Bjugstad را آسیب.

هنگامی که هر کس سفت, که سه نفر دارای ترکیبی از مهارت و سرعت و combativeness به آن را موثر خط سوم در مدرن NHL.

فراتر از این فصل McCann خواهد بود با توجه مرتب جمع آوری و قرارداد با برخی از اصطلاح فقط بر اساس چه او انجام شده برای پنگوئن ها در طول سال خود را-به علاوه در پیتسبورگ. اما این نیست زمان عادی با توجه به نحوه NHL اقتصاد از این وقفه خواهد شد و تاثیر منفی درپوش حقوق.

با پنگوئن نیاز به آدرس goaltenders تریستان و جری مت موری نیز در انتظار محدود رایگان عوامل این آینده offseason, McCann وضعیت خواهد شد در backburner وقتی که می آید به سازمان offseason اولویت است.

بدون در نظر گرفتن McCann همیشه یک بازیکن پنگوئن ها و یا هر گونه دیگر NHL تیم را پیدا خواهد کرد مفید است.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب